par Oskara impīčmentu

« previous entry | next entry »
Jun. 19th, 2008 | 10:34 am

Nez, mani šis žurnālistikas gājiens nesajūsmina. Tas ir lēti&prasti. Turklāt mērķis ir baltiem diegiem šūts. Ja ir jāpierāda politiķu un amatpersonu pretrunas ar pašu deklarēto un sarunāto, to var izdarīt daudz korektāk (ar argumentiem un faktiem), nevis provokatīvām īsziņām un ļaušanu glāstīt savus ceļus un krūtīs, pat skūpstīties no žurnālistes puses. Par īsziņām arī man ir savs stāsts 'wanna fuck', kuru es droši vien nekad jums neatklāšu, bet laulības pārkāpšana vai brīva attieksme pret dažādām spēlēm, manuprāt, tomēr ir katra personīga darīšana un nav nekāds noslēpums, ka to dara daudzi vīrieši un arī sievietes. Jautājums, protams, cik daudzi no tiem ir gatavi atzīties savā dubultajā dzīvē, jo tik daudziem, sargot 'godu', ir izdevīgāk svētulīgi pabļaustīties. Nolaidieties uz zemes un paskatieties uz sevi spogulī. Nepiesauciet Dievu un bauslību sabiedrībā, kurā valda naudas un varas kāre, daudz nopietnākas un netīrākas spēlītes, jo siekalošanās ap ne-savas-sievas pupiem ir lēts un prasts arguments!

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {16}

(no subject)

from: [info]murse
date: Jun. 19th, 2008 - 10:54 am
Link

Nē nu normāli. Vai tad visi visu var darīt, būdami dajebkādā partijā vai amatā, tikai tāpēc, ka arī citi ir grēcīgi? Cilvēkam ir jāatbilst VISMAZ tam, ko viņš pats sludina! Ar kādām tiesībām viņa partija nosoda visus, kas nav kritsīgi laulāti daudzbērnu pāri? Šis gadījums vismaz "nolaiž uz zemes" viņu svētulīgās sejas.

Reply | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jun. 19th, 2008 - 11:06 am
Link

nē, nevar visu darīt, bet politiskā (ne)kultūra, (ne)ētika un (bez)atbildība pie mums ir tādā līmenī, kādā nu viņa ir :( Uzskatu, ka pretrunas starp darbiem un sludināto var pierādīt daudz korektāk un inteliģentāk, nevis izmantojot šādus lētus paņēmienus. Šajā gadījumā žurnāliste ir nolaidusies līdz ļoti zemam līmenim tā vietā, lai veiktu analītisku darbu un izvērstu civilizētu diskusiju par atsevišķu amatpersonu un politikāņu pretrunām. Manuprāt, tas ir lēti unn neētiksi aī no žurnālistes puses, apzināti pavedināt ministru ar mērķi pēc tam to visu publiskot! Es noteikti nenolaistos līdz tik zemam līmenim. Pietiktu ar to, ka paņemtu LPP programmu un analizētu, kas no tajā sludinātā reāli ir šo gadu laikā izdarīts! Tā būtu korekta un sevi cienošai presei atbilstoša diskusija! Tas, ka Kastēns (un viņa ģimene) šobrīd tiek pazemots - ko tas pierāda?! Un kas ar šo visu ilgtermiņā tiks panākts?! Politiķi mazāk solīs vai mazāk krāps savas sievas?!

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]murse
date: Jun. 19th, 2008 - 11:12 am
Link

wow, nu jau sāk žēlot ģimeni. tas ir tik tipiski.

Reply | Parent


judging the mice

(no subject)

from: [info]rasbainieks
date: Jun. 19th, 2008 - 11:19 am
Link

tāds nu viš i, tas melnais pīārs.

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jun. 19th, 2008 - 11:20 am
Link

fui, nesmuki līdz tādam līmenim nolaisties :( man būtu kauns ...

Reply | Parent


murks

(no subject)

from: [info]murks
date: Jun. 19th, 2008 - 11:41 am
Link

Ar vienu sīku niansi, ka tā Tava LPP programmas analīze droši vien gūtu labi ja 5% no uzmanības, kuru tagad piesaistīja šis gadījums.

Vai mērķis attaisno līdzekļus? Imho, ja jau ķeras pie šādiem līdzekļiem, tad vismaz vajadzēja šaut pa lielākiem zvirbuļiem.

Reply | Parent | Thread


pata

:D:D

from: [info]pata
date: Jun. 19th, 2008 - 12:18 pm
Link

tad jau varēja pirmajā lapā ielikt nevis Kastēna ondulācijas un briesmīgo degunu, bet Helēnas pupus ar parakstu - šos pupus ir masējis Kastēns, kas sludina kristīgās dogmas!

Reply | Parent


(no subject)

from: [info]tiesibsargs
date: Jun. 20th, 2008 - 12:17 am
Link

kastēns pats ir pazemojis sevi un savu ģimeni.

un pētnieciskā žurnālistika bez provokācijām nav iespējama.

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jun. 20th, 2008 - 09:24 am
Link

maucība (nu, labi - apzināta pavedināšana) kā pētnieciskās žurnālistikas metode=LOL! Es neattaisnoju Kastēnu. Man būtībā ir dziļi pajāt, ko viņš sludina un ko apgramsta. Te runa ir par žurnālistikas ētiku un profesionalitāti, kā arī par līdzekļu un sasniegtā mērķa samērīgumu :)

Reply | Parent


Mamuts

(no subject)

from: [info]mamuts
date: Jun. 19th, 2008 - 10:58 am
Link

;)) taisni tā - lai uz mani pirmais met akmeni, kurš pats ir bez grēka.

Reply | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jun. 19th, 2008 - 11:06 am
Link

jā!

Reply | Parent | Thread


Mamuts

(no subject)

from: [info]mamuts
date: Jun. 19th, 2008 - 11:12 am
Link

Smieklīga šķiet Pareizās Sabiedrības Daļas šausmināšanās par seksuāli nepiepildīta veča uzķeršanos uz jaunas sučkas makšķeres.

Reply | Parent


(no subject)

from: [info]tiesibsargs
date: Jun. 20th, 2008 - 12:18 am
Link

saskaņā ar šādu loģiku tavs koments ir lieks - nemet akmeni uz citiem, kuri met akmeni uz citiem. jo arī tu neesi bez grēka. ne tā?

Reply | Parent


Andris

(no subject)

from: [info]degeneralis
date: Jun. 19th, 2008 - 12:09 pm
Link

Nu, par zurnalistes korektumu viena lieta, bet to lietu padara jau interesantu tikai un vienigi Kastena partijas piederiba un visparigie izteikumu sakariba ar laulibu, gimenes vertibam u.tml.

Lai ka man Kastens nepatiktu, piekritu ka tas gajiens nav isti smuks, korekts un ta, bet tomer interesants. Ja vins nebutu sava amata, sava vieta, sava posteni, si zina butu lieka un neinteresanta, bet, tagad tai tomer kaut kada vertiba ir.

Bet vispar man ari tas raksts ne ipasi patika, vareja tacu uzrakstit forsaka un lasamaka valoda, ja jau par tadu temu iet runa.... tur sanaca vien tads pagatlaicigs atstats.

Un ne, nezinu, kapec es te uz poham kaut ko spamoju :D

Reply | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jun. 19th, 2008 - 12:14 pm
Link

Interesanti, bet prasti :(Kad ar maucību pierāda maucību, tas ir galīgi neforši. Kas būs nākamais - zagšanas, slepkavības vai kādi nu vēl tur netikumi Bībelē pieminēti?!

Reply | Parent | Thread


Andris

(no subject)

from: [info]degeneralis
date: Jun. 19th, 2008 - 12:30 pm
Link

Mja, nu, tada zina jau piekritu - es ar to meiteni uz randinu neietu...

Reply | Parent