Reklāmas kompānija “SMSReklama” sākusi piedāvāt jaunu un Latvijā ekskluzīvu tehnoloģiju - Bluetooth mārketingu, kas vērsta uz brendu popularizēšanu un var būtiski veicināt pakalpojumu un preču pārdošanu konkrētā tirdzniecības vietā vai rajonā. “SMSReklama” projektu vadītāja Jana Geca precizē, ka ar Bluetooth tehnoloģijas palīdzību var izplatīt informāciju uz apkārtējo cilvēku mobilajiem telefoniem, turklāt nosūtīt var aprakstus, bildes, audio un video failus, spēles un citus sūtījumus, kurus var apstrādāt konkrētais mobilais telefons.
(bez virsraksta) @ 16:14
dienasgramata:
Reklāmas kompānija “SMSReklama” sākusi piedāvāt jaunu un Latvijā ekskluzīvu tehnoloģiju - Bluetooth mārketingu, kas vērsta uz brendu popularizēšanu un var būtiski veicināt pakalpojumu un preču pārdošanu konkrētā tirdzniecības vietā vai rajonā. “SMSReklama” projektu vadītāja Jana Geca precizē, ka ar Bluetooth tehnoloģijas palīdzību var izplatīt informāciju uz apkārtējo cilvēku mobilajiem telefoniem, turklāt nosūtīt var aprakstus, bildes, audio un video failus, spēles un citus sūtījumus, kurus var apstrādāt konkrētais mobilais telefons.
Reklāmas kompānija “SMSReklama” sākusi piedāvāt jaunu un Latvijā ekskluzīvu tehnoloģiju - Bluetooth mārketingu, kas vērsta uz brendu popularizēšanu un var būtiski veicināt pakalpojumu un preču pārdošanu konkrētā tirdzniecības vietā vai rajonā. “SMSReklama” projektu vadītāja Jana Geca precizē, ka ar Bluetooth tehnoloģijas palīdzību var izplatīt informāciju uz apkārtējo cilvēku mobilajiem telefoniem, turklāt nosūtīt var aprakstus, bildes, audio un video failus, spēles un citus sūtījumus, kurus var apstrādāt konkrētais mobilais telefons.