Mareks Segliņš: "Cilvēkiem patīk uzsvērt, ka viņus reklāma neietekmē, cilvēkiem patīk domāt, ka viņus neietekmē. Īstenībā ietekmē gan - es droši vien "Colgate" zobu pastu pērku tāpēc, ka es to ļoti bieži redzu reklāmās, un droši vien "Shoulder" šampūnu tāpēc pērku, ka es to ļoti bieži redzu reklāmās."
(bez virsraksta) @ 21:07
dienasgramata:
Mareks Segliņš: "Cilvēkiem patīk uzsvērt, ka viņus reklāma neietekmē, cilvēkiem patīk domāt, ka viņus neietekmē. Īstenībā ietekmē gan - es droši vien "Colgate" zobu pastu pērku tāpēc, ka es to ļoti bieži redzu reklāmās, un droši vien "Shoulder" šampūnu tāpēc pērku, ka es to ļoti bieži redzu reklāmās."
Mareks Segliņš: "Cilvēkiem patīk uzsvērt, ka viņus reklāma neietekmē, cilvēkiem patīk domāt, ka viņus neietekmē. Īstenībā ietekmē gan - es droši vien "Colgate" zobu pastu pērku tāpēc, ka es to ļoti bieži redzu reklāmās, un droši vien "Shoulder" šampūnu tāpēc pērku, ka es to ļoti bieži redzu reklāmās."