- 9.4.08 00:22
- Izlasīju racoon viedokli par haltūras žanru TV, un atcerējos šodien pa dienu auto dzirdētās radio reklāmas. Protams, var spļaudīties par visu, kas rēgojas TV, bet audio reklāmu žanrs ir īpaša gara un dvēseles krēslas zona. Pat nenojautu, ka pilnā nopietnībā ir iespējams ēterā raidīt kaut ko, kas līdzinās ne ta pirdiena, ne ta purkšķa vai atraugas vai velns viņu zina, kādai skaņai, un to visu pasniegt kā asprātīgu lielveikala nocenoto preču reklāmu.
- 14 piezīmesvieta jūsu piezīmēm
- 9.4.08 00:41
- Atbildēt
- 9.4.08 00:47
-
Lūk, lūk: reizumis aizcērtas elpa aiz pārsteiguma un gribas vien domāt, ka tas nav nopietni, kāds vienkārši smalki parodē vai māžojas.
- Atbildēt
- 9.4.08 00:51
-
nu kā nav nopietni! nocenota vista un lasis un tiri piri. Viss ir pa īstam, citādi kāds vēl kļūs bīstams
- Atbildēt
- 9.4.08 00:58
-
un tāpēc, šī grandiozā vēsts par vistas filejas nocenošanu ir jāpastāsta kādā no 4 formātiem:
1) Gudrākās draudzenes zvans Otrai draudzenei;
2) Sievas Vēsts Tupajam Vīram (pie šīs es parasti palieku agresīva)
3) Sex sells: " aizplīvuroti", piektklasnieku jociņu uzvarošajā garā;
4) Patētiski: VISBEIDZOT. TIKAI TAGAD!
un kādā no dažām radioreklāmu balsīm:
- tas briesmonis ar Daugavpils akcentu;
- ledija, kura modulē 1, 2, 3 formātu, tikai maina tekstus, ierunā kā DRogas, tā kādu smalkbanku;
- kāds no radio Dj
- bērni.
ir arī pāris mūžamzaļi, mūžamdzīvi foni:
- klaidermans un bēthovens
- umcacā: latviski
- a-ka austrumi: čūsku dīdītāji
- a-ka elektroniskā mūzika.
Un to visu, 30 sekundēs. - Atbildēt
- 9.4.08 01:12
-
Tev bija tāds riebums pret šo reklāmu, ka biji gatava pat to iegrāmatot pa sekundēm un nesaturīgajiem sižetiem?
- Atbildēt
- 9.4.08 01:15
-
es par jebkuru no dominējošajiem audidžingliem. nekā personīga, vien pēdējā laikā- aizvien kaitinošāk.
- Atbildēt
- 9.4.08 01:25
-
bet tomēr atcerējies, sīkumos
- Atbildēt
- 9.4.08 01:30
-
" pačots radošajiem" vai arī, nožēla par piedrazoto smadzeņpodu.
- Atbildēt
- +variants
- 9.4.08 08:59
-
formica
: pasūtītājs, nospriedis, ka elektorāts kancelējis šopingošanu pirmo četru formātu, nevis grandiozo cenu iespaidā, ir izvēlējies publiku apdullināt un ievilināt savās megabodēs ar purkšķiem.. :)
- Atbildēt
- 9.4.08 00:58
-
turklāt reklāmas skan augstākos toņos nekā pats radio.
- Atbildēt
- 9.4.08 08:55
-
nesen sastingu pie reklāmas, kur inteneta adresi sauca vē vē vē vē punkts kautkastur punkts el vē. vairākas reizes galvā pārskaitīju - tiešām četri vē
- Atbildēt
- 9.4.08 09:22
-
tā neņem :)
- Atbildēt