Grozgalvīša piezīmjlāde - [entries|archive|friends|userinfo]
Karlsons, kas dzīvo

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[5. Jul 2006|22:55]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
es esmu par francūžiem
Linkir doma

Comments:
[User Picture]
From:[info]ld
Date:5. Jūlijs 2006 - 22:57
(Link)
man nav TV :(
[User Picture]
From:[info]zobgale
Date:5. Jūlijs 2006 - 22:59
(Link)
žēl, tiešām laba spēle
[User Picture]
From:[info]ld
Date:5. Jūlijs 2006 - 23:10
(Link)
:((((((
ar ko franči spēlē - portugāli?
[User Picture]
From:[info]bulletproof
Date:5. Jūlijs 2006 - 23:18
(Link)
[User Picture]
From:[info]bulletproof
Date:5. Jūlijs 2006 - 23:00
(Link)
es par skaistu futbolu
[User Picture]
From:[info]tante
Date:5. Jūlijs 2006 - 23:01
(Link)
vardes garsho?..;))
From:[info]makmerfijs
Date:5. Jūlijs 2006 - 23:31
(Link)
Es gan par Portugāļiem :P
[User Picture]
From:[info]ld
Date:5. Jūlijs 2006 - 23:42
(Link)
vārtsargs rikardo ir īsts smukulītis :)
From:[info]makmerfijs
Date:5. Jūlijs 2006 - 23:44
(Link)
Tev tik par To domas :P
[User Picture]
From:[info]ld
Date:6. Jūlijs 2006 - 10:03
(Link)
nu bet... kāds vēl varētu būt iemesls skatīties futeni, ja ne vērot 22 labi trenētus augumus? :D

Itāļiem tas garmatainais ir īsts supermens - cik reizes krita un viņam pa galvu vēl iegāza, bet čalis momentā bija kājās un spēlēja tālāk - nekā tie pārējie mīkstie, kas pusstundu pa zāli vārtās, ja kāds piedur rociņu
From:[info]samurajs
Date:5. Jūlijs 2006 - 23:40
(Link)
Kur tu redzi kādu francūzi?
[User Picture]
From:[info]zobgale
Date:5. Jūlijs 2006 - 23:58
(Link)
man ādas krāsa netraucē, franciski viņi runā un Francijas pilsoņi ir, turklāt Fantomass, Zidans, Anrī un tas puisis ar rētām spēlē riktīgi labi.
From:[info]samurajs
Date:6. Jūlijs 2006 - 00:00
(Link)
Interesanti, vai tu tāpat priecātos, ja Latvijas izlasē spēlētu 90% nigeru?
[User Picture]
From:[info]zobgale
Date:6. Jūlijs 2006 - 00:08
(Link)
šitie teksti neiztur kritiku, diez vai Tobago ļaudis spēlē futbolu tik labi, lai Latvijas izlase jelkad tiktu līdz Pasaules kausa finālam. Nevajadzēja Francijai savlaik aizrauties ar koloniju kolekcionēšanu. Riebjas man nigeru un krievu un žīdu lamāšana, varētu padomāt, ka baltā ādas krāsa ir Tavs nopelns un dara Tevi vērtīgāku..
From:[info]koijots
Date:6. Jūlijs 2006 - 00:15
(Link)
Varbūt viņš tāpat kā Maikls Džeksons nokrāsojies... ;p
From:[info]samurajs
Date:6. Jūlijs 2006 - 00:26
(Link)
Tu neesi loģiska. Pirmkārt, es nevienu nelamāju. Man tikai nepatīk, ka Eiropa pārvēršas par kaut ko līdzīgu ASV. Ja tev patīk, tava darīšana, bet atļauj man, lūdzu, uzskatīt savādāk. Otrkārt, es te nerunāju par kaut kādiem nopelniem vai krāsas vērtīgumu, visi mēs esam cilvēki. Bet es tomēr gribētu dzīvot pagalmā, kurā lielākā daļa ir cilvēki, kuri pēc mentalitātes un tradīcijām man ir tuvāki nekā nēģeri vai/un musulmaņi.
[User Picture]
From:[info]zobgale
Date:6. Jūlijs 2006 - 00:45
(Link)
atvaino, bet loģisks neesi Tu. Ja izvēlies vārdu nigers, tad lamā "pēc definīcijas". Manuprāt, Tavam pagalmam nekāda invāzija pāskatāmā nākotnē nedraud, un ja kas tāds reiz notiks, tad paši latvieši to situāciju būs pieļāvuši.
From:[info]makmerfijs
Date:6. Jūlijs 2006 - 00:46
(Link)
ienāc draugos.lv
[User Picture]
From:[info]zobgale
Date:6. Jūlijs 2006 - 01:05
(Link)
esmu
From:[info]samurajs
Date:6. Jūlijs 2006 - 00:49
(Link)
Jā, tādi bezatbildīgi kosmopolīti kā tu. Visai iespējams.

Vārdu "nigers" es personīgi par lamuvārdu vis neuzskatu. Ko domā citi šajā sakarā, man ir dziļi vienalga.
[User Picture]
From:[info]zobgale
Date:6. Jūlijs 2006 - 01:04
(Link)
labāk būt kosmopolītam nekā ksenofobam.
[User Picture]
From:[info]zobgale
Date:6. Jūlijs 2006 - 01:09
(Link)
un vispār Tu esi nasks uz birku piekāršanu
[User Picture]
From:[info]zobgale
Date:6. Jūlijs 2006 - 01:12
(Link)
un uz citādi domājošo atfrendošanu :D
From:[info]makmerfijs
Date:6. Jūlijs 2006 - 01:34
(Link)
Mani viņš ar bij atfrendojis kad par viņu mazliet paņirgājos, bet tad atkal piefrendoja. - Viņš vispār pēdējā laikā tāds garīgi nelīdzsvarots (tb nelīdzsvarotāks kā parasti) kļuvis :P
From:[info]samurajs
Date:6. Jūlijs 2006 - 01:52
(Link)
Laikam izdarīju kļūdu, ka atpakaļ piefreindoju.
From:[info]makmerfijs
Date:6. Jūlijs 2006 - 02:11
(Link)
Kas tev liedz šo kļūdu labot?
From:[info]makmerfijs
Date:6. Jūlijs 2006 - 09:30

P.S.

(Link)
Atkal atfrendoja :DDDD
[User Picture]
From:[info]ld
Date:6. Jūlijs 2006 - 10:32

Re: P.S.

(Link)
nu bet kas uzvarēja?!?!
From:[info]makmerfijs
Date:6. Jūlijs 2006 - 11:28

Re: P.S.

(Link)
Francija
[User Picture]
From:[info]ld
Date:6. Jūlijs 2006 - 11:29

plds

(Link)
heh... nu bet labi arī tā
From:[info]samurajs
Date:6. Jūlijs 2006 - 11:26

Re: P.S.

(Link)
Zini, var jau abpusēji nedaudz paņirgāties, kālab ne, bet ir kaut kāda robeža. Tā kā tu par mani pēdējās pāris dienās esi izrunājies, par tevi tā neesmu atļāvies pat domāt. Ja jau tāda attieksme, tad neizjūtu nekādu vēlmi turpināt kontaktus šīs vietas ietvaros. Visu labu.
From:[info]makmerfijs
Date:6. Jūlijs 2006 - 11:27

Re: P.S.

(Link)
/me šņukstot māj ar baltu lakatiņu ardievas
From:[info]ronis
Date:6. Jūlijs 2006 - 11:12
(Link)
biju par tevi labākās domās
From:[info]samurajs
Date:6. Jūlijs 2006 - 11:22
(Link)
Kuru te interesē tavas dziļi subjektīvās domas? Ne jau mani katrā ziņā. Pie tam tev būtu jāsaprot, ka mans nolūks nav par sevi radīt labu iespaidu. Es varu būt neiecietīgs, augstprātīgs cilvēks, kurš par sevi pārsvarā ir ļoti augstās domās. Ja tas kādam nepatīk, viņa problēmas.
From:[info]ronis
Date:6. Jūlijs 2006 - 11:43
(Link)
Mani vienkārši pārsteidz, kā cilvēks, kam tik tuva ir japāņu kultūra (pret tiem taču Tev nav rasistisku aizspriedumu un tos Tu arī nesauc par šķībacainajiem tizleņiem), var spriest par cilvēku spējām un tiesībām pēc ādas krāsas.
From:[info]samurajs
Date:6. Jūlijs 2006 - 11:50
(Link)
Mani atkal pārsteidz, ka tik acīmredzot uz zināmu inteliģences devu pretendējošs cilvēks kā tu, īsti neizprot vārda "rasisms" nozīmi. http://klab.lv/users/samurajs/167723.html - šeit ir attiecīgs ieraksts manā dienasgrāmatā, paskrullē uz leju komentos. Tur arī definīcija ir.
From:[info]ronis
Date:6. Jūlijs 2006 - 12:00
(Link)
Nevajag fleitēt ar definīcijām. Visi ļoti labi zina, kas ir rasisms un Tu savos komentāros balto rasi un tās kultūru atzini par augstāku. Sapratu, sapratu, ka neaicini ne deportēt, ne nogalināt visus "nigerus", par to paldies (dzīvoju Francijā kopā ar "arābiem" un "nigeriem"). Tu tikai aicini Francijas futbola izlasi izformēt pēc ādas krāsas, lai tur būtu tikai baltie, - tas ir rasisms tīrā formā. Vēl Tu varētu piebilst, ka baltajiem un melnajiem nedrīkst ļaut mazgāties pie vienas izlietnes un čurāt vienā pisuārā.
From:[info]samurajs
Date:6. Jūlijs 2006 - 12:12
(Link)
Nu, izteikums par "mūsu mazākajiem brāļiem un māsām" neliecina par manu attieksmi pret viņiem kā zemāko rasi. Es te vairāk biju domājis Āfrikas kopējo sociāli-ekonomisko situāciju, pie kuras lielā mērā ir vainīgas arī bijušās koloniālās impērijas. Es ļoti labi zinu, ka pirms Melnā kontinenta iekarošanas, tur pastāvēja attīstītas valstis ar augstu kultūras līmeni. Tālab es atkārtoti uzsveru, ka neko neapgalvoju par to, ka nēģeri būtu zemākas rases vai ka melnādainie būtu jāpakļauj - tieši otrādi.
Kas attiecas uz Eiropu, varbūt tu apgalvosi, ka lielie iebraucēju bari gan no Āfrikas, gan no Tuvajiem Austrumiem kaut kādā ziņā sekmē vietējās kultūras attīstību Eiropā? Viņi atnes kaut ko jaunu iz savas kultūras, viņi cenšas uzspiest mums savus noteikumus un izpratni par to, kā jādzīvo, viņi galu galā pat atļaujas protestēt pret to, ja pamatnācijas, veselīgi reaģējot uz iebraucēju nekaunību, cenšas darīt šim bardakam galu. Kur te ir rasisms? Es vienkārši uzskatu, ka katrai tautai ir jādzīvo savā zemē, bet ja reiz apstākļu sakritības rezultātā tu dzīvo svešā zemē, tad arī ievēro tās likumus un neuztiepj savējos.

Neiskaitīts, roni. Tukšs demagogs tu esi, nekas vairāk.
From:[info]ronis
Date:6. Jūlijs 2006 - 12:21
(Link)
Interesanti, ko tas nozīmē "katrai tautai ir jādzīvo savā zemē"? Tā kā vēsturiski savā zemē? Kurdiem, čigāniem un virknei citu savas zemes nav - kur viņiem, tavuprāt, būtu jādzīvo? Varbūt Tu kā gudrs puisis vari palīdzēt izraēliešiem un palestīniešiem atrisināt šo smago jautājumu - kuri tai zemē ir pamatiedzīvotāji un kuri ienācēji, un kuriem jātinas prom? Abi tur ir ienācēji, abi! Baltu tautas mūsu teritorijā arī ir ienācējas un vispār homo sapiens ienāca Eiropā no Āfrikas. Un ar amerikāņiem kā? Un vergiem un to pēctečiem, kurus tur atveda verdzībā?
From:[info]samurajs
Date:6. Jūlijs 2006 - 12:41
(Link)
...ja reiz apstākļu sakritības rezultātā tu dzīvo svešā zemē, tad arī ievēro tās likumus un neuztiepj savējos.
Es kaut kur apgalvoju, ka visi iebraucēji ar mietu jādzen laukā? Neesmu naivs un ļoti labi saprotu, ka tas nav iespējams un es arī neuzskatu, ka tā būtu jārīkojas. Bet es uzskatu, ka ja svešu tautību pārstāvji, kuri atļaujas rīkot nekārtības Eiropas zemēs (kaut vai labi zināmie Francijas nemieri, kurus sarīkoja ekstrēmistiski noskaņotie slaisti-iebraucēji, karikatūru skandāls, kuru uzkurināja Dānijā dzīvojošie musulmaņu kopienas radikālākie pārstāvji u.c.) vai censties ignorēt tās likumus, tad viņi ir jādeportē. Punkts. Un neviens man nepierādīs pretējo. Ar neliešiem arī jārīkojas kā ar neliešiem.
Runājot par Francijas izlasi futbolā, es biju nedaudz ironisks. Man patiešām ir žēl, ka izlasēs (ne tikai Francijā, arī Anglijā, tajā pašā Vācijā poļu uzbrucēji utt.) aizvien vairāk parādās citu tautību spēlētāji. Klubos tas ir normāli, bet ja afrikāņi ar Senegālas vai citu Āfrikas valstu saknēm bez jebkāda patriotisma izdevīguma labad pieņem Francijas pilsonību, tikai lai varētu spēlēt tās valsts izlasē (prestižāk taču vārīties Eiropas futbola katlā, nevis Āfrikā), tad kaut kur izšķaidās pats izlases formēšanas prinicips. Tas vairs nav valstu-pamatnāciju izlases, bet tikai kaut kādu teritoriju izlases, kurā var spēlēt visi, kam nav bijis slinkums pieņemt pilsonību. Es patiesi jūtos visai pretrunīgi, kad nākas skatīt Latvijas izlasi futbolā vai hokejā (nu jau pēdējā ieplūst aizvien vairāk latviešu par laimi un šī tendence tikai pieaug), bet tā nejūtos, vērojot mūsu basketbolistus vai volejbolistus. Tad es patiešām jūtu, ka tā ir Latvijas izlase.
From:[info]ronis
Date:6. Jūlijs 2006 - 12:46
(Link)
"latviešu izlase", Tu gribēji teikt.
From:[info]samurajs
Date:6. Jūlijs 2006 - 12:52
(Link)
Jā, patiesi, man nekas nebūtu pretī, ja Latvijas izlsē spēlētu tikai latvieši. Starp citu, dažos sporta veidos tā faktiski arī ir. Un ko darīsim - aiz hipertrofētas cieņas pret šeit dzīvojošajiem krieviem arī viņiem piedāvāsim tur spēlēt? Dievs pasarg, lai nav "tīra" latviešu izlase, kā var.
From:[info]ronis
Date:6. Jūlijs 2006 - 13:03
(Link)
Manuprāt, ir tieši pretēji. Francijas futbola izlases sastāvs - un Francijā futbolu ļoti mīl - daudz vairāk nekā jebkādi valdības veikti pasākumi ksenofobijas, rasisma un lepenisma mazināšanai un integrācijas veicināšanai var mazināt cilvēkos šos aizspriedumus, kuru upuris esi arī Tu, jo sarunā par citas rases īpatnībām Tu uzreiz pārgāji pie tēmas par Parīzes grautiņiem un mašīnu dedzināšanām, - ka arābi un melnie ir neizglītoti, netīrīgi, agresīvi un Francijai naidīgi. Uzvaras futbolā pierāda, ka viņi ir derīgi un vērtīgi un var integrēties sabiedrībā, ja viņiem dod iespēju. Melnādaini cilvēki ir arī valdībā, pilsētu mērijās un universitāšu katedrās. Tikpat raiba, cik ir pati Francija, ir arī tās futbols. Ceru, ka viņi svētdien iegūs pasaules kausu.
From:[info]samurajs
Date:6. Jūlijs 2006 - 13:22
(Link)
Nu, kurš no mums lielāks upuris, tas vēl ir jautājums. Vismaz es tāds nejūtos. Bet tu vari sajust to manā vietā un uzņemties šo nastu, ja vēlies, man nav iebildumu.
Cerēšu uz pretējo. Kaut gan, ja finālā pret Itāliju spēlētu, teiksim, Nigērijas izlase, vēl nezinu, par kuru komandu fanotu. Bet te - ne šis, ne tas, nevar pat saprast kas īsti. Tikai nedomā, ka ja Francija iegūs Pasaules kausu, es ļoti bēdāšos. Futbolam manā dzīvē nav pārāk liela nozīme, maigi izsakoties. Un galu galā es nedzīvoju Francijā, tā ka lai paši tiek galā ar savām problēmām, kuras viņiem ar aizvien pieaugošo nēģeru un musulmaņu skaitu mazumā, saprotams, neplok.
Bet vispār tu mani izbrīni. Tik tukšu muldēšanu un vārdu izraušanu no konteksta no sava oponenta puses reti esmu pieredzējis. It kā es nezinātu, ka nelieši ir visu rasu un tautību vidū. Es runāju par pretreakciju, tu man neadekvāti pārmet, ka es to attiecinu uz visiem. Ej, atslābsti, roni, silti iesaku. Diskusija beigusies.
From:[info]ronis
Date:6. Jūlijs 2006 - 15:50
(Link)
Tu man pārmet vārdu izraušanu no konteksta - varbūt rūpīgāk izvēlies vārdus, ko lieto? Āfrikas iedzīvotājus Tu nosauci par "mūsu mazajiem brāļiem un māsām", bet tad, kad Tev norādīja, ka no šī izteikuma izriet pārliecība par baltās rases pārākumu, teici, ka to nedomāji "tādā" nozīmē, bet kaut kādā "citā". Un melnādainus cilvēkus nosauci par "nigeriem", atrunājoties, ka tas priekš Tevis nav nicinošs apzīmējums un par citu cilvēku domām šai sakarā tev ir vienalga. Tu rīkojies tieši tāpat kā latviešu ultralabējie nacionālisti, kas savos pamfletos lieto vārdus "žīdi" un "pidari" un, kad viņiem aizrāda, ka tie ir nicinoši apzīmējumi, saka, ka viņiem personīgi tur nekā nicinoša nav un tāpēc ne ksenofobiju, ne homofobiju viņiem piesiet nevar.
Tiešām esi aprobežots vai tikai izliecies?
From:[info]ronis
Date:6. Jūlijs 2006 - 23:50
(Link)
P.S.
Vispār Tu mani ļoti apbēdināji - tik ļoti, ka no bēdam nezinu, kur likties.
From:[info]samurajs
Date:7. Jūlijs 2006 - 01:18
(Link)
Ko lai dara, tāda ir dzīve. Lamāšanās un cilvēku savstarpējie apvainojumi ir neatņemama tās sastāvdaļa. Tā ka laiks būtu pierast pie šādas lietu kārtības. Tu man arī visu ko te pierakstīji: aprobežotību, rasismu u.tml. burvīgas īpašības, bet mani tas kaut kā neapbēdina. Varētu izdarīt secinājumu, ka tāpēc, ka zinu, ka tev nav taisnība, bet tu atkal apgalvosi pretējo. Tālab vienkārši vienalga.
From:[info]ronis
Date:7. Jūlijs 2006 - 01:42
(Link)
Tu būtu varējis jau no sākuma pateikt, ka zini, ka Tev ir taisnība, bet man nav (ja to pasaka, tad vienkārši mute vairs neveras kaut ko atbildēt) - es nebūtu bojājis nervus, mēģinot Tev kaut kā parādīt, ka ir arī otra puse, cits viedoklis tai jautājumā un ka man nez kāpēc, aiz simpātijām pret dažiem Tavas dienasgrāmatas ierakstiem, šķita nepieciešami tajā dalīties un paust savu izbrīnu. Vai vienkārši pateikt tādu elementāru lietu - ka es nesaprotu, kāpēc vispār ir jārunā par rasi, tie taču ir cilvēki, Cilvēki (kā Goba tajā RL intervijā ar Benesu vienā brīdī sāka kliegt). Pārējais man vienalga.

ALN
From:[info]ronis
Date:7. Jūlijs 2006 - 01:44
(Link)
Sorry, bet kā Tu zini, ka Tev ir taisnība, bet man nav? Tu vienkārši esi gudrāks?
From:[info]samurajs
Date:7. Jūlijs 2006 - 14:23
(Link)
Es vienkārši labāk pazīstu sevi, domājams.
From:[info]hton
Date:10. Jūlijs 2006 - 01:13
(Link)
Nu, ko tagad teiksi? Tava Francija izrādījās augstprātīgu lohu bars, nekas vairāk. Tas izpaudās visā - gan spēlētāju, gan treneru attieksmē un kā kronis visam Zidāna rupjais izlēciens. Tev tik nepatīkamie itāļi (nu kā, visi baltie tak!) bija, es teiktu, labestīgāki un lielāki džentlmeņi (lūk, balto cilvēku kultūra). Katra komanda saņēma pēc nopelniem.
From:[info]ronis
Date:6. Jūlijs 2006 - 12:25
(Link)
Izejot no Tavas loģikas, ir jānosoda visas tās Eiropas, Dienvidamerikas un Ziemeļamerikas valstis, kas uzņēma no Staļina režīma bēgošos latviešus. Tu tik zinoši izrunājies par to, kas notiek Āfrikā - kad bija Ruandas genocīds, Tu būt varējis pastāvēt uz robežas un nevienu "nigeru" nelaist ārā.
From:[info]ronis
Date:6. Jūlijs 2006 - 11:50
(Link)
Turklāt Tu savā žurnālā ļoti nicinoši izsakies par homoseksuāliem cilvēkiem, kaut gan Tev, ja jau sevi dēvē par "samuraju", tā kā vajadzētu zināt, ka senajā Japānā dažos laika periodos homoseksuālas attiecības starp karavīriem tika piekoptas, veicinātas un atbalstītas, uzskatot tās par drosmi un vīrišķību stiprinošām un notika arī homoseksuāli iniciācijas rituāli.
From:[info]samurajs
Date:6. Jūlijs 2006 - 11:57
(Link)
Paklausies, es to visu ļoti labi zinu. Bet tavi argumenti neiztur nekādu kritiku. Es arī latvietis esmu pie reizes (vismaz pasē tā rakstīts), bet starp latviešiem ir pietiekami daudz homoseksuālas orientācijas cilvēku. Esmu students un arī starp viņiem tādi ir sastopami. Nu, un ko man darīt? Sekojot tavai savādajai loģikai, tikai savu uzskatu dēļ principa pēc nesaukties par latvieti un studentu? Melnās avis bija, ir un būs visur, tas tev būtu jāzina. Un ne jau tās noteiks, par ko man būt un kā saukties.
From:[info]ronis
Date:6. Jūlijs 2006 - 12:10
(Link)
Tu labāk pastāsti savu loģiku: ja cilvēkam ir tumši sarkanbrūna ādas krāsa vai balta, tad šim cilvēkam ir Kultūra un Civilizācija, no kurām mums atliek tikai mācīties, bet ja viņam ir melna ādas krāsa, tas viņam nekādas Kultūras nav, viņš nepelna nekādu cieņu un katrā ziņā kopā ar baltajiem nevar spēlēt futbolu! Piedod, bet to es nespēju saprast.

From:[info]samurajs
Date:6. Jūlijs 2006 - 12:17
(Link)
Opjatj 25. Neko tādu es neapgalvoju, vajag lasīt uzmanīgāk.
From:[info]ronis
Date:6. Jūlijs 2006 - 12:12
(Link)
Melno avju civilizācija senā Grieķija :)
[User Picture]
From:[info]stepes_vilks
Date:6. Jūlijs 2006 - 15:36
(Link)
Latvijas hokeja izlases komandā lielākā daļa ir krievi, par futbolu nemaz nerunājot. bet tas netraucē fanot arī īstenajiem latvju tautas dēliem.
[User Picture]
From:[info]juris_tilts
Date:6. Jūlijs 2006 - 17:14
(Link)
es vēljoprojām par vāciešiem