(no subject)
Nov. 29th, 2012 | 11:25 am
From:: zin
Ar domu, kāpēc maksāt vairāk un saņemt mazāk, nolēmu ka arī es beidzot izbeigt sadarbību ar LMT. Kura ilga kopš mana pirmā telefona, sākot ar kaut kur ap 99-to.
Un kā apzinīgs klients (kaut arī topoši bijušais), es nolēmu noskaidrot, kā gan lai apmaksāju savu pēdējo LMT rēķinu, jo pieejas interneta vietnei manslmt man kā neklientam vairs nebūs.
Pēc zvana uz informatīvo tālruni, kas sevī ietvēra n-tos "lai izvēlētos šo shitu, nospiediet taustiņu n" un zināmas gaidīšanas (bez mūzikas, labi vismaz ka tā), pēc savas problēmas skaidrošanas dažādos veidos, nonācu pie tā, ka es kā neklients vairs nevaru iegūt rēķinu uz e-pastu elektroniski.
Man to sūtīs tikai un vienīgi papīrā.
Citas iespējas nav, apklājies saulīt.
Un kā apzinīgs klients (kaut arī topoši bijušais), es nolēmu noskaidrot, kā gan lai apmaksāju savu pēdējo LMT rēķinu, jo pieejas interneta vietnei manslmt man kā neklientam vairs nebūs.
Pēc zvana uz informatīvo tālruni, kas sevī ietvēra n-tos "lai izvēlētos šo shitu, nospiediet taustiņu n" un zināmas gaidīšanas (bez mūzikas, labi vismaz ka tā), pēc savas problēmas skaidrošanas dažādos veidos, nonācu pie tā, ka es kā neklients vairs nevaru iegūt rēķinu uz e-pastu elektroniski.
Man to sūtīs tikai un vienīgi papīrā.
Citas iespējas nav, apklājies saulīt.