(no subject)
May. 13th, 2012 | 06:44 pm
From:: galadriela
Nu, ja nav ko darīt un gribas uz kādu dusmas izgāzt, vienmēr var uzrakstīt sūdzību par apkalpotāju, kas nav izskaidrojusi un tā.
Iespējams, ka atcels to mēnešmaksu, vai vismaz kādu atlaidi iedos.
Iespējams, ka LMT ir līdzīgas problēmas, kā SEBam, kuram arī apkalpošana visai pabriesmīga palikusi. Nu tipa, kad bija krīze atlaida lielu daļu darbinieku un tagad vietā par mazākām naudiņām paņemti visādi nūbi.
Bet vispār, vismaz, kad es strādāju, LMT nebija orientēts novilkt klientiem pēdējo ādu pār acīm. Varbūt tagad kaut kas ir mainījies. Dunno.
Iespējams, ka atcels to mēnešmaksu, vai vismaz kādu atlaidi iedos.
Iespējams, ka LMT ir līdzīgas problēmas, kā SEBam, kuram arī apkalpošana visai pabriesmīga palikusi. Nu tipa, kad bija krīze atlaida lielu daļu darbinieku un tagad vietā par mazākām naudiņām paņemti visādi nūbi.
Bet vispār, vismaz, kad es strādāju, LMT nebija orientēts novilkt klientiem pēdējo ādu pār acīm. Varbūt tagad kaut kas ir mainījies. Dunno.