Comments: |
book cafe cociety - tas ir tipa 1920o cafe society, bet tie, kuri tusē robert's books un coffee in, dzer unicorn latte un lasa grāmatas? nūģu virziens, jā, biju aizmirsis pieminēt! aktīvākie popkultūras, komiksu, grāmatu, filmu un videospēļu patērētāji, radies kā pretmets hipsteriem. bet tas arī jau labu laiciņu apgrozībā... i want to try to guess what's next. kur ir outliers? nekas nenāk prātā, ja nu vienīgi genderless līdz mums varētu aiziet. amerikā jau iesākās šosezon, ar šitiem, male rompers.
| From: | morraa |
Date: | July 20th, 2017 - 10:45 am |
---|
| | | (Link) |
|
Manuprāt, nekādas konstantas modes frontes nav, visur ir lokālu kultūru radīti fenomeni. Tie paši mileniāļi ir amerikānisks izgudrojums, kurš ne Eiropā, ne Āzijā tā īsti nav piemērojams. Kaut vai tajā pašā japānā ir diezgan skaidri redzama "zudušo gadu" paaudze, tad "nerepresīvo skolu" paaudze un tagad jau jaunā, "atkal represīvo" skolu paaudze. Katrai ir savi kultūras elementi.
Nūģi, lai arī nav īsti jauns "izgudrojums", tā pa īstam nav iedzīvojušies, vismaz šeit. Nu, viena lieta braukāt ar veļuku, nemazgāt drēbes un neskūt bārdu, cita lieta meklēt pazīstamus burtus grāmatā ar gudru nosaukumu un instagramot tās vākus. Vajag, redz, biškiņ vairāk to izveicību, turklāt grāmatas ir smagas, bet kindls neesot stilīgs.
Ko es ar to visu gribu pateikt: nav nekādu "nākošo", ir vairāki "strīmi", kuri savā starpā mijiedarbojas un ir redzami caur noteiktu mediju prizmu. Piemēram, nūģi ir labi redzami ja vislaik skaties feisbūku. Ja feisbūku neskaties, tad ne īpaši un itkā nemaz neeksistē. Visi tie glutēnu nepanesošie ateistiskie vegāni ir vairāk ap ASV lokalizēts fenomens ar retiem uzplaiksnījumiem citos zemeslodes galos. Noteikti ka LV ir savs meinstrīms, bet vietējiem tas, noteikti, nav īpaši labi redzams, jo tā ir "lietu kārtība".
Ceru, ka izklāstīju domas pietiekami sagremojamā veidā.
haha, nuuu, es nezinu, tik smalki sarežģītas domas, ka man kāds mēnesis paies, kamēr sagremošu, atspoguļošu excel tabulā un publicēšu delfos protams, tirgus dalās segmentos, segmetus slaiso pēc primāri pēc ģeogrāfijas, tad pēc vecuma utt., grūti nepiekrist acīmredzamajam :D lai gan digitalizācija šīs barjeras pamazām nojauc, piemēram, rekur raksta, ka ķīnas un asv mileniāļi savos patēriņa paradumos ir līdzīgi. par modes fronti, es skatos, būs jāraksta vēl viena pentere, bet pagaidām īsumā: "nākošais" pastāv (wake up, sheeple), tiek aktīvi meklēts un/vai pat ražots uzņēmumu laboratorijās. domāt par to, ko tauta gribēs pirkt rīt un aizparīt, ko varēs nopārdot un kā - tā ir milzīga industrija, trendhantigs vispār ir labi apmaksāts darbs. | |