haha, nuuu, es nezinu, tik smalki sarežģītas domas, ka man kāds mēnesis paies, kamēr sagremošu, atspoguļošu excel tabulā un publicēšu delfos
protams, tirgus dalās segmentos, segmetus slaiso pēc primāri pēc ģeogrāfijas, tad pēc vecuma utt., grūti nepiekrist acīmredzamajam :D lai gan digitalizācija šīs barjeras pamazām nojauc, piemēram,
rekur raksta, ka ķīnas un asv mileniāļi savos patēriņa paradumos ir līdzīgi.
par modes fronti, es skatos, būs jāraksta vēl viena pentere, bet pagaidām īsumā: "nākošais" pastāv (wake up, sheeple), tiek aktīvi meklēts un/vai pat ražots uzņēmumu laboratorijās. domāt par to, ko tauta gribēs pirkt rīt un aizparīt, ko varēs nopārdot un kā - tā ir milzīga industrija, trendhantigs vispār ir labi apmaksāts darbs.