the thing after the next thing |
Jul. 19th, 2017|01:13 pm |
a. god. jz. morraa mūsu diskusijā par muji veikalu izcelsmi un nozīmi ieminējās par hipsteriem, definējot tos kā "bārdainus opīšpuikas uz veļukiem", kas lika man aizdomāties par to, cik patiesībā vecs un pagājis ir šis modes novirziens. the hipster is dead, par ko mediji runā jau gadus desmit, kā ļoti pareizi norādīja the guardian.
protams, mūsu latvijas, tas ir, rīgas (jo nav civilizācijas pazīmju aiz lielpilsētas robežām, увы, товарищи) ietvaros bārdainie vīrieši ar paramilitāriem matu griezumiem RĪGA tēkreklos un meitenes ar nošņāptām čolkām feikās melnu rāmju brillēs, visi ar aifoniem, makiem un aizdomīgu avotu ienākumiem (grafiskie dizainieri, strādā reklāmā, vai pie "projektiem", vai cits līdzīgs wtf do you actually do that's profitable and socially neccessary) nekur nav pazuduši. bet tas ir vienkārši kautkāds vietējais liekēžu slānis, kuri paši sevi priecīgi sauc par hipsteriem, jo viņiem liekas, ka tas izklausās jauneklīgi, kamēr viņi lowkey agri no rītiem paniski skrien krāsot sirmojošos matus.
bet... global village-wise, what really comes next? normcore? arī jau pasen out, kamēr pie mums tā nemainīgi ir ģērbušies un ģērbsies ai tī profesijas lāpneši. jakiji, termins, kas uzpeld 2015ajā gadā?
it's 2017 already, people, es kļūstu vecs un grimstu savā krievu korporatīvo mīluļu tommy hilfiger kurpju un mk somu izolētajā pasaulītē, brīvājā laikā maldos pa h&m divided basic kolekcijas staļļiem, un galīgi neredzu, what comes next?? |
|