Comments: |
| From: | morraa |
Date: | July 19th, 2017 - 05:45 am |
---|
| | | (Link) |
|
Spriežot pēc paciņu dizaina un visa pārējā, Brandless ir nekaunīga Muji pakaļdarīšana. Par Muji runājot: tam jau ir diezgan noteikta vēsture, kurai nav nekas kopīgs ar hipsteriem vai kas tur tagad ir modē. Savā laikā pārdeva visādu lēto šmuci bez īpašām izcelsmes pazīmēm, līdz nonāca līdz punktam, kad lētā šmuce kļuva visai populāra.
nu. muji jau sākotnēi klātesošā no-brand filosofija ir ļoti tieši saistīta ar "hipsteriem", ja ar hipsteriem te ir domāts noteikts vecuma un ienākumu pakāpes patērētāju segments, kuru es dēvēju par mileniāļiem (post x-paaudze), kuriem svarīga ir: a)digitālā pasaule - brandless veikals tika uzreiz palaists onlainā b) caurspīdīgums - viss ražošanas process, produktu izcelsme ir sīki un smalki aprakstīta c) socatbildība - the company also partnesr with Feeding America, a hunger relief nonprofit, to donate a meal every time an order is placed.
| From: | morraa |
Date: | July 19th, 2017 - 10:46 am |
---|
| | | (Link) |
|
Man šķiet, ka Muji ir ļoti vecs uzņēmums, vēl no laikiem, kad hipsterisms bija nepieciešamība, nevis mode. Smagajos peeckara laikos neviens iipashi nedomaaja par brendoshanu un pirka to, kas ir leets un sameeraa lietojams. Tur Muji arii paraadiijaas. Saakumaa kaa reteileris, veelaak jau ar savu ziimolu, lai arii buutiiba ir taa pati.
man te rakstīts, ka Muji was launched in Japan in 1980 ja var ticēt internetiem, protams
| From: | morraa |
Date: | July 19th, 2017 - 11:02 am |
---|
| | | (Link) |
|
Par to nav nekādu šaubu. Es jau saku par 無印文化 veesturi pirms Muji ziimols tika radiits.
| From: | morraa |
Date: | July 19th, 2017 - 10:53 am |
---|
| | | (Link) |
|
ā, jā, aizmirsu piebilst, ka digitālā pasaule, t.s. caurspīdīgums un CSR ir mūsdienu uzņēmējdarbības pamati, bez tā vienkārši nevar nopelnīt. Un bārdainie opīšpuikas uz veļukiem ir tikai ļoti ērti patērētāji tam visam, lai arī, būtībā, viņi nav mērķauditorija.
pilnībā nepiekrītu par muji vēsturi, i think you got it backwards. muji tomēr ir rūpīgi pārdomāts un plānots mārketinga koncepts, kurš kļuva veiksmīgs tieši tāpēc, ka paredzēja un atsaucās uz sabiedrībā jau eksistējošu pieprasījumu (nevis to radīja, vai nejauši nonāca līdz popularitātes punktam, kā rakstāt).
bet lētas šmuces bez īpašām izcelsmes pazīmēm nišu japānā pārvalda, manuprāt, daisō un citi 100jēnu veikali. tagad gan jau ka lielākoties 300jēnu veikali :)
| From: | morraa |
Date: | July 19th, 2017 - 11:01 am |
---|
| | | (Link) |
|
Ļoti precīzs novērojums. Muji un 100 jēnu veikali (savulaik 50 jēnu veikali) ir vienā podā (Seiyu lētie plaukti) auguši, bet izmanto atšķirīgu stratēģiju. 100-jēnu veikali pārdod visādus krāmus, kuri savā starpā nekā nav saistīti, muji pārdod savā starpā saistītus krāmus, kuriem ir kopīga "identitāte" un, tajā pašā laikā, pilnīgs identitātes trūkums, kā parādība, pret kuru mūsdienu japāņiem ir īpaši siltas jūtas.
Nevaru īsti atrast to rakstu, bet Muji vēsture sākās ar pēckara krāmu veikaliem. Protams, ka nekāds Muji tur vēl nebija, bet kodols ir tas pats. Starp citu, paši krāmu veikali vēl joprojām ir sastopami, it īpaši provincē.
jā, sapratu jūsu domu gājienu. seiyu grupa un seibu veikali, plašākā vēsturiskā kontekstā. | |