#daily trend review II |
[Jul. 18th, 2017|11:11 am] |
|
|
|
Comments: |
nu. muji jau sākotnēi klātesošā no-brand filosofija ir ļoti tieši saistīta ar "hipsteriem", ja ar hipsteriem te ir domāts noteikts vecuma un ienākumu pakāpes patērētāju segments, kuru es dēvēju par mileniāļiem (post x-paaudze), kuriem svarīga ir: a)digitālā pasaule - brandless veikals tika uzreiz palaists onlainā b) caurspīdīgums - viss ražošanas process, produktu izcelsme ir sīki un smalki aprakstīta c) socatbildība - the company also partnesr with Feeding America, a hunger relief nonprofit, to donate a meal every time an order is placed.
| From: | morraa |
Date: | July 19th, 2017 - 10:46 am |
---|
| | | (Link) |
|
Man šķiet, ka Muji ir ļoti vecs uzņēmums, vēl no laikiem, kad hipsterisms bija nepieciešamība, nevis mode. Smagajos peeckara laikos neviens iipashi nedomaaja par brendoshanu un pirka to, kas ir leets un sameeraa lietojams. Tur Muji arii paraadiijaas. Saakumaa kaa reteileris, veelaak jau ar savu ziimolu, lai arii buutiiba ir taa pati.
man te rakstīts, ka Muji was launched in Japan in 1980 ja var ticēt internetiem, protams
| From: | morraa |
Date: | July 19th, 2017 - 11:02 am |
---|
| | | (Link) |
|
Par to nav nekādu šaubu. Es jau saku par 無印文化 veesturi pirms Muji ziimols tika radiits.
| From: | morraa |
Date: | July 19th, 2017 - 10:53 am |
---|
| | | (Link) |
|
ā, jā, aizmirsu piebilst, ka digitālā pasaule, t.s. caurspīdīgums un CSR ir mūsdienu uzņēmējdarbības pamati, bez tā vienkārši nevar nopelnīt. Un bārdainie opīšpuikas uz veļukiem ir tikai ļoti ērti patērētāji tam visam, lai arī, būtībā, viņi nav mērķauditorija. | |