- Post a comment [entries|archive|friends|userinfo]

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Jul. 19th, 2017|10:35 am

yeux_glauques
nu. muji jau sākotnēi klātesošā no-brand filosofija ir ļoti tieši saistīta ar "hipsteriem", ja ar hipsteriem te ir domāts noteikts vecuma un ienākumu pakāpes patērētāju segments, kuru es dēvēju par mileniāļiem (post x-paaudze), kuriem svarīga ir: a)digitālā pasaule - brandless veikals tika uzreiz palaists onlainā b) caurspīdīgums - viss ražošanas process, produktu izcelsme ir sīki un smalki aprakstīta c) socatbildība - the company also partnesr with Feeding America, a hunger relief nonprofit, to donate a meal every time an order is placed.
link Read Comments

Reply:
From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.