Pats par sevi -

16. Sep 2009

 wowow@15:41

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Krīze, ne krīze, bet cilvēki nemainās. Nav gatavi mainīties. Nav gatavi piecelt pakaļu un nav gatavi pamainīt domāšanu. Šodienas piemērs - siltumapgādes projektētājs. Es saku, ka man vajag projektu. Viņš man saka, ka man pirms tam vajag topogrāfiju un tādu dokumentu un vēl tādu dokumentu. Nē mīlīt, man nevajag to sūda topogrāfiju un tos sūda dokumentus, to sūda topogrāfiju vajag tev, lai to sūda projektu uztaisītu. Piedāvā man, lūdzu, pakalpojumu, lai es varu par to neinteresēties. Apstulbst. Nesaprot.

(8 raksta | ir doma)

Comments:

rt / 16. Septembris 2009@15:56
man ir bijis līdzīgi. kaut vai šodienas piemērs. tu potenciāli būtu maksātspējīgs klients, bet tev vienkārši neceļ trubu, kad zvani, kavējas un čakarējas.
(Reply to this) (Thread) (Link)
wowow / 16. Septembris 2009@16:00
Šodienas bilance:
- 2 kantori neceļ telefonus
- 1 apsola pārzvanīt bet neatzvana
- 1 saka, lai zvana rīt, jo tagad sēžot Rīgas domē (fuck, kam to darbu vajag- man vai viņam?)
- ar 1 sarunāju tikšanos rīt

es nezinu, kas tiem cilvēkiem galvā darās- nu var jau būt (bet nu ļoti šaubos), ka ar darbiem tā pārkrauti, ka jauni klienti nav interesanti
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
rt / 16. Septembris 2009@16:07
diezgan smieklīgi
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
wowow / 17. Septembris 2009@15:04
Vissmieklīgākais, kad šodien aizbraucu uz tikšanos, norādītajā adresē nebija nekādas norādes par to, kur tieši šis kantoris varētu atrasties + 10 minūšu laikā ko tur pavadīju meklēdams, neviens necēla telefonu. Es nesaprotu.
(Reply to this) (Parent) (Link)
insane / 16. Septembris 2009@18:02
ir cilvēki, kam darba pietiek. un pietam par pus-cenu tagad jāstrādā. tāpēc visi tādi nīgri :)
(Reply to this) (Parent) (Link)
kaitnieks / 17. Septembris 2009@00:08
Es te varētu visu vakaru sēdēt un +1 postot. Šitais mani pisso off bez robežām. Celtniecībā, servisos, pat automazgātuvē - kāpēc man neprofesionālim viss tā kā maziem bērniem jāskaidro un jāatbild uz tehniskiem jautājumiem, kas mani neinteresē, vai bieži pat jānodarbojas ar auditu? I mean wtf viņiem visiem galvā notiek? Es nekad nesaprotu vai viņi grib mani kā klientu vai arī es te traucēklis un apgrūtinājums esmu un labāk doties citur. Bļins, labi, ka vismaz frizētavā man nav jāskaidro griezums un kuras šķēres ņemt - pasaku, lai griež kā labi izskatās un viss. Kāpēc visur tā nevarētu būt?
(Reply to this) (Thread) (Link)
wowow / 6. Aprīlis 2011@21:26
cieti!
(Reply to this) (Parent) (Link)
murse / 18. Septembris 2009@01:37
mhm, tas toch.
(Reply to this) (Link)
blog counter