- par elektroauto
- 2014.10.19, 08:54
- daudzi par elektroauto nesaprot "kur varēs uzlādēt"? īstā atbilde ir - jebkur. noparkojot, ielas malā būs stabiņi ar rozetēm, kur vnk dakšiņu iespraust.
pie lielveikaliem, noliekot stāvvietā, varēs arī pieslēgties pie lādētāja. Raugi, Berlīnē daži lielveikali jau šādu papildus iespēju dod: un jo vairāk elektro-auto parādīsies, jo lielāks būs pēc tā pieprasījums. Es prognozēju ka galu galā tā būs standarta lieta - ejot veikalā, noliec auto lādēties, atnāc pēc 30min-1h atpakaļ = auto ir pilnībā uzlādējies.
Un pats galvenais: elektrisko lādētāju (kā stabiņš ar rozeti) var uzlikt pilnīgi visur - visos "europark" laukumos, dzīvojamo namu pagalmos, utt. Nav jābūt kautkāda attālumā no dzīvojamām ēkām/utt, kā gadījumā ar degvielu. - 15 rakstair doma
- 19.10.14 12:03 #
-
Kā Berlīnē risina uzlādes apmaksu?
Ja pay-per-charge, tad pieņemu, ka postsovjetu valstīs un arī Rietumos krīzītes gadījumā vajadzētu autentifikāciju, lai atstājot savu auto uz stundu lādēties, pēc atgriešanās nebūtu jākonstatē ka esi samaksājis par blēžu auto lādēšanu. Piem. spraudņiem būtu jābūt ar iebūvētu čipu vai vismaz saslēdzamiem. Čipus var arī pārprogrammēt, kas no otras puses attīsta industriju un rada darba vietas - cīnoties ar krāpniekiem.
Arī mazattīstības valstīm labi - par nelielu samaksu varēs uzglabāt akumulatoru pārstrādes atkritumus un pelnīt euro1 klases braucamajiem. - Atbildēt