- 2009.04.06, 14:13
- Vispār, padomāt vajag nevis par tehniskajām detaļām (cik maksā uzglabāt balss ieraksta stundu (kam tas piš!) vai kas tieši tik uzglabāts, ip adreses, epasti vai sms saturs (da kāda atšķirība!)), bet par varas iestāžu rīcības virzienu.
Tehniskās detaļas ir sūds, jūs apsveriet kas motivē Drošības policiju tā rīkoties, šādus likumus izstrādāt, kā labā viņi tā rīkojas, un kāpēc?
Kāpēc cilvēki ierodas savos kabinetos K.Barona ielā, apsēžas, un birokrātijas mehānisms sāk dūkt, iestāde atsāk darbu pie saviem projektiem kā tuvināt totalitāru režīmu, kā labāk nodot tautu, un pārkāpt Satversmi? Kāpēc tā ir? Un kam tas ir vajadzīgs?
Kā vārdā tas notiek? Un kam tas ir izdevīgi?
Kāpēc IeM ministrs nevērtē likuma virzienu pēc būtības, bet tikai nepārdomājot apstiprina?
Kāpēc Saeima ir tikai balsošanas mašīna, kur likumus neviens nelasa un nevērtē pēc būtības: vai likums kalpo tautas interesēm, vai ir pret tām. Vai likuma pieņemšana īstenībā ir vai nav tautas nodevība, bet tikai balso - kā koalīcija pasūtījusi?
Kāpēc Saeima 2007.gada 1.februārī pieņēma grozījumus “Grozījumi Nacionālās drošības likumā” un “Grozījumi Valsts drošības iestāžu likumā”, kurus valsts prezidentei nācās apturēt 2007.gada 10.martā, un kurus tautai nācās noraidīt referendumā?
Kā labā tobrīd strādāja Saeima? Vai ir kautkas mainījies? - 26 rakstair doma
- 6.4.09 21:14 #
-
Ja par šiem likumiem runā, tad apturēt tos tagad grib tāpēc, ka tagad tie beidzot ir MK apspriesti un iet uz Saeimu. Agrāk nebija jēga, jo nebija zināma tā redakcijas, kas tiks apspriesta.
Es tur nekādas sazvērestību teorijas nesaskatu. Nez vai Lemberga lietās, kad lietas jau tiesā, vēl kāds kādas izdrukas prasīs.
Prezidentes iejaukšanās bija tuvas tēmas, bet citā likumā - Valsts drošības iestāžu likumā, ja atmiņa neviļ. - Atbildēt