- 2008.05.30, 11:05
- Vai ir kādam fīls braukt ar "Kritisko masu"?
Tikai uzmanās - var būt bīstami dzīvībai - arī var arestēt. Tāpēc jāņem līdzi foto un video, lai dokumentētu [policistu] pārkāpumus.
Nez vai šoreiz pret-terorisma specvienību "Omega" un masu-nekārtību apkarotājus "Alfa" arī izsauks... - 32 rakstair doma
- 30.5.08 11:46 #
-
Jā - VISI CITI lai brauc kā grib, kaut vai teleportējas, bet, galvenais, lai MAN netraucē braukt ar autiņu!
- Atbildēt
- 30.5.08 12:16 #
-
Zini, vakar divos krustojumos uz Brīvībenes saskaitīju 8! riteņbraucējus, kuri mežonīgā ātrumā pārnesās pār gājēju pārejām. Divi no riteņbraucējiem pārnesās tad, kad zaļā vairs nebija.
Ar to gribu teikt tikai to, ka riteņbraucēji ir stipri egoistiskāki par citiem satiksmes dalībniekiem savās vēlmēs un iegribās. Tie ir viņi, kas veido vairumu avārijas situāciju, kurās paši cieš. - Atbildēt
- 30.5.08 13:10 #
-
Un, Tavuprāt, būtu bijis labāk, ja tie 8 velosipēdisti sēdētu katrs savā mašīnā, papildinot korķus?
- Atbildēt
- 30.5.08 13:20 #
-
Ja rēķinam, ka šādi braucot viņi Neizbēgami iekļūs ceļu satiksmes negadījumā, kas labākajā gadījumā beigsies ar smagām traumām, tad jā. Labāk, lai sēž mašīnās.
Starp citu, tā nav vienīgā alternatīva. Ir arī sabiedriskais transports. Pats izmantoju. - Atbildēt
- 30.5.08 13:37 #
-
Mhm. Man ar riteni līdz darbam 30 min, ar vilcienu 20min, ar autobusu - stunda. Tiem, kam nav tuvumā vilciena, sabiedriskais, protams, ir brīnišķīga alternatīva.
Pie mums, btw, izvērtējot situāciju un ejot vai braucot pāri pie sarkanā, iespējas norauties ir mazākas, nekā neskatīties un iet pie zaļā. Man pašai uz Daugavgrīvas ielas regulējamās gājēju pārejas riktīgi pie sarkanā viens vāģis ir gar muguru aiztesies.
Lai cik dīvaini tas nebūtu, velosipēdistiem ir acis, un viņi prot lietot stūri un bremzes. Ja neskaita to procentu, kas, tāpat kā gājēju un autobraucēju vidū, ir ar tendenci uz bojāgājēja statusu, viss nav tik melni, kā Tev gribētos mālēt :) - Atbildēt
- 30.5.08 14:50 #
-
Tas, cik tālu Tev jābrauc uz savu darbavietu, nav gan citu problēma. Tā ir darba vietas un dzīvesvietas savstarpējā teritoriālā neatbilstība;)))
Par acīm un bremzēm - novērojumi liecina par pretējo. - Atbildēt
- 3 labas lietas
- 30.5.08 13:39 #
-
mežonīgā ātrumā? :)
egoistiskāki par citiem?
veido vairumu avārijas situāciju?
oho, nu Tu dod. - Atbildēt
- Re: 3 labas lietas
- 30.5.08 14:57 #
-
Jā. Gājēju pāreju šķērsot ar 40km/h ir mežonīgi ātri.
Jā. Egoistiskāki gan. Varētu pat to pamatot un izskaidrot.
Jā. Veido vairumu to avārijas situāciju, kurās paši iekļūst. - Atbildēt
- Re: 3 labas lietas
- 30.5.08 15:36 #
-
da labi jau, labi — man nenāk ne prātā kasīties. es tikai domāju, ka būtu forši, ja mēs retāk dalītu pasauli savējos un svešos. ar veļļuku es braucu tieši tāpat kā ar auto — ar prieku un pietāti pret pārējiem. tas, ka viens otrs mans saprāta brālis vai māsa domā citādāk, ir viņu brīvas tiesības (un atbildība).
- Atbildēt
- 30.5.08 13:42 #
-
Ņemot vērā, ka uz Čakenes katrā krustojumā vismaz viens pārnesas pāri sarkanajam un paliek krustojumā, daļēji bloķējot satiksmi, neredzu nevienu argumentu, kas norādītu, ka autobraucēji nav egoistiskāki.
Es nemaz nerunāju par mašīnu apstādināšanu vietās, kur to nedrīkst, nobloķējot pusjoslu. - Atbildēt
- 30.5.08 14:52 #
-
Autobraucēji vairāk baidās no soda. Tālab ij nav 8 kliedzošu pārkāpumu uz diviem krustojumiem. Velosipēdisti, savukārt, ir kingi. Viņus neviens nesoda. Un vēl tā misijas apziņa :)))
- Atbildēt
- 30.5.08 15:00 #
-
Baidās? No soda? Kurā vietā? Parādi man kādu, kas baidās no soda? Kurā vietā nav astoņi pārkāpumi uz diviem krustojumiem? WTF?
Neliela Čaka ielas krustojuma analīze:
Katrā reizē vismaz divas automašīnas palieka krustojumā (viena no katras puses). Viens vismaz aizlaiž pa sarkano.
Netālu no krustojuma stāv kravas automašīna, kura izkrauj "ļoti svarīgas" preces. Pareizinam ar 2.
Un kas tad ir kliedzošs pārkāpums velosipēdistam- šķērsot krustojumu uz riteņa? Pašam smiekli nenāk no tik kliedzoša pārkāpuma- mašīnām laikam līdzvērtīgs varētu būt nepārtrauktās joslas neievērošana, pār kuru braukā visi, kam nav slinkums.
Kopumā tipiska autovadītāja attieksme- es braucu kā gribu un braucu pareizi, aber citi ir mudaki. - Atbildēt
- 30.5.08 13:42 #
-
un kāda tev kā trolejbusā vai mašīnā pie sarkanās gaismas sēdošajam atšķirība, kādā ātrumā velosipēdists šķērso krustojumu, kad viņam ir zaļā gaisma?
ja tā ir atsauce uz slaveno csn punktu, ka velosipēdistam jebkura gājēju pāreja jāšķērso, stumjot velo pie rokas, es ierosinu ieviest csn tādu punktu, kas arī autovadītājiem paredz pie katra krustojuma izslēgt dzinēju, izkāpt no transporta līdzekļa, pilnībā aizvērt durvis, un tikai pēc tam būtu atļauts atkal turpināt ceļu. - Atbildēt
- 30.5.08 14:48 #
-
Negribētos kāddien nobraukt kādu riteņbraucēju. Pat tad, ja šis ir vainīgs. Tas arī viss. Citas ieinteresētības man nav.
Nu nav idiotisma labad tas CSN punkts izdomāts, nav. Autovadītājs, kurš uzsāk pagriezieziena manevru, bieži var Neuzspēt noreaģēt uz velosipēdistu, kurš izbrauc uz gājēju pārejas iz tuvākā stūra, minoties ar 40km/h vai kaut 20km/h. - Atbildēt
- 30.5.08 14:57 #
-
var neuzspēt arī uz gājēju ar 7 km/h. acis jātur vaļā ir visiem satiksmes dalībniekiem, un jādomā ar to priekšmetu в которого ты ешь, tas arī viss.
davai es tev iedošu izbraukt ar savu ričuku. varēsi i pie katra luksofora kāpt nost un atkal atpakaļ, gan arī paskatīties, kā izskatās pilsētas satiksme no velobraucēja perspektīvas. - Atbildēt