whispering and listening ([info]waterjunky) rakstīja,
@ 2011-03-14 22:08:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:hļešči pļešči, warszawa, zeltenes

Esmu patīkami nogurusi un mazliet nepatīkami apjukusi. Tā notiek vienmēr kad ir jāatgriežas ikdienā. plus dzīvoklī ir kaut kāda random meitene, Teas ciemiņš no Ungārijas (?).

Viena no labākajām nedēļas nogalēm šeit. Un te ir FAKING pavasaris. šodien vispār bija +15.
Nu labi, tātad, ja nerakstu sev atskaites par projektā padarīto varu vismaz uzrakstīt par ballēšanos - ceturdienas vakarā tusējos par Varšavas autoostu un gaidīju, kad manas latviešu princeses ieradīsies. Bija tāds prieks viņas satikt, plus vēl Tobias un My French Friend. visu vakaru man liekas smaidīju līdz ausīm.pirmajā vakarā nekur negājām, visi bija pārāk noguruši - stūmām atvestos zefīrus, vafeļu tortes, biezpiena sieriņus, sieru un dzērām Aldara porteri. (mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm) Piektdien biju ūber gids pa Varšavu, tas nekas, ka pati tur nedzīvoju, apskatījām vecpilsētu, centru, uzkāpām tornī lai redzētu visu no augšas, bijām iečekot Prāgu (tā kā Rīgas Pārdaugava). Tur bijām uz viskrutākās ielas, kur tagad saradušies visi bāri un klubi. Piestumāmies milk bar, tā atgādināja skatu no kkādām padomju laika filmām. Visas bildes tajā dienā tapa ar iedomu fotoaparātu. Lai būtu mazliet kūlturālāk iečekojām arī modernās mākslas muzeju, kur gan es jau esmu bijusi un kur iepriekšējā izstāde bija labāka. :/

Vakarā gājām ballēties un mazliet pat žēl, ka nav bilžu, kas visu izstāstītu, bet nu īsumā - ballējāmies pa Prāgu, manas latviešu zeltenes lielā pāļa pakāpē paspēja sasieties ar poļu paniem, kamēr mēs ar My French Friend un Tobiasu kratijāmies pie mūzikas. Luīze dzēruma pakāpe nebija sasniegusi tik drausmīgu apmērus tāpēc viņa devās mājās mazliet ātrāk. Tā, kā manas mīļās meitenes bija sadzērušās vēl trakāk kā es un nerādījās atpakaļ, mums apnika viņas gaidīt un nolēmām iet meklēt nakts autobusus. Tas protams izvērtā pāris stundu pastaigā un skraidīšana. ķērām un nenoķērām autbusus, skaitījām trepju pakāpienus, dziedājām un es vienmēr kad piedzeros gribu mācīties vācu valodu. xD

Nākamajā dienā rīta (patiesībā jau pēcpusdienā) iztucījāmies no mājas, devāmies baudīt saulīti, trenkāt pīles (nu vismaz es), skatīties parkus un vēsturiskus pieminekļus un lietas, vakarā mazliet pasēdējām bārā, bet visi bija saguruši no iepriekšejās nakts, tāpēc salīdzonoši agri aizbraucām atpakaļ. Svētdienas rītā pavadīju savas zeltenes līdz autobusam. Pēc tam braucām ēst aizslēgtā parkā un pie Hannas un Frederikas, kas it kā dzīvo Varšavā bet patiesībā tas ir mežs. Bija ugunskurs un cepām maizi un desas. nom nom nom

Un te arī ir dažas bildes. Lielākoties gan viss tika bildēts tikai autobusos. :DDDD

manas zeltenes, My French Friend un Tobiass.

tizleņi autobusā xDDD

gribējām uztaisīt bildi kurā izskatītos ka es ēdu krustu, bet ne pārāk veiksmīgi sanāca.

viepļi.

nom, nom, nom sacepām kartupeļu pankūkas sev un mūs brīnīšķīgajiem varšavas draugiem.

tas, kam uz pieres bija no sveces trauciņa uztaisīta trešā acs tajā brīdi varēja lasīt citu domas.

Svētdienas pastaiga. mēs gribējām iet uz parku, bet parks bija aizlēgts. :/ tāpēc sabildējāmies pie random pils.

iemesls kāpēc gribējām iet uz parku bija tas, ka man notiekti gribējās pikniku ārā, bet tā kā parks bija ciet taisījām pikniku PIE parka.

bija faking foršas brīvdienas. un tagad atpakaļ pie darba un atbildības. uhhh.

(Ierakstīt jaunu komentāru)

[info]jesuslol
2011-03-15 01:13 (saite)
nice! sāc vilkt tautiešus projām...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

[info]waterjunky
2011-03-15 10:18 (saite)
jūh. tu arī laipni aicināts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

[info]oldess
2011-03-15 11:13 (saite)
uuuuu es arī gribu braukt uz siltumu un bezsniegu, pie Tevis ^^

(Atbildēt uz šo)

[info]endija_endija
2011-03-15 20:19 (saite)
man prieks, ka tev patīk manas bildes ^^,
vismaz kaut kur noder.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

[info]waterjunky
2011-03-15 21:20 (saite)
ak, jā pareiz nomainīju kkad. xD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)