Lācītis numur divi - Likstas ar atslēgām: pt2 [entries|archive|friends|userinfo]
vistu_zaglis

[ website | šulcs.lv ]
[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| VZL ]

Likstas ar atslēgām: pt2 [Mar. 26th, 2007|05:42 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkiet garām

Comments:
[User Picture]
From:[info]aizliegts_v
Date:March 27th, 2007 - 08:54 am
(Link)
Kramplauži to mechānismu dabū ārā ar dorņa* palīdzību - izsit to rullīti, kur atslēga spraužas, tad ar skrūvgriezi paļurina mehānismu un atslēdz durvis :) Tas gan sanāk trokšņains process, bet efektīvs, esmu pats izmantojis ;)

*dornis - nevis indivīds ar tuimu domāšanu, bet cietmetāla stienis ar konusveida galu, paredzēts tapu izsišanai no caurumiem
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:March 27th, 2007 - 09:21 am
(Link)
Nja, tur gan dzelzs nerviem jābūt. Tās durvis tak rezonē kā viena milzīga siļķu bundža, visu kāpņu telpu uzraus augšā.

Kas protams neattur, man domāt ;)
[User Picture]
From:[info]petrovichs
Date:March 27th, 2007 - 10:01 am
(Link)
Eirocilindriem ir daudz klusāka metode ;-)
[User Picture]
From:[info]aizliegts_v
Date:March 27th, 2007 - 10:16 am
(Link)
Urbis?
[User Picture]
From:[info]petrovichs
Date:March 27th, 2007 - 10:24 am
(Link)
Nea. Ar cietmetāla skrūvi ieskrūvē atslēgas caurumā un ar smuku un klusu "knikšķi" izrauj cilindru ārā. Abu cilindra pušu ietvara savienojums ir eirocilindra mehānisma vājā un neizārstējamā vaina. Pašas atslēgas sarežģītība pilnīgi neko tur neuzlabo.
A parastie lētie eirocilindri, kas bez papildus drošībām, arī lieliski mūķējas vaļā.
[User Picture]
From:[info]aizliegts_v
Date:March 27th, 2007 - 10:40 am
(Link)
Jā, tas tā varētu būt. Krievu prastās atslēgas vienā ziņā bija labākas - vismaz maksāja ļoti maz.