vilibaldis domā - vot pacepšos es ar!
View:Jaunākais.
View:Arhivētais.
View:Draugi.
View:Par sevi.

Subject:vot pacepšos es ar!
Time:10:34
incanti kurš no izglītības ministrijas metodiķiem sadomājies, ka mūzikas mācību programma skolā parastajā tiek sastādīta tā it kā visi bērni papildus mācītos mūzikas skolās, sporta skolās un kur tik vēl ne. ieskatījies mācību grāmatā nesapratu ne vārdu, pusaudzis arī.
viens no uzdevumiem - pēc notīm atpazīsti melodiju, nosauc autoru utt., analizē ko tur nu...
comments: ir doma Previous Entry Tell A Friend Add to Memories Next Entry


[info]kihelkonna
Link:(Link)
Time:11:01
esmu lasījusi, ka dažās skolās skolotājas liek uz papīra uzzīmēt klavieres un tās spēlēt, tā ka būsit vēl viegli tikuši cauri :D
(Reply to this) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:02
es jau saprotu, ka šitas ir tikai sākums ar nodrošinātu nesekmību finālā
(Reply to this) (Parent)


[info]tante
Link:(Link)
Time:11:04
visos departamentos sēž mazi gariņi ar lielām ambīcijām, kuri uzskata, ka labāk par visiem zina, kas citiem vajadzīgs un ko citi spēj :))
(Reply to this) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:08
nē, nu par to es nešaubos, bet ir taču kaut kāds veselā saprāta limits.
es vēl saprastu, ja melodija jāatpazīst pēc dzirdes, nu tur +/- erudīcija, bet notis (!) tas ir...
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]tante
Link:(Link)
Time:11:09
naU, naU veselā saprāta limita, ja tā veselā saprāta nav :))
(Reply to this) (Parent)


[info]milda
Link:(Link)
Time:11:18
nav veselā saprāta vairs tai sistēmā. nav. kur tas palicis, es nezinu, bet nekā tur vairs nav
(Reply to this) (Parent)


[info]annuska
Link:(Link)
Time:11:08
tas tomēr atkarīgs arī no konkrētās skolotājas. ir tādas, kuras dod iespēju nopelnīt normālas atzīmes ar vienkāršākām lietām
(Reply to this) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:10
nu redzēs, pēc pirmās stundas neizskatās, pusaudzis atnāca galīgi sašļucis
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]kihelkonna
Link:(Link)
Time:11:12
man liekas, nevajag mest plinti krūmos. internetā ir čupām aplikāciju un kaut vai bērnu spēlīšu, kur var no notīm dabūt ārā melodiju.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:25
baidos ka mūzika kā reiz ir tā lieta, kas viņu pilnīgi nemaz neinteresē, tā kā diez vai tik ļoti sapūlēsies :)
turklāt melodija, tas ir viens, bet skaņdarba analīze tomēr kaut kas diezgan komlicēts, ko bez priekšzināšanām diez vai var veikt
ai nu, kā būs, būs. šis nav tas mācību priekšmets kura dēļ iešu "matus plēst", drīzāk neizpratne par programmas prasībām
(Reply to this) (Parent)


[info]annuska
Link:(Link)
Time:11:27
Mrģ ir nomainījušās kādas 6 mūzikas skolotājas. ir vai nu ļaunas vai ļoti ļaunas, bet vairumā gadījumu uz 5 izvelk :)

ai, es vispār no 5. vai vismaz 7. klases izņemtu no obligātās programmas gan mūziku, gan mājturību, gan sportu un vizuālo. lai iet pulciņos.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:33
akurāt, nu labi sportu tādas vieglas izkustēšanās līmeni vēl var, bet visu pārējo... nu nezinu, tāpat tas viss tādā "čerez ņemogu" līmenī.
Es jau arī ceru, ka gluži mūzikas dēļ ārā nemetīs :))
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]annuska
Link:(Link)
Time:11:34
ok, sports lai paliek, bet bez normatīviem un atzīmēm
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:35
aha
nu redz, mūs par metodiķiem un visi laimīgi :D
(Reply to this) (Parent)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:35
vizuālās viņu klasei par laimi nav vispār
(Reply to this) (Parent)


[info]_re_
Link:(Link)
Time:12:56
M arī pirms nedēļas paziņoja: "viss. būšu šogad nesekmīga matemātikā". nē, nu jau slikti, ka gada plāns ir skaidrs tik ātri.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:16:10
:)) manējam pirmajā pusgadā ģeometrija, kas īzī pīzī
algebra būs pēc tam...
(Reply to this) (Parent)

[info]xena
Link:(Link)
Time:22:59
Nu... grāmata kā mācību līdzeklis piedāvā maximumu. Saprātīgam skolotājam būtu jāredz, kādā līmenī klase atrodas un jāizvēlas, jākombinē piemērotie elementi no pieejamajiem grāmatu uzdevumiem.
Vēl ir tas, ka liela nozīme ir sistemātiskam un pakāpeniskam darbam ar skolēniem no mazajām klasītēm sākot - ar sagatavotiem un attīstītiem bērniem pat ''parastajās'' skolās mūzikas stundās var ''brīnumus darīt''. ;)
Bērns noteikti būs ieguvējs. Un tur pat nav jāpiepūlas - tikai koncentrēšanās un treniņa jautājums stundu laikā.
Cita lieta, ka ne visi pedagogi saprot šo principu un iet uz praktisku iemaņu attīstīšanu.
(Reply to this) (Thread)

[info]xena
Link:(Link)
Time:23:02
Vēl jau neapstrīdamais fakts par labu praktiskajai muzicēšanai klases lokā kaut vai mūzikas stundās - skolēni attīsta ne tikai īslaicīgo atmiņu, koordināciju, uzmanību un dzirdi, kas noderēs, piemēram, svešvalodu apguvei, bet aktīvi darbina smadzeņu pusložu savienojošās saiknes. Bez tam - mūzika ir komunikācija ar klasesbiedriem, mūzika attīsta emocionālo pasauli,utt.
Nu tas tā - ideālajā variantā. ;)
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:08:44
es ne pret pašu mūziku, bet... kā jau pareizi atzīmēji metodisks darbs no pirmajām klasēm, nevis "ģimnāzistam tas jāzin".
protams skolotājam intresantāk strādāt ar zinošiem un varošiem audzēkņiem kuriem iespējama strauja izaugsme, bet tā ir tikai saujiņa uz vispārējā klases fona.
(Reply to this) (Parent)

vilibaldis domā - vot pacepšos es ar!
View:Jaunākais.
View:Arhivētais.
View:Draugi.
View:Par sevi.