Comments: |
Korelāciju starp McD un kredītu reklāmām nesaskatu, bet:
1) visās EHR grupas stacijās ir daudz reklāmu vispār; neesmu ar hronometru mērījis, bet šķiet, ka pašā EHR reklāma aizņem pārliecinoši lielāku ētera daļu nekā jebkurā citā Latvijas komercradio;
2) McD reklāmas EHR varētu būt vairāk nekā citās stacijās tāpēc, ka EHR ir visjaunākā auditorija no visiem komercradio.
Salīdzinājumam, kāda ir SWH Rock auditorija, var nojaust pēc tā, ka tur nav McD un ātro kredītu reklāmu, bet ir Gauja AB kažoku un vidējās klases auto reklāmas.
hmm... noderīga, interesanta informācija. Pateicos!
Tāpēc varbūt tur ir vairāk ātro kredītu reklāmu, jo tur reklāmu principā ir vairāk, izklausās pamatoti.
Pa lielam, jā, McD un ātro kredītu reklāmu atrašanās EHR ēterā iemesls varētu būt viens un tas pats - EHR auditorija ir paliela, un lielā mērā jauna un vaittrešīga. Cik man gadījies EHR dzirdēt, tur ir daudz arī autoskolu un privāto augstskolu/koledžu reklāmu, kādas citos radio nedzird nemaz vai tikpat kā nemaz. Spriežu pēc acīmredzamā, datus nezinu; paskatījos - http://www.kantartns.lv/rudeni-radio-vismaz-reizi-nedela-klausijusies-81-latvijas-iedzivotaju/esmu pārsteigts, ka Skonto ir tik daudz, bet tikuntā, Skonto un SWH klausītāji ir vecāki, izglītotāki un pārtikušāki par EHR klausītājiem, nezinu, vai par to kaut kur ir publiski dati, bet tāpat skaidrs. | |