|
16. Mar 2018|21:27 |
Pa lielam, jā, McD un ātro kredītu reklāmu atrašanās EHR ēterā iemesls varētu būt viens un tas pats - EHR auditorija ir paliela, un lielā mērā jauna un vaittrešīga. Cik man gadījies EHR dzirdēt, tur ir daudz arī autoskolu un privāto augstskolu/koledžu reklāmu, kādas citos radio nedzird nemaz vai tikpat kā nemaz. Spriežu pēc acīmredzamā, datus nezinu; paskatījos - http://www.kantartns.lv/rudeni-radio-vismaz-reizi-nedela-klausijusies-81-latvijas-iedzivotaju/ esmu pārsteigts, ka Skonto ir tik daudz, bet tikuntā, Skonto un SWH klausītāji ir vecāki, izglītotāki un pārtikušāki par EHR klausītājiem, nezinu, vai par to kaut kur ir publiski dati, bet tāpat skaidrs. |
|