Krustvārdu mīkla

Ezotērisks piemēŗs

Anna Marija Levi

Ezotērisks piemēŗs

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Varu uzskatāmi nodemonstrēt notikumu ķēdīti, kurā pilnīgi negaidot no sīka nieka normāli saplānotu notikumu plūsma saiet dēlī.

Pasaukt taksi uz 9:00 uz viesnīcu, pirms tam noskaidrojot, ka vajadzīgais vilciens no Rotterdam Centraal uz Schiphol ir 9:30.
Ignorēt to, ka taksis atbrauc 15 min ātrāk un nokāpt lejā 9:30.
Checkoutā uzzināt, ka viņi no tevis vēlas voucheri papīra formā, ko tu neesi pirms tam izdrukājis.
Pierunāt, ka derēs el. versija, izvilkt telefonu, piešķilt HSDPA un no gmaila pārsūtīt vajadzīgo meilu receptionistiem.
Sagaidīt, kamēr viņi to sekmīgi izdrukā.
Iekāpt taksī 7 min vēlāk kā plānots.
Nokavēt FYRA hi-speed un iet stāvēt rindā biļešu kasēs, jo ar kredītkarti nopirkt biļeti automātā nevar.
Stāvēt rindā 20 minūtes.
Nopirkt biļeti un apzināties, ka tuvākais vilciens ir 10:08, un tas nemaz nav FYRA, bet lēnais kaut kāds.
Uzkāpt uz perona un ieraudzīt ka blakām apdauzītam sprinterim stāv cits smukāks dzeltens vilciens uz Amsterdam Centraal ar atejas laiku 10:11, kam blakus piezīme Sneltrein.
Izdarīt aplamu pieņēmumu, ka visi vilcieni no R-Centraal uz Ams-Centraal iet caur Schipholi.
Izdarīt aplamu pieņēmumu, ka Sneltrein ir Ātr-.
Iekāpt, braukt un brīnēties kāpēc šis vilciens brauc pa it kā apli un pietur visās Delftās, Laidenēs, Den Haag un nezkur vēl, un visur stāv pa 8 minūtēm.
Ap pēc Hāgas sākt saprast, ka šis vilciens taisās nokļūt A'dam Centraal cauri Haarlem un A'dam Sloterdijk.
Izkāpt Hārlemā uz perona un prasīt pavadonim ko lai dara.
Noticēt pavadonim, ka iekš nākamās pieturas - A'dam Sloterdijk tu noķersi vilcienu uz Schipholi akurāt 11:17 no 11. platformas.
Izkāpt A'dam Sloterdijk un nobučot aizejošajam connecting train asti; nākamais derīgais - 11:39.
Nervozi pīpēt uz 11. platformas (tas ir atļauts) un blenzt sarakstā.
Sarakstā ieraudzīt, ka ir arī ātrāks risinājums - 11:35 caur A'dam Lelylaan uz Schipholi no 10. platformas.
Iet meklēt 10. platformu. Neatrast.
Konstatēt, ka šai nolāpītajā stacijā 9&10 platforma ir izvietota 200m tālāk, izejot āra no stacijas ēkas.
Lidmašīnas nenokavēšanu sekmēja tas, ka viņa bija aizkavējusies un check-ins - pagarināts par 30 min.
Saprast, ka viss notiek vienīgajā iespējamajā veidā - pareizajā.

  • ja no stresa nepiemetas caureja
    • Nē, nē, šis nu tiešām ir tāds sīkums; no tā caureja nepiemetas; škrobe drīzāk bija par to, ka nepaspēšu vienā mazā jaukā bodītē nopirkt garšīgās Twinings tējas pa lēto.

      Daudz vairāk mani iespaido tas, ka vienam jaunietim, kas strādā praksē viesnīcas checkinā un kuram "kārtības labad" šķiet, ka papīriem jābūt vairāk nekā kārtībā, izdodas saradīt tik daudz greizu notikumu plūsmu.
  • Mjā.
    Nopirkt "lēto" ceļojumu uz Angliju pie Alekša ar Ryanair 3 personām.
    Bristolē iznomāt mašīnu, pabraukāt pa Dartmūru.
    Svētdienas naktī ierasties atpakaļ Bristolē, ar mokām atrast viesnīcu, tikt apkakātam no putna.
    Pirmdien agri celties un braukt uz Bristoles airportu, lai nodotu mašīnu, iečekotos, visas lietas.
    Cār Rentālā saņemt informāciju, ka Bristoles lidosta ir slēgta un ieteikumu nenodot mašīnu, jo īrēt pa jaunu būšot dārgāk.
    Aizstaigāt līdz lidostai, uzzināt, ka lidosta tiešām ir slēgta un labākā gadījumā varam cerēt uz lidojumu piektdien (jo R lido 2x nedēļā).
    Uzzināt, ka slēgtas arī Gatwicka un Hītrova un izdarīt nepareizu secinājumu, ka Anglija ir aizslēgta.
    Izsisties līdz Bristoles lidostas internetam un norezervēt biļetes no Londonas uz Briseli ar Eurostar.
    Nopirkt biļetes ar Airbaltic no Briseles uz Rīgu otrdienas rītā.
    Pagarināt mašīnas nomu un braukt uz Londonu.
    Līdzi vazāt Alekša divriteni, ietītu burbuļainajā plēvē (Breže nes uz pleca kā turks), kuru bijām nodomājuši ērti nogādāt mājās.
    Pa ceļam uz Londonu konsatēt, ka izdrukātās Eurostar biļetes nemaz nav biļetes, bet tikai piedāvājums (ķēmi, kāpēc viņi PIEDĀVĀ KAUT KO IZDRUKĀT PĒC TAM, KAD TU ESI JAU IEVADĪJIS KREDĪTKARTES NUMURU - UN TĀ NAV BIĻETE?) Vārdu sakot, darījums palicis pusceļā.
    Nodot mašīnu Londonā apmēram pusotra kilometra attālumā no St. Pancrat staicijas un nest divriteni uz turieni. Noskaidrot, ka Gatwick jau ir atvērta.
    Izstāvēt apmēram 40 minūši rindu, lai tiktu pie Eurostar lodziņa un uzzinātu, ka mums tiešām nav biļēšu.
    Tik ilgi runāt ar kases lodziņa ierēdni, kamēr viņš mums atrod 2 sēdvietas 1. klasē un 1 papildvietu. (Jo citādi aizies pa biksēm airbaltic biļetes, jātiek Briselē par katru cenu)
    Ar biļetēm rokās nomierināties un piesēst staicjas kafejnīcā. Iedzert vīnu. Līdz vilcienam 2 stundas.
    Vēl iedzert vīnu, pačekot displejus.
    Iedzert vīnu, pačekot displejus un konstatēt, ka vilciens kavēsies par 35 minūtēm. Tātad vēl var iedzert vīnu.
    Dzert vīnu un aiz gara laika sākt lasīt, kas rakstīts sīkiem burtiņiem uz biļetes - check in vēākais 30 minūtes pirms vilciena atiešanas.
    Bļā, kāds check in?
    Saprast, ka tūliņ pazaudēšu gan grūti sūri (tikko!) izcīnīto Eurostar biļešu naudu, gan airbaltic biļešu naudu.
    Skriet uz peronu, apjēgt, ka neesam Šengenā, attiecīgi - ari uz vilcienu jāiečekojas, jāiziet pasu pārbaude un drošības pārbaude.
    Ierēdnis netic savām acīm, ka esam atnākuši iečekoties uz vilcienu, kurš jau it kā ir izgājis.
    Zvans uz vilcienu, mūs atļauj ielaist.
    Pēdējā brīdī esam vilcienā, ierēcam par tiem, kas nosēdējuši uzgaidāmā telpā stundu. Kamēr mēs kafejnīcā.
    Trešais arī dabū sēdvietu.
    Vīnu dod par velti un sēdekļi ērti.
    Divritenis atdusas bagāžas plauktā.
    Naktī palikt pie tejas,iedzert vīnu, no rīta iesēsties airbaltic, ierasties Rīgā.
    Samaksāt par to visu ļoti dārgi.
    Bet nenožēlot, bija forši. Jo viss notiek vienīgajā - pareizajā - veidā.
    • Jā, šeit ir lielāks mērogs jūtams, un vairāk cilvēku iesaistītu :)
  • gigi, skatos, ka tev Schipol arī kā Shithole :D
    • nebūt ne, Šiphōle kopā ar Kaastrup ir manas mīļākās lidostas pasaulē.
      Un, piemēram, es ienīstu Paris-CDG. Vai SVO.
      Bet vislabāk es gribētu nokļūt uz Palumeu international
Powered by Sviesta Ciba