- 6.4.16 18:25
- Likt linku uz cibu, īpaši kāda cita žurnālu, ir tas pats, kas kakāt uz galda.
- 70 rakstair doma
- 6.4.16 18:54
-
Nu nē, tas ir drusku trakāk. Galdu var sakopt, bet linku vairs atredzēt nevar.
- Atbildēt
- 6.4.16 18:56
-
Vai tad? Pat tad ja izdzēš orģinālu.
- Atbildēt
- 6.4.16 18:59
-
Ai, es steigā izteicos. Gribēju teikt, ierādīs visādiem meža večiem še ceļu, un tad prom nedabūs. Tfu, tfu, tfu.
- Atbildēt
- 6.4.16 21:15
-
Nu lūk
- Atbildēt
- 6.4.16 18:58
-
A ja laba zina? (Ir cibini, kuriem nav pretenziju, ja vinu info publisko, ipasi, ja pirms tam paprasa atlauju).
- Atbildēt
- 6.4.16 21:15
-
Tad viņiem vaig citu resursu.
- Atbildēt
- 6.4.16 19:12
-
Bet kaa tad feminisma sirdsapzinas hannas beegs?
- Atbildēt
- 6.4.16 21:19
-
Šo kontekstu īsti nesaprotu, hm..
- Atbildēt
- 6.4.16 21:24
-
domāju hanna_beedz hannas, kuras linko ik reizi, kad nesaprot, ko kāds uzrakstījis :)
- Atbildēt
- 6.4.16 19:17
-
likt linku uz delfiem?
- Atbildēt
- 6.4.16 19:44
-
Līdz šim nav manīts sašutums par linku publicēšanu no livejournal, vai jebkura cita publiski pieejama bloga ieraksta.
- Atbildēt
- 6.4.16 21:14
-
Ciba ir cits gadījuma. Kāpēc tad tev nav žurnāls livejurnālā?
- Atbildēt
- 6.4.16 21:58
-
Ar ko Ciba būtiski atšķiras?
Savlaik, pirms kādiem 10 gadiem, kad ciba regulāri kārās nost, daudzi cibiņi (t.sk. arī es) tur bija piereģistrējušies. - Atbildēt
- 6.4.16 22:01
-
Ar konfidencialitāti.
Interesanti kāpēc neviens no tiem cibiņiem tur nepalika?
Interesanti kāpēc cilvēki, kuri vēlas popularitāti savam blogam izvēlas wordpress, piem.? - Atbildēt
- 6.4.16 22:08
-
Kāda vēl konfidencialitāte, ja ieraksts ir publiski visiem pieejams, nevis zem atslēgas? Sevišķi naivi uz ko tādu ir cerēt, ja esi cibā tik plaši zināms jūzeris, kā rasbainieks.
Nepalika tādēļ, ka cibas darbība ar laiku normalizējās un cibā tomēr tusē jau zināma kompānija. Bet ja abstrahējas no personālijām - Ciba pēc būtības ne ar ko neatšķiras. - Atbildēt
- 6.4.16 22:11
-
Pēc būtības ( netakstītās, sajūtamās) kā reiz atšķiras. Neatšķiras pēc formālās puses, darbības principa. Ceru, ka saprati, ko vēlējos pateikt.
- Atbildēt
- 6.4.16 22:20
-
Face the facts - uz publisko ierakstu jebkurš interneta lietotājs var iemest linku kādā citā resursā. Un Ciba sen nav tā no apkārtējās pasaules izolētā saliņa, kāda tā bija pirms padsmit gadiem.
- Atbildēt
- P.S.
- 6.4.16 22:23
-
Intereses pēc pameklēju Twitterī - atsauces uz Cibu tur parādās diezgan regulāri.
- Atbildēt
- 6.4.16 22:42
-
Mūsu katra ciba ir tieši tāda, kādai tai ļaujam būt, gluži kā attiecības ar mīļoto vai draugiem, vai pašiem savu dzīvi.
Ir klusās pludmales un publiskās, lielkoncerti un mazi izredzēti salonkoncerti (kvarķirņiki). - Atbildēt
- 6.4.16 22:46
-
To neviens neapstrīd. Bet cerēt uz baigo privātumu ar lielu sekotāju skaitu un publiskajiem ierakstiem (sevišķi, ja regulāri skar kādas fleima tēmas) ir maigi izsakoties naivi.
- Atbildēt
- 7.4.16 09:45
-
"Mūsu katra ciba ir tieši tāda, kādai tai ļaujam būt" - Piekrītu, taisi draugu ierakstus un nevarēs ielinkot publiski.
- Atbildēt
- 7.4.16 09:52
-
Nu ja kas nav piesiets tas ir atrasts nevis zagts :)
- Atbildēt
- 7.4.16 16:01
-
Plus ciba ir tālu un plaši zināma ārpus cibas aprindām. Zinu pietiekamu skaitu cilvēku, kas neesot cibā seko vienam, vai vairākiem tās varoņiem. Dažiem, manu, ka seko nozares kolēģi. Atslēdziņas ieraksti ir vienīgais gadījums, kur drīkstam un varam runāt par jebkādu privātumu.
- Atbildēt
- 6.4.16 22:34
-
intimitātes līmeņi laivu žurnālam un cibai tomēr ievērojami atšķiras, līdz ar to visa (nerakstītā, protams) etiķete
- Atbildēt
- 6.4.16 22:43
-
Neraktītā etiķete nosacīti pastāvējusi attiecībā uz zematslēgas ierakstiem (kaut savlaik ir pieredzēti gadījumi, kad vairumam par to ir bijis reāli pohuj), bet apgalvojumi par publisko ierakstu konfidencialitāti ir ar realitāti nesaistīta vēlamā uzdošana par esošo.
https://twitter.com/search?f=tweets&vertical=default&q=klab.lv&src=typd - Atbildēt
- 6.4.16 22:48
-
Šî nav tiesas sēde :)
Šis ir stāsts par to kā tu uzvestos ar cilvēkiem, kuri tev patīk un kurus nevēlies aizdkart un zini kas viņus var aizvainot vai pārzini kompānijas vēsturi, tradīcijas. - Atbildēt
- 6.4.16 22:56
-
Vari atgādināt, ja kaut ko esmu piemirsis, bet pa šiem gadiem tiešām neatceros nevienu citu gadījumu, kad kādu ir aizskāris pats publiskā ieraksta pārpublicēšanas fakts un kāds sakarā ar to sāk moralizēt.
- Atbildēt
- 6.4.16 23:02
-
Ir bijis ne reizi vien, bet tad bija draugi un šādi fleimi neizvērtās tik skaļi, jo interneti nebija tik populāri. Tad arī skaitījās nepieklājīgi pie pirmās tikšanās noskaidrot nikus.
- Atbildēt
- 6.4.16 23:06
-
Gan par vienu, gan par otru varu teikt - acīmredzami esam apgrozījušies stipri dažādās Cibas kompānijās. Jebkurā gadījumā ir acīmredzams, ka tavi deklarētie principi nav nemaz visiem tik pašsaprotami, arī cilvēkiem, kuri Cibā bijuši ilgu laiku.
- Atbildēt
- 6.4.16 23:38
-
Urlas ir visur arī cibā izrādās
- Atbildēt
- 6.4.16 23:42
-
Nebiju gaidījis no tevis kaut ko tik glupu.
- Atbildēt
- 6.4.16 23:50
-
Pārsteigumi palīdz neiestigt pieņēmumos :)
Un jā šī frāze raksturo manu attieksmi pret lielu daļu cilvēku, kuri nav apveltīti ar dažām man svarīgām īpašībām.
Jā, tas ir agresīvi, bet savādāk jau nesadzird un neaizdomājas. - Atbildēt
- 7.4.16 00:03
-
Agresija pret citādo mēdz būtu raksturīga tieši urlām un tamlīdzīgiem deklasētiem elementiem.
- Atbildēt
- 7.4.16 00:43
-
Šī ir tā nemaz ne tik biežā reize, kad es Tev piekrītu.
- Atbildēt
- 7.4.16 08:05
-
Agresija ir visiem, kuri ir godīgi pret sevi.
- Atbildēt
- 7.4.16 09:17
-
Agresija pret visu citādo? Tā mēdz būtu tiem, kuri nav pārliecināti par sevi.
- Atbildēt
- 7.4.16 09:49
-
Neviss pret visu, bet pret konkrētu pointu (sk.ierakstu), jo šī saruna ir par konkrētu rīcību.
Pie tam uzskatu, ka cilvēki drīkst kakāt uz galda, bet lai to dara uz sava. Jā un man par to būs viedoklis. - Atbildēt
- 7.4.16 09:54
-
Kas vienam šķībi nolikta karotīte blakus šķīvim, tas tev kakāšana uz galda. :D
Un varbūt neticēsi, bet tavam viedoklim var arī nepiekrist. - Atbildēt
- 7.4.16 09:58
-
Ticēšu gan :)
Cilvēki taču liek savām mājām plastmasas logus. - Atbildēt
- 7.4.16 00:40
-
Šis man kkā liekas pārspīlēti. Es tad esmu urla, prieks zinā. to otro nekad neesmu zinājusi, bet cibā esmu vairāk kā 13 gadus un pazīstu daudzus šeit.
Jūtas, ka tas ir šaurākas grupas izpratne. Pasludināt par urlām visus, kas tajā neietilpa ir kkā... augstprātīgi un gandrīz vai urliski. - Atbildēt
- 7.4.16 08:13
-
Pirmkārt es to neuztveru kā kategorisku pasludināšanu, bet drīzāk secinājumu, ka ir arī savādāk un jā, man tas nav pieņemami, ja kādu tas aizvaino, ko neesmu gribējusi, tad ir jautājums kāds tam iemesls pašam priekš sevis. Man ir tiesības uz viedokli gluži kā ceham.
- Atbildēt
- 7.4.16 10:40
-
protams. tas arī ir tas, kas mani izbrīna Tavos komentāros pie šī ieraksta - sajūta, ka Tev šķiet, ka Tev nav viedoklis, bet gan vispārējā patiesība.
imho, viedoklis ir "man nešķiet pieņemami tas un tas, man nepatīk šāda rīcība", bet "tie kas tā rīkojas ir leim, tie kas šo nezin ir urlas" tas ir spriedums ar "mans viedoklis ir visviedoklīgākais" pieskaņu. un tas ir tas, kas mani.. hmm... pārsteidz. - Atbildēt
- 7.4.16 13:20
-
šis ir ārkārtīgi interesants pavērsien, jo es to pasniedzu tā ka tam vispār nav nozīmes, nevis ka tas ir vispārīgs viedoklis, kas jāņem vērā visiem.
es diezgan labi apzinos, ka man ir svarīgas lietas,kuras mūsdienu pasaulē lielākai daļai cilvēku nav nozīmes.
vēl kāpēc tu šo visu uztver tik personiski? - Atbildēt
- 7.4.16 15:05
-
1) šī diskusija rada man par Tevi citu uzskatu, nekā man bija. Un es esmu pieradusi uzticēties saviem priekšstatiem.
2) tā likusi man pastiprināti domāt par sevi un dzīvi
Mans jautājums ir, kādēļ to visu tik ļoti ļoti personiski uztver Tu pati? - Atbildēt
- 6.4.16 23:46
-
tas nav nekāds noslēpums, ka ir cibiņi, kuri automātiski translē savus ierakstus tviterī, tā ir viņu izvēle. savukārt zematslēgas ierakstu izvazāšana ir vienmēr bijusi nosodīta, kas gan nav traucējis atsevišķiem indivīdiem uz to praktizēt pohuju, bet ir, maigi izsakoties, dīvaini to piedēvēt vairākumam. protams, ja mēs runājam par vienu un to pašu vairākumu :)
mana ciba ir saprāta robežās atvērta, jo man arī nav interesanti visu maniakāli slēpt zem atslēgām, kaut vai tāpēc, ka es labprāt parunājos ar visādiem cilvēkiem, un viņi visi nekad tīri fiziski neietilps manā freidlistē, bet ja tā atvērtība tiek izmantota apdiršanai apdirstuvē, tas tomēr ir kā brutāli izbradāt puķdobi zem dzīvokļu mājas logiem un plikšķināt actiņas un teikt "a kāpēc nebija trīsmetrīga sēta apkārt uzcelta? nu vismaz apsargu jau nu varējāt pielikt." - Atbildēt
- 7.4.16 00:01
-
1) Tur nav tikai savu ierakstu translēšana. Vari pajautāt piemēram Twittterī esošajam kautskim cik ļoti viņs ir apvainojies par to, ka citi Twitterī regulāri met uz viņa Cibas ierakstiem linkus.
2) Ja runa būtu par apdiršanu, tas būtu pilnīgi saprotami, neatkarīgi vai tevi apdirš metot tavas cibas publiskos linkus, vai kā savādāk. Bet usne tak savā ierakstā raksta par linku likšanu uz cibu kā tādu. - Atbildēt
- 7.4.16 00:09
-
kautskim parasti pajautā, vai nebūs pretenziju, ja palaidīs tālāk internetos (pati esmu politinformāciju ar kautski translējusi feisbukos, jo tādus dārgumus nedrīkst paturēt tikai sev, bet vienmēr tikai ar autora piekrišanu). tai pašā laikā tev varbūt būs interesanti redzēt, ko viņš komentē par šo tēmu pie manis. šis viss gan arī lieliski ilustrē, kā pie pārpublicēšanas uzvedas cilvēki ar dažādām motivācijām – vai tas ir ar cieņu/interesi, vai tīri apdiršanai. starp citu, mani ieraksti ir pat parādījušies delfos, taču vispirms tika palūgta atļauja. tā ir viena no reizēm, kad man nācās norubīt waņķierus (c) kautskis.
- Atbildēt
- 7.4.16 00:18
-
Uz cibu linkus met arī cibu lasoši, bet ne-Cibas cilvēki, kuriem pēc definīcijas ir pajāt par rasbainieka, kautska vai tamlīdzīgu zvēru pretenzijām. Vai tiešām konteksts nav svarīgāks par pašu linka iemešanas faktu?
- Atbildēt
- 7.4.16 00:21
-
tu gribi teikt, ka apdiršanas konteksts nav gana svarīgs?
- Atbildēt
- 7.4.16 00:26
-
Kā tev šķiet, kādēļ es sāku komentēt tieši pie šī, nevis pie tava ieraksta? Vai tas nevarētu būt tādēļ, ka konkrētajā gadījumā tava nepatika pret tava ieraksta izmantošanu šādos nolūkos man ir pilnīgi saprotama, savukārt usnes ierakstā vispārīgais, kategoriskā formā paustais apgalvojums man šķiet muļķīgs?
- Atbildēt
- 7.4.16 00:28
-
es domāju, ka mēs abi labi saprotam, ka usnes ieraksts ir tieši par to pašu, tikai tu ar savu jurista aci viņu lasi nepareizā intonācijā :)
- Atbildēt
- 7.4.16 00:39
-
Nu paldies, ka vismaz par urlu nenosauci. :P
Man jebkurā gadījumā tēze par Cibas publisko ierakstu privātumu šķiet kaut kas pārāk izteikti neloģisks, lai mani varētu pārliecināt par pretējo. Tā ka atliks vien agree to disagree. :) - Atbildēt
- 7.4.16 00:51
-
to mēs varam, nav jau ne pirmā, ne pēdējā reize :)
stāsts ir par kontekstjutību laikam jau - Atbildēt
- 7.4.16 08:06
-
Tāpēc apvainojies par urlu, jo atpazini sevi?
- Atbildēt
- 7.4.16 09:25
-
Par ko man apvainoties? Par to, ka karinot šādas birkas tiem, kuri nepiekrīt tu uzstādi diagnozi pati sev?
- Atbildēt
- 7.4.16 09:45
-
Tu principā dari to pašu un mēs abi labi zinam, ka nevienosimies un saruna nu jau ir par pavisam ko citu.
- Atbildēt
- 7.4.16 09:56
-
Sākumā tu sāc karināt stulbas birkas, tad pārej uz "pats tāds" un "visi tā dara" argumentiem. Tiešām kaut kāds bērnudārzs.
- Atbildēt
- 7.4.16 10:00
-
Izbeigsim šo un būsim godīgi katrs pats pret sevi.
- Atbildēt
- 7.4.16 10:02
-
OK. Peace!
- Atbildēt
- 7.4.16 09:48
-
jā, es arī šo ierakstu lasu tieši pareizā intonācijā kā pinjons. agresīvi kliedzieni nekad nav patikuši.
- Atbildēt
- 7.4.16 09:56
-
Tieši ierakstu vai komentāru?
Ieraksts par kakāšanu uz galda ir tālu no agresijas, bet godīgs salīdzinājums, bet par šo jau daudzkārt šeit izteicos. - Atbildēt
- 6.4.16 22:39
-
Pārāk skaļš apgalvojums. Cibas ir dažādas.
- Atbildēt
- 6.4.16 22:43
-
Šī ir tā vieta, kuru mēru pēc savām prasībām.
- Atbildēt
- 6.4.16 22:54
-
Lūdzu, lūdzu.
- Atbildēt
- 6.4.16 22:58
-
:)
- Atbildēt
- 6.4.16 22:49
-
Man nav twitera
- Atbildēt
- 6.4.16 22:48
-
Es pat atcerējos savu cibas paroli, lai pateiktu šo: lapini lūdzu internetā!
- Atbildēt
- 6.4.16 23:11
-
Ar atgriešanos nekrofīlu bariņā. :P
- Atbildēt
- 6.4.16 23:23
-
Es bieži vien anonīmi lasu 50 pēdējos ierakstus un reizēm sūtu smieklīgus citātus vai linku uz ierakstu dažiem kas nav iekš klab.lv vai arī to tik bieži nelasa, lai varētu ieraudzīt. :D
- Atbildēt