- 14.1.14 23:45
- Sabiedrības viedokļa svarīgums mums ir palicis kā mantojums no laikiem, kad izdzīšana no kopienas nozīmēja nāvi. Mūsdienās tā vairs nav, ja nu vienīgi varam gūt kādu papildus ienākumu par to ka atbilstam citu viedoklim, bet tad atkal ar ko tas atšķiras no būšanas par prostitūtu?
- 9 rakstair doma
- 15.1.14 00:08
-
May I interst You in a hug?
- Atbildēt
- 15.1.14 00:27
-
:)
- Atbildēt
- 15.1.14 01:25
-
būšanas par prostitūtu negatīvs vērtējums ir palicis kā mantojums no tiem laikiem, kad sabiedrības viedokļa svarīgums bija svarīgs
- Atbildēt
- 15.1.14 01:47
-
Tieši tā + morāle un ētika ir cilvēku savstarpējā vienošanās.
Tas uz daudz ko liek palūkoties ar citām acīm. - Atbildēt
- 15.1.14 08:06
-
Pamatā varētu piekrist, tikai gribētu precizēt, ka izdzīšana no kopienas joprojām pa lielam nozīmētu nāvi. Vienkārši kopienas tagad sanāk tik loosely knit un tik daudz ko no nerakstītajiem likumiem aizstāj rakstītie, ka ir daudz lielāka pieļāvība un neieinteresētība tajā, ko kurš dara.
- Atbildēt
- 15.1.14 09:31
-
būt izdzītam no kopienas ir diezgan ok. es pat teiktu, ka dzīve tad tikai sākas.
- Atbildēt
- 15.1.14 10:56
-
tas droši vien, kā to interpretē.
ja mēs mēģinām rast analoģiju ar seno laiku izmešanu, man jau šķiet, ka mūsdienās būtu tā, ka tev atņem visu naudu, izmet no dzīvokļa un ieliek pierē zīmogu, ka katram, kas ar tevi runās, izdedzinās acis. - Atbildēt
- 15.1.14 12:59
-
hm.. man ir aizdoma, ka visas lielās pilsētas ir pilnas ar no savām izcelsmes kopienām izmestu ļaužu, visi tie dzīves ceļotāji un dīvaiņi, foršie interesantie drosmīgie vientuļnieki
- Atbildēt
- 15.1.14 14:00
-
Ā, redz, te uzreiz paceļas "izcelsmes kopiena", un tātad var starp rindām izlasīt, ka (pilsētā) ir kaut kāda cita, kurā var iekļauties. Tas jau atkal kas pavisam cits, nekā teikt, ka cilvēks var dzīvot vispār bez jebkādas kopienas. :)
- Atbildēt