- 7.2.22 19:56
- tas analfabētisms, kas valda to cilvēku lokā, kam pašiem nav grūti audzināmo, īpašo bērnu, par metodēm, kādas izmanto pedagogi un psihologi, kas specializējas šajā jomā, ir neiedomājams.
bet var taču aprunāties ar autisma kabineta cilvēkiem, ar solis augšup cilvēkiem ar Bezbarodovu. un problēma ir tā, ka cilvēkam tikko saskaroties ar ko šādu īsti nav kur iet, nav vietas, kur pieejama informācija.
šis jautājums būs tikai aktuālaks.
es no dusmām pārspāgšu, skatoties sižetu par (ne)"mīlestības māju"
labklājibas minisrijas pārstāve vispār uzstājas kā daiļrunājoša muļķe! - 21 rakstair doma
- 7.2.22 21:02
-
Nu, šīs metodes ne tikai tur pielieto. Par to iestādi dzirdot kaut kā bēdīgi paliek
- Atbildēt
- 7.2.22 21:45
-
nu tas izskatījās kā dzīvē realizētas baisākās ainas no Fanijas un Aleksandra
intonācija identiska - Atbildēt
- 7.2.22 21:03
-
noskatījos. ļoti skumji. bet nu elite grib laikam to skarbāko audzināšanu, lai neizaug kaut kāds nevaldāms prolets. pretīgi.
- Atbildēt
- 7.2.22 21:44
-
deputāti nav nekāda elite
- Atbildēt
- 7.2.22 21:50
-
nu bik jau ir, bet ne par to šoreiz cepiens
- Atbildēt
- 7.2.22 21:27
-
man jumtu norāva Valsts policijas komentārs par to, ka, ja bērns necieš, tad tā nav trauma un nav pāridarījuma. Īpašie bērni nespēs pastāstīt par savām ciešanām, daudzi no viņiem vispār nespēs runāt. Un pasaki kādam bērnam ar autismu "mēs tev paņemsim rociņas un kājiņas nost...!"
- Atbildēt
- 7.2.22 21:33
-
lūk! policistu es vairs nedzirdēju, jo gāju pēc ūdens uz nervu pamata.
- Atbildēt
- 7.2.22 21:37
-
brālēna draudzene bija apjautājusies savas meitas bērnu dārzā, cik no personāla prot pirmo palīdzību, to elemetāro, kas jazina katram šoferim, atbilde bija biedējoša.
- Atbildēt
- 7.2.22 22:17
-
Nevajag nemaz īpašos bērnus. Es te nesen par ko līdzīgu rakstīju. Bērns uz citu grupu pārcelts netika, jo tipa nav kur, audzinātāja uzrakstīja atlūgumu, bet vadītāja mātei pateica, ka 'ar atplestām rokām ņemtu atpakaļ' un vaimanāja kā viņai negriboties no atvaļinājuma atpakaļ uz darbu, jo tur problēmas.
Cik tad vispār ir to gadījumu, kad policija izmeklē, atrod iemeslu, kaut ko dara un tas kā rezultējas?! Un tas gadījumos, kad bērns pastāsta, vecāks sadzird, notic un ir ar resursiem iestāties par savu bērnu un cīnīties. Jo te arī sākumā vecāki vienkārši nespēja noticēt tam, ko stāsta, jo vecuma grupa tāda, kad fantāzija labi attīstīta. Un es nevaru saņemties paprasīt savējam kā tas bija, kad viņš bija viņas grupiņā divus gadus - Atbildēt
- 7.2.22 21:37
-
tā kaut kā sanāk, ka ārprāts biežāk vērojams neiro-tipisko pusē
- Atbildēt
- 7.2.22 21:42
-
nu es uzvilkos, kad labklājības ministrijas pārstāve sāka teikt ka vaig šādas alternatīvas iestādes, jo īpaši dēļ savādākajiem bērniem, lai gan pietiktu ar to, ka parastās izglītības personāls būtu izglītots ar ABA minimumu, spētu niegt pirmo palīdzību un izdarīt injekciju ar pistolīti, ko var caur apģērbu izšaut katrs idjots bez medicīnas priekšzināsanām (aizmirsu kurai konkrēti slimībai tas bija, bet ar diabētu ir līdzīgi, bet precīzai info man būtu jājautā brālēna draudzenei)
- Atbildēt
- 7.2.22 21:39
-
līdzīgas atšķirības no rakstīta un kā tas izskatās dzīvē ir pārresoru koordinācijas centra kūrētajai Stop 4-7
- Atbildēt
- 7.2.22 21:43
-
kas tas tāds ir Stop 4-7 ?
- Atbildēt
- 7.2.22 21:45
-
https://pkc.gov.lv/lv/sabiedribas-lidzd
aliba/iniciativas-un-darba-grupas/progra mma-stop-4-7 - Atbildēt
- 7.2.22 21:50
-
izskatās stipri aizdomīgi, nav nekādu tālāku, saprotamu saišu un info, kas tas vispar ir
- Atbildēt
- 7.2.22 21:55
-
pašā lapas apakšā ir saites uz vadības grupas protkoliem, pie pēdējā pielikumā ir atskaite
- Atbildēt
- 7.2.22 22:05
-
tas, ko redzēju tur nebija neviena speciālista, kas spētu strādāt ar bērniem un psiholoģe vispār bija tikai viena, bet neviena psihiatra, ABA speciālista, kas nozīmē, ka viņi orientējas uz parastiem bērniem, bet uzvedības problēmas vienmēr slēpjas dziļāk jautājums tikai cik stiprā mērā uz diagnozes skalas.
- Atbildēt
- 7.2.22 22:09
-
un programma ir domāta bērniem ar uzvedības problēmām, bet dārziņā to pēc noklusējuma mauc visiem, paņemot disciplinēšanas metodes, iebildām, bet nu, kas mēs reāli esam pret pedagogiem un specuspeciem, ja netīk, laužam līgumiņu
- Atbildēt
- 7.2.22 22:13
-
kā tā programma var būt domāta bērniem ar uzvedības problēmām, ja tur nav neviena specālista, kas orientētos jautājumā ?
tas ir sliktāk kā tirgot strukturēto ūdeni. - Atbildēt
- 7.2.22 22:16
-
izskatās, ka visa enerģija aiziet, lai capslockā uzrakstītu, ka pieeja zinātnē un pētījumos balstīta, bez atsaucēm uz pašiem pētījumiem
- Atbildēt
- 8.2.22 09:58
-
Kaut kāds murgs! Sāpīgi lasīt, ka tādi paņēmieni tiek arī izmantoti mūsdienās. Pirms gada uz laiku strādāju parastā valsts dārziņā. Lai gan nepilnības bija (bērnu audzināšanā kļūdas gadās katram), tomēr brutālas un vardarbīgas audzināšanas metodes nemanīju. Uz grupiņām nāca novērotājs-psihologs (ar vecāku piekrišanu). Vienkārši sēdēja, vēroja, neiejaucās. Sarunas un secinājumi pec tam. Tas noteikti bija palīdzoši, jo neviens bērns nav kaut kāds briesmonis.
Līdz ar to bija vieglāk gan audzinātājām, gan tā saucamajiem sarežģītajiem bērniem. Problēma varētu būt ar bērnudārzu pieejamību bērniem, kas nav neirotipiski (brālim pateica, ka viņa dēls dārziņam nav piemērots, jo pirmajā dienā vēmis, ārdījies, ieteica mājmācību). Varbūt risinājums būtu tajā, ka grupiņu skaits mazāks? Atbilstoša pamatapmācība arī. Kvalifikācijas celšanas kursi taču bērnudārzos regulāri notiek. - Atbildēt