- 11/13/17 12:55 pm
- Divine Divinity: Original Sin I ir viena no aizraujošākajām pēdējās desmitgades hardcore cRPG, ko man ir nācie spēlēt. Vienkārši nevaru pārstāt. Rekur mans squads (brīdinu, liela pikča). Šajā spēlē tu vadi divus protagonistus un divus līdzsekotājus - visi viņi ir source hunters, kas principā ir kā spāņu inkvizitori - viņi medī visus, kas ir saistīti kaut nedaudz ar maģiju (šajā spēlē to dēvē par the source). Pārdod maģiskus amuletus mīlniekiem? Kaut nedaudz od pēc maģijas? Death by a clod blade. Ironiski, ka mēs, protams, maģiju varam močīt pilnā apjomā, nebaidoties no sekām. Spēles art/graphic dizains mani sākumā mazliet nobiedēja, taču, ja padomā, šī spēle būs viena no tām, kas sava izvēlētā dizaina manieres dēļ, kā saka, will age well, un cilvēki pēc 10 gadiem nemocīsies ar galvassāpēm, spēlējot šo reliktu. Kvesti nav nekas baigi ģeniāls, bet tie nav arī "fetch me 10 pillows from the house in the next village". Pats smieklīgākais, ka es šo spēli centos sākt spēlēt, kad tā iznāca, taču mani tā atgrūda tieši sava hārdkōrīguma dēļ - es nespēju izsekot līdzi visai informācijai, ko manī grūda iekšā. Ne jau tāpēc, ka būtu sarežģīti lasīt dialgous/kvestu info (kas ir ļoti, ļoti apjomīgs materiāls, un lielākā daļa no characteriem ir ierunāti by 10/10 baļļu balss aktieri), vienkārši tas viss apjoms kopā ar faktu, ka man vislaik sanāk skriadīt turp un atpakaļ, jo es nevaru vienkārši saņemties un, kā saka, RTFM. To gan es šoreiz arī neizdarīju - vienkārši izsekoju kārtīgi cauri tutoriālim, un viss tapa skaidrs. Šobrīd esmu aptuveni pusē, kas ir kādas 30h no 60h, un es jau kopš piekdienas vienkārši geimoju vienā laidā, jo nespēju apstāties. Tā patiesībā nebija bijis diezgan sen, es jau kādus, nez, 3-4 gadus sevi neuzskatu par videospēļu atkarībnieku, jo viekārši zajebala, ka nav labu spēļu mūsdienās vairs. Bet te, lūk, spoža pērle. Nevaru sagaidīt, kad iziešu šo daļu, lai sāku spēlēt nupat iznākošo spēles 2. daļu ar tādu pašu nosaukumu, taču beigās ciparu "2".
- 8 atstāja kaut koatstāj kaut ko
- 11/13/17 08:21 pm
-
Nu jā, priekš pašreizējā laikmeta šitā laikam tiešām ir totāla cietserde, īpaši kombat mehānikas ziņā. Es šamo kaut kādā brīdī aizmirsu, jo sāka apnikt tā pat kā man pēdējā laikā apnīk viss. Nav spēles vaina, protams. Bet jā, Larian stūdija ir šī brīža flagmanis forši rpgašku sfairā.
Interesanti pavērot Divinity sērijas evolūciju. Divine Divinity bija kā savārstījums, kas sevī ietvēra elementus no dažādiem krutumiem, diablo čarakterprokačku + inčīgi randomo lūtu, foršu fōlautisku humoru un atsevišķus nelineārus kvestus, pilnīgi open ended pasauli, kur meinkvests ir tikai kā bonuss un izcilu ārtu/mūziku.
Otrais (Divinity 2) geimpleja ziņā bija kaut kur līdzīgs, tikai nu jau 3D/FP ar skillu/perku koku + pūķnavigāciju, kas bija samērā awesome atsevišķos brīžos + otro labāko humoru pēc Vampire: Bloodlines iekš rpg.
D:OS jau pilnīga pāreja uz TB un tiešām hārdkōrīgu kombatsistēmu/čarakter developmentu. Tiesa, manuprāt, stipri garlaicīgāks writings, pa galam klišejisks. Bet nevar jau visu gribēt. Katrā ziņā priekš tiem, kas patīk figurēt visādus veidus kā mocīt sliktos iekš labi dizainētas turn beased sistēmas, šitas ir šedevrs, otrā labākā lieta pēc Jagged Alliance 2 vai Wizardry 8 (abi Sirtech ražojumi).
PS. Tu manu psyroka izlasi dažus postus atpakaļ iečekoji? Pieļauju, ka es retais, kam tas varētu noderēt. Good stuff, man. Drīz būs smagņi. - Reply
- 11/13/17 09:54 pm
-
Vari, lūdzu atbildē uz šo komentu iepostēt linku uz tavu postu? Sēžu teatro izrādē, baidos, ka piemirsīšu. Es nedaudz biju prom no cibas. Totāli palaidu garām.
Franšīzes attīstība patiesi ir inčīga. Divinity 2 mani ļoti apbēdināja, DEVi acīmredzami vēlējās nopelnīt uz tolaik popularitāti iemājojušajiem 3rd persion action RPG. Pūķu būšana absolūti neieinteresēja. Savukārt Divinity 1 ir sasodīti burvītga pērle ar tikpat ekselentu mūziku, izcilu grafisko dizainu un mehānismiem, kas has aged really well. Un writing vinnoz.labāks par piezemēto DD:OS., kas 1. daļai klāt patiesi stāv tikai combat systēmas ziņā. (Labāka) un mūzikas xiņā (līdzvērtīga).
Ah, JA2 seko man kā ērkšķis dirsā. Esmu patiess turn based combat fans jau kopš Fallout laikiem, taču, kā jau kkad iepriekš minēju, sava iedzimtā tupuma un slinkuma dēļ neapguvu JA2 spēles pirmajās misijās tik labi, lai saprastu dažus elementus. Zinu, ka kkad nākotnē vēl atgriezīšos pie JA2, jo tās premise mani fascinē. Nekas nespēj pārspēt turn based combat cRPG jomā (to gan neteiktu par jRPG raksturīgo turn based systēmu, kas mani nav nekad uzrunājusi, taču, jāatzīst, neatceros nevienu geimu, ko būtu spēlējis un kur būtu jRPG turn based system. - Reply
- 11/13/17 10:43 pm
-
šitas
Nez, man Div2 patika neraugoties uz meģinājumiem sekot trendiem. Tāpat bija sasodīti savpatīoga spēle un ne tikai ārta, mūzikas uz raitinga dēļ. Pat kombatsistēma, lai gan primitīva, bija samērā fun un es izspēlēju tikai ar vienu no arhetipiem (melee monstru). Hack&slash trašmobošana DD bija ne mazāk vnk D2 tas viss notika iekš trešās personas un narācija pilnīgi noteikti ieliek visiem pārējiem Divinity. Tā dēļ vien to vērts izspēlēt vismaz vienreiz.
JA2 galīgi nav grūti ierubīties, srsly. Fallout ir ļoti primitīvs kombata ziņā (lai gan satisfaktorisks), bet JA2 hārkōrīgums nav tik daudz ''iebraukšanā'', bet masterēšanā. Reāli grūta spēle, kas soda, ja neņem vērā pretinieku un vidi, tāpēc var likties grūta jauniem, nepacietīgiem dalbajobgeimeriem, bet tieši sistēmas ziņā viņa ir krietni mazāk pārbāzta ar mehānikām, nekā tas pats Divinity:OS. - Reply
- 11/15/17 06:59 am
-
liels paldies, izskatās patiesi esam kruta liste. sākšu klausīties kaut kad. man patiesībā ir grūti pieiet jaunai mūzikai. vēlētos, lai tā nebūtu.
a kur ir postā piesauktais "zemāk esošais gizzard wizard" viģiks? jāatzīst, neesmu viņu fans. spēju novērēt viņu muzonu, bet, kā lai to pasaka, pārāk repetetīvi. pārāk izmanto vienu fišku, kas mani nemaz TIK ļoti neuzrunā. - Reply
- 11/15/17 06:57 am
-
Es uzkodu JA2 būtību - jāciena ienaidnieks, jā. Taču pārstāju faktiski tikai tāpēc, ka nekādi nevarēju atkost, kā treinot miliciju, bez kā nekādi nevar, ja pareizi sapratu. Es pat lasiju kkādus gaidus, bet man nesanāca atkārtot lasīto (it kā neesmu tik liels idijots, ka nespēju sekot līdzi instrukcijām - tagad vispār mani šis fakts sāk ļ.mulsināt, jo neviens geims, ko esmu iesācis un vēlējies turpināt, mani nekad nav atturējis ŠĀDI).
Kas man nepatika Div2, bija fakts, ka es to spēlēju vācu valodā, jo kā mudaks nevarēju sagaidīt normālu relīzi. Pie tam tā bija kaut kāda super apgraizītā relīze, nebija viģiki un vēl kaut kas (neatceros vairs). Tāpēc es tipa pirmajā levelī (nu, ciemā un tā apkārtnē) tipa izpildīju šādus tādus kvestus, uzlevelojos, palidoju vienreiz ar pūķi un pametu spēli novārtā. Ja nemaldos, galvenokārt tāds lēmums tika pieņemts tāpēc, ka īsti neko nesapratu, jo vācu valoda man ir 2-3/10 līmenī, plus tolaik,liekas, iznāca kāds cits geims, kas mani uzreiz savaldzināja. Pēc info, ko tu sniedzi, tagad radās vēlme uzinstalēt normālo versiju un vēlreiz pārbaudīt. Nav tā, ka man netīk H&S. Es gan neesmu pure H&S fans (atskaitot Diablo 2), jo, teiksim, stīmā ar atlaidi kkad sen, sen nopirku Torchlight 2 (ļoti atzīts hekenslešs), taču tālāk par lvl5 netika - kaut kas neuzrunāja. Nešaubos, ka game mehānismi ir solid. Esi spēlējis torčlaitu 2? (un 1?) - Reply
- 11/14/17 12:27 pm
-
mēs ar alksni divatā kombo spēlējām, nereāli fantastiskas sajūtas (it sevišķi tāpēc, ka mēs sākumā līdām virsū spēcīgākajiem pretiniekiem, nevis vājākajiem un nācās izmantot tur visādus laifhakus). bet alksnis sakraftoja pareizās bultas, viņš vispār ir 80-ā līmeņa kraftinga guru un varonības uzpurņa +2 profesionāls kalējs
viskrutākais ir rougs, tas ir pikselhantinga pikselhantings - lai pareizi nostātos VIENĪGAJĀ pareizajā pozīcijā ienaidniekam aiz muguras, nākas mēli izkārušam viņu pielāgot tā un šitā, iedodiet man atslēgu uz divpadsmit, tagad pieturiet līmeņrādi, etc, man trešdaļa šo gājienu aizgāja kaut kādos jobanos misklikos. toties, ja viss izdodas, tas ir vanšots )
nu un tad vēl kooperatoriem nebija opcijas, kad viens runā ar NPC, un otrs redz saturu - karoče, manam kolēģim nebija ne mazākās nojausmas par main kvesta saturu, es tur izlasu divas A4 lapas ar tekstu, alksnis skaipā tirda - nu?nu? - viss hujova, es brīfā rezumēju. labi, ka arī solo tas viss ir incanti, kooperatīvs ir pilnīgs fire - Reply
- 11/15/17 06:50 am
-
Ai, es tā nožēloju, ka nepaņēmu partijā rougu, jo vnk uz 3/4 grūtības līmeņa mani sākumā skeleti nesa laukā. Tagad (kad pārtijā visiem LVL13, tad spēle ir a bit too easy). Jā, tas laikam ir DD:OS mīnuss - nesakārtots difficultijs.
Bļins, izklausās jau mega kruta divatā spēlēt šāda tipa spēli. Brīnos vienīgi par to, cik jūs ilgi to divatā spēlējāt. I mean, jāatrod taču tam laiks. Cik zinu, Alksnis tam var atrast vairāk vai mazāk laiku savas darba specifikas dēļ, bet par tevi neko nezinu, kur vergo. Vados pēc pieņēmuma, ka rītos celies un ej uz darbu, jo esi kļuvis par goda pilsoni )))))))) - Reply