- 11/13/17 08:21 pm
-
Nu jā, priekš pašreizējā laikmeta šitā laikam tiešām ir totāla cietserde, īpaši kombat mehānikas ziņā. Es šamo kaut kādā brīdī aizmirsu, jo sāka apnikt tā pat kā man pēdējā laikā apnīk viss. Nav spēles vaina, protams. Bet jā, Larian stūdija ir šī brīža flagmanis forši rpgašku sfairā.
Interesanti pavērot Divinity sērijas evolūciju. Divine Divinity bija kā savārstījums, kas sevī ietvēra elementus no dažādiem krutumiem, diablo čarakterprokačku + inčīgi randomo lūtu, foršu fōlautisku humoru un atsevišķus nelineārus kvestus, pilnīgi open ended pasauli, kur meinkvests ir tikai kā bonuss un izcilu ārtu/mūziku.
Otrais (Divinity 2) geimpleja ziņā bija kaut kur līdzīgs, tikai nu jau 3D/FP ar skillu/perku koku + pūķnavigāciju, kas bija samērā awesome atsevišķos brīžos + otro labāko humoru pēc Vampire: Bloodlines iekš rpg.
D:OS jau pilnīga pāreja uz TB un tiešām hārdkōrīgu kombatsistēmu/čarakter developmentu. Tiesa, manuprāt, stipri garlaicīgāks writings, pa galam klišejisks. Bet nevar jau visu gribēt. Katrā ziņā priekš tiem, kas patīk figurēt visādus veidus kā mocīt sliktos iekš labi dizainētas turn beased sistēmas, šitas ir šedevrs, otrā labākā lieta pēc Jagged Alliance 2 vai Wizardry 8 (abi Sirtech ražojumi).
PS. Tu manu psyroka izlasi dažus postus atpakaļ iečekoji? Pieļauju, ka es retais, kam tas varētu noderēt. Good stuff, man. Drīz būs smagņi.