16 Marts 2005 @ 18:29
 
Žīdi vienmēr un visur pie pirmās izdevības novaidas, nostenas, izreklamē, ka, redz, pret viņu izredzēto tautu ir bijis holokausts. Bet tā ir arī vienīgā nācija, kurai agresors dabūja maksāt lielu kompensāciju. A jums ir ienācis kādreiz prātā, kāpēc tas tā ir? Tas ir tikai un vienīgi tāpēc, ka viņiem ir nauda. Nauda lai visur iebāztos un izteiktos par holokaustu pret savu tautu. Reklāma tīrā veidā, tikai netieši apmaksāta. Un cik daudzi no jums zin, ka ir bijis genocīds pret armēņiem? Turki taču arī ir masveidā klapējuši nost armēņus, bet armēnis neko nevienam nesaka publiski, jo nav naudiņas lai to izdarītu. Uz pasaules noteikti ir vēl vesels lērums tautu, kuras ir piedzīvojušas genocīdu, bet tā arī palikušas pārējai pasaulei to skaļi neizteikušas. Tā kā nav ko žēlot tos žīdus. Pie pirmās iespējas savu māti pārdotu prom.Svieciens Jakovam.
 
 
( Post a new comment )
[info]redrum on 16. Marts 2005 - 18:38
Amerikas indiaanji, piemeeram.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 16. Marts 2005 - 18:40
jā.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
munky M.K-568[info]munky on 16. Marts 2005 - 19:03
sāc apjaust patiso žīdu seju :)
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 16. Marts 2005 - 19:05
jā, viss notiek pamazām :)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
Shelly[info]shelly on 16. Marts 2005 - 19:07
Tipiska latviešu domāšana tev. Ja jau nav samaksāts visiem, tad sitīsim nevis tos, kas nemaksā, bet gan tos, kam ir samaksāts.
Gluži kā tagad ar stipendijām - sitīsim nevis tos kretīnus, kas pašreizējo stulbo sistēmu ir izdomājuši, bet sitīsim tos, kas labi mācās un saņem stipendijas.
Un gluži kā tajā anekdotē par ebrejiem, kurus ellā jāsargā cītīgi, jo, ja viens izrāpsies no katla, tad noteikti izvilks citus. Bet latiešus gan nav jāsargā - jo ja arī viens izrāpsies no katla, tad pārējie tāpat ievilks atpakaļ.
Un latvisku domāšanu šādā izpratnē es vienkārši nīstu.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]redrum on 16. Marts 2005 - 19:12
awww, nespried peec sevis kundziit!
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Shelly[info]shelly on 16. Marts 2005 - 20:13
Ko tad pēc sevis, ne jau es tādas stulbības domāju un drukāju. Lai gan es tās lasu - gandrīz katru dienu.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]redrum on 16. Marts 2005 - 23:23
sorry, es tikai nopirdos :) viss ok. pilniigi piekriitu tev.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
signe[info]scooby_snack on 16. Marts 2005 - 19:42
piemēram, latvieši arī
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 16. Marts 2005 - 19:44
un tad vēl prasa, kāpēc mēs neieredzam krievus. lai uzprasa žīdam, kāpēc viņš vācieti necieš.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
signe[info]scooby_snack on 16. Marts 2005 - 20:01
manuprāt, mums vāciešus ienīst būtu tikpat liels iemesls kā krievus. un zviedrus. un poļus. nubeidz. ienīst ir stulbi
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]redrum on 16. Marts 2005 - 23:22
zviedri muus vairaak ieniist. vinji ir taadaas pashaas domaas par mums kaa mees par shejienes krieviem un chigaaniem. ir jau arii pamats. devinjpadsmitaa gadsimta beigaas visi jaunlatvieshi (visa taa banda)utt. brauca uz sviedriju apzagt bankas. toreiz jau interpola nebija un neviens pa puspasauli nedzinaas pakalj. kaapeec apzaga bankas? da lai buutu naudinja pa ko revoluuciju taisiit. nu re. to skolaa taa kaa nemaaca, vai ne? bet taa ir bijis.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
signe[info]scooby_snack on 16. Marts 2005 - 23:27
jā???
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
-: kkas nepatiik ko a[info]deep on 17. Marts 2005 - 01:43
zviedrus var neieredzeet kaut vai par to, ka vinji liedza komunistu vajaatajiem legjionaariem (t.sk. latvieshu) patveerumu un nodeva tos boljshevikiem.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]redrum on 16. Marts 2005 - 23:20
teoreetiski tu kaut ko galiigi garaam te pateici, bet laikam jau taa arii buus, lai gan teoreetiski liidz shim genociids attiecinaats tikai pret smirdiigajiem zhiiviem. faktiski visu padomju okupeeto republiku vai teritoriju iedziivotaajus. Chechenus, piemeeram, arii.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
signe[info]scooby_snack on 16. Marts 2005 - 23:25
protams, ka teorētiski te nekāda genocīda nav bijis. bet, piedod, reāli ir gan. un, ja mums būtu nafta vai vismaz smirdīgas ogles, tad neietu labāk kā čečeņiem vai ukraiņiem, kuri nomira badā 10 miljoni staļina laikā. gribētos zināt, kādēļ ukrainā (padomijas maizes klētī!!!) badā nomirst tāds kvantums, bet tas nav nekāds genocīts.

hitlers vismaz nenogalināja savējos, atšķirībā no staļina
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
nedaudz par īsu[info]eovina on 17. Marts 2005 - 01:00
90-to sākumā ar ķimiskajiem ieročiem nīcināja ārā kurdus. milzīgus daudzumus - sievietes, bērnus.. visus. par to līdz šim brīdim gandrīz nerunā.
(Atbildēt) (Link)
-: zoben_swast[info]deep on 17. Marts 2005 - 01:41
zhiidiem tas ir bizness, veestures zinaataajiem- holojoke.
savukaart genociidu pret latvieshiem un armeenjiem nepiemineet, jo tas: 1) bija sen; 2) nav politkorekti.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
signe[info]scooby_snack on 17. Marts 2005 - 18:44
3)skaitliski samērā niecīgs
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)