| From: | tante |
Date: | 22. Februāris 2007 - 08:17 |
---|
| | | (Link) |
|
ticu.. a mashinaa lajkam sesties vispaar ir pashnaavnieka cieniigs numeris?...
Nebija tik traki, man slēpēšanas jaka bija mugorā (((-;
From: | divi_g |
Date: | 22. Februāris 2007 - 08:17 |
---|
| | | (Link) |
|
Atkarībā, kas ir cilvēkam izturama temperatūra, un cik biezi saģērbies cilvēks ;) Un no motora tilpuma un konkrētās braukšanas - stāvot silst lēnāk, nekā braucot.
| From: | tante |
Date: | 22. Februāris 2007 - 08:21 |
---|
| | | (Link) |
|
tu ar veel dziivs???.:) priex, ka neiri nosaliijis .:) a tomeer - vaj tas salons paspeej pieslit, piemeeram, no tavas maajas da tavam darbam, jebshu taa arii jaabrauc stingri sazhmiegtiem zobiem, laj to klabeeshana netrauceetu klausities riita zinjas?...
ja kas, es pavisam nopietni inceejos par autovadiitaaju neertiibaam shitaados laika antiapstaakljos..
From: | divi_g |
Date: | 22. Februāris 2007 - 08:27 |
---|
| | | (Link) |
|
Nu, es biju tik silti saģērbies, ka jutos diezgan komfortabli arī uzreiz pēc iekāpšanas. Bet citādi salons _sāk_ silt pēc kādām minūtēm 5-10.
Neērtības autovadītājam šādos apstākļos? Nu, aukstums salonā, nepieciešamība sakostiem zobiem skrāpēt stiklus.. Ja ir švakāks aķis, tad šīm pievienojas arī nepieciešamība atrast "piepīpētāju" vai ievilcēju, vai nes uzlādētu aķi no mājas, vai tml. Un vēl pie neērtībām var pieskaitīt apziņu, ka no mašīnas nojāšanas viedokļa 10 kilometri šādā laikā ir kā 50 vai 100 km siltā laikā...
| From: | tante |
Date: | 22. Februāris 2007 - 08:28 |
---|
| | | (Link) |
|
nja.. surova...
lajkam es tomeer palikshu uzticiiga trambajiem.:)
| From: | lauwa |
Date: | 22. Februāris 2007 - 08:23 |
---|
| | | (Link) |
|
autobusos ir silti. Ipashi riita stundaas, kad tev no visaam puseem saspiezhas klaat silti, miegaini kjermeniishi :>
| From: | tante |
Date: | 22. Februāris 2007 - 08:24 |
---|
| | | (Link) |
|
es paarsvaraa ar trambaju paarvietojos.:) vakar vakaraa tur bija tiiri komfortabli, nestoties uz aizsalushajiem trambaja logiem.:)
From: | zzx |
Date: | 22. Februāris 2007 - 08:55 |
---|
| | | (Link) |
|
Manuprāt aukstums vēl ir labi, sliktāk ir vasarā piesprādzēties ar sakarsētām drošības jostām, vot tas ir fetišs :D
| From: | tante |
Date: | 22. Februāris 2007 - 08:56 |
---|
| | | (Link) |
|
nu vasaraa seesties tamjaas saulee pastaaveejushajaas kachegarkaas ar nau nekaada medusmaize.. tas tochna...
From: | zzx |
Date: | 22. Februāris 2007 - 09:00 |
---|
| | | (Link) |
|
Bet nu labi, ka gudrie austrumu visgudrie izgudroja klimata kontroli :D Tagat tik galvenais ir atrast kādu, kas uz 30 sec ielīdīs tajā bundžā, lai saregulētu visus tos slēdžus :D
man bija -24.
tas pēdējais jautājums jau sen ir izpētīts. tieši tajā brīdī, kad mašīnā ir kļuvis ļoti ļoti patīkami silti un jauki, tad ir jākāpj ārā. (tas ir pēc minūtēm 20)
a vispār uzsilst kādās 10 minūtēs
Mašīna stāv ārā(garaža vēl projektā). Iedarbinu- min tris aizņem stiklu tīrīšana, iersēžos un braucu. Pēc 10 min salona silts. Kaņjūšna Žigulis tas nava.
ja apstākļi ļauj mosties pec sentēvu metodes - ar gaismiņu, tad, dodoties iečubināt autiņu, jau ir tīri jauki - iekurbulēju, baudot rīta saulīti, noskrubinu logus, tad pāris minūtes ar bobjiem patrenkājam viens otru pa pagalmu un varu iekāpt omulīgi murrājošā vāģītī...
a bet, kad darbiņš spiež rītausmā jau stāvēt Berģu sastrēgumā, tad, neatkarīgi no salona temperatūras, man salst...
a vispār esmot kaut kāda uzparikte, kuru varot pastellēt, lai pirms saimnieka ierašānās vāģītis jau būtu pamodināts, bet fakts nāca no diktum plātīga puiša, redzējusi nēesmu, ka puisim vāģits bieži "bira" gan zinu :D))) |