divi Ingmāri

« previous entry | next entry »
Sunday Apr. 11th, 2021 | 09:37

Iespējams, ka es esmu kāds cits Ingmārs, kurš laiku pa laikam piemin Ingmāru Freimani un runā viņa vārdā.

Neesmu drošs arī par to, vai *** rīkojās korekti, publicējot šo tekstu un patvaļīgi sasaistot Satori autoru Ingmāru Freimani ar to Ingmāru Freimani, kura ģimeni viņa pazina (Ingmāru Freimaņu, iespējams, ir bezgala daudz):

"Šo visu rakstot, es neaicinu atsaukt rakstu vai ierobežot citu tiesības izteikties - arī tad, ja viņu vēstījums ir aicinājums ierobežot manas un manu bērnu tiesības. Tieši pretēji - es ceru, ka portāla vadība nesenā raksta autoram Ingmāram Freimanim jau ir samaksājusi honorāru par darbu. Tā kā es šo ģimeni personīgi pazīstu, es zinu, cik viņiem šī summa ir nozīmīga. Apsaukājot citu mazu bērnu vecākus un publiski apšaubot viņu spējas izaudzināt laimīgus un sabiedrībai derīgus cilvēkus, Ingmārs Freimanis nopelnīja naudu, par ko pabarot pats savu mazgadīgo bērnu. Lai nu viņa bērnam šis rīcības piemērs ietu labumā."

Ar kādām tiesībām!

link | comment | memorize


Comments {17}

***

from: [info]avralavral
date: Sunday Apr. 11th, 2021 - 10:28
link

Labrīt, sc lietotāj "ingmars". Tu esi šeit citējis 8 (?) gadus vecu ierakstu no bloga, kas sen izdzēsts. Ieraksts bija muļķīgs, nejēdzīgi emocionāls, netaisni uzbrūkošs un pilns ar spriedumu kļūdām. Es par to atvainojos vēlreiz. Vēlreiz uzsveru: tas bija sen.
Es nekontrolēju citu cilvēku izpausmes soctīklos un pat negrasos sākt; man arī nav nekāda sakara ar visiem tiem dīvainajiem kontekstiem, kuros es tieku pieminēta. Arī par citu cilvēku garīgo veselību rūpes nevaru uzņemties. Ceru, ka saproti.
Agnese Irbe

reply | thread


‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉Ingmārs‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

***

from: [info]sramgni
date: Sunday Apr. 11th, 2021 - 10:53
link

Labrīt, avralavral! Man tas nav tik būtiski, bet citiem lasītājiem norādīšu, ka, cik man zināms, atvainošanos, kā arī to, ka ieraksts bijis "muļķīgs, nejēdzīgi emocionāls, netaisni uzbrūkošs un pilns ar spriedumu kļūdām", šodien dzirdu pirmo reizi. Nezinu, ko tu rakstīji Santai, mēs pat toreiz nebijām laulāti, tātad neatbildām noteiktām ģimenes definīcijām.

Publicējot šo citātu, nedaudz šaubījos, jo tas patiešām ir vecs, toties nevar noliegt, ka citu ģimeņu tiesību ierobežošana ir aktuāla tēma.

reply | parent | thread


***

from: [info]krishjaanis2
date: Sunday Apr. 11th, 2021 - 13:22
link

Nē, Ingmār, citu ģimeņu tiesību ierobežošana nav aktuāla tēma, jo viendzimuma savienības nav ģimenes, nevar pieprasīt tiesības kaut kam neeksistējošam. Šobrīd drīzāk aktuāls ir uzbrukums ģimenes institūtam, kādēļ arī visa šī cibas vārīšanās.

reply | parent


***

from: [info]krishjaanis2
date: Sunday Apr. 11th, 2021 - 13:21
link

Ak, tad tādas tās spēlītes. Var redzēt, ka noteiktu sociāldemogrāfisko grupu un dīvainu politisko uzskatu nesējus tiešām ir dziļi aizskārusi kāda tīmekļa žurnāla darbība, kālab jānotrauš zirnekļtīkli no seniem rūgtumiem un jālaiž darbā smagā artilērija. Jūs vienkārši nemākat zaudēt un atkāpties godīgi. Lai nu būtu, redzēsim, kurš pirmais sāks raudāt.

reply | thread


‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉Ingmārs‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

***

from: [info]sramgni
date: Sunday Apr. 11th, 2021 - 13:26
link

Kādēļ tu atkal dusmojies. Es uzskatu, ka ir noticis progress, jo es šodien pirmo reizi saņēmu atvainošanos par šiem izteikumiem.

reply | parent | thread


***

from: [info]krishjaanis2
date: Sunday Apr. 11th, 2021 - 13:52
link

Es nedusmojos, tikai norādu uz ļoti negodprātīgu un tīši kaitniecisku rīcību. Tā piepeši, ne no kurienes. Var redzēt, ka aizvainojums par ateistiskas diskriminācijas izaicināšanu gruzd ļoti ilgi. Kas būs nākamais? Kaut kādi koordinēti jūzera "slikts" ņerksti pret nacīšiem un citu pseidojuridisku kategoriju mētāšana? Kāds ir jūsu sektas patiesais mērķis?

reply | parent | thread


‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉Ingmārs‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

***

from: [info]sramgni
date: Sunday Apr. 11th, 2021 - 13:58
link

Nav tik traki, tas ilgu laiku bija publisks ieraksts, tur bija daudz komentāru, cibā visiem par to bija viedoklis. Taisnība, ka tas bija sen, piemēram, lietotājs artis kritizēja *** un aizstāvēja mani. Ar to es gribu teikt, ka tu nezini kontekstu.

Domāju arī, ka mums visiem vajadzētu mazliet nomierināties un piebremzēt ar agresiju.

reply | parent | thread


***

from: [info]krishjaanis2
date: Sunday Apr. 11th, 2021 - 16:03
link

Es ļoti labi atceros kontekstu, jo tā bija viena no tām reizēm, kad sapratu, ka ciba ir sapuvusi līdz serdes dziļumiem un ir pilna ar tārpiem, un tolaik es sapratu, ka pret cibu ir jāved karš, jo tāda netaisnība un amoralitāte ir gluži vienkārši nepieņemama.

Domāju, ka tev vajadzētu beigt ironizēt par nopietnām tēmām un samierināties ar to, ka Latvijas sabiedrība ir konservatīva, un ka te nav sūda Brisele vai kāda cita globohomo bedre. Domāju, ka no tevis un no taviem draudziņiem turpmākajā laikā var gaidīt daudz netīro paņēmienu un citu smirdīgu dūžu, kurus glabā savā piedurknē. Tāda "he he, atslābsti, tas bija tikai joks" ironizējošā pieeja nepalīdzēs. Tev arī jānožēlo grēki.

reply | parent | thread


‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉Ingmārs‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

***

from: [info]sramgni
date: Sunday Apr. 11th, 2021 - 16:41
link

Tas nebija domāts ironiski, tev tiešām vismaz pagaidām vajadzētu atslābt.

Man nav paredzēti nekādi netīrie paņēmieni, un man ir žēl, ka tu šo ierakstu redzi kā tādu.

reply | parent | thread


***

from: [info]krishjaanis2
date: Sunday Apr. 11th, 2021 - 17:07
link

Es šaubos, vai tas tiešām nebija domāts ironiski. Tu vari izteikt savu žēlumu, taču tavi komentāri un šis ieraksts ir mani dziļi aizvainojošs, uzbāzīgi aizskarošs un harassojošs, un jūsu ciešais draugu loks šādu vardarbību pret politiskajiem oponentiem normalizē. Tas ir augstākajā mērā nepieņamami.

reply | parent


***

from: [info]otrkart
date: Monday Apr. 12th, 2021 - 12:56
link

Nezinu, kāpēc nāku teikt, it kā šādu sarunu nebūtu bijis visu šo gadu garumā, bet ko Tu gaidi no sabiedrības, pret kuru, pats saki, esi uzsācis karu? "Jā, Krišjāni, paldies, Krišjāni?" Pirms 10 gadiem biji interesants cilvēks, kuram svarīgi pētīt, jautāt un meklēt, bet tagad, domāju, būtu vērts izmeklēt pašam savu serdi, vai tajā nav iemetusies puve, ja ir tik viegli lietot šādu valodu - kā komentārā -, runājot par citiem cilvēkiem.

reply | parent | thread


***

from: anonymous
date: Monday Apr. 12th, 2021 - 16:12
link

Viņš pa šo laiku izlasīja dažas gudras grāmatas un saprata, ka liberālisms ir viens no galvenajiem iemesliem pie vispārējā laikmeta pagrimuma un sabrukuma. Ja skaidri identificē konceptuālo un idejisko ienaidnieku, tad migla un iecietība pret muļķībām un ļaunprātībām vienkārši atkāpjas.

reply | parent | thread


***

from: [info]otrkart
date: Monday Apr. 12th, 2021 - 23:06
link

Ja reālā dzīve nav nomesta zemē, tad dažas gudras grāmatas nespēs visu realitāti saplacināt līdz konceptuālajam un idejiskajam, ienaidniekiem, muļķībām un ļaunprātībām.

reply | parent | thread


***

from: anonymous
date: Monday Apr. 12th, 2021 - 23:23
link

nē, visa realitāte ir tieši tāda, kurā pa vidu iet asa robežškirtne starp patiesību un meliem. laikmets ir pagrimis un sapuvis, jo ir pārāk liela iecietība pret meliem un puspatiesībām, tās ir savairojušās kā sēnes pēc lietus un nolaupījušas ļaužu prātus.

reply | parent


‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉Ingmārs‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

***

from: [info]sramgni
date: Sunday Apr. 11th, 2021 - 13:29
link

Man personīgi tīmekļa darbība ir tikai icing on the cake.

reply | parent | thread


***

from: [info]krishjaanis2
date: Sunday Apr. 11th, 2021 - 13:54
link

Tā neizskatās, tava tīmekļa darbība drīzāk izskatās pēc pēdējiem izmisuma saucieniem, jo kāds Latvijā uzdrošinās apšaubīt neeksistējošu ģimeņu neeksistējošas tiesības.

reply | parent


‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉Ingmārs‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

***

from: [info]sramgni
date: Sunday Apr. 11th, 2021 - 13:32
link

Izņēmu iniciāļus, lai nebūtu dox.

reply | parent