Posted on 2009.05.13 at 16:39
Vispār tik smieklīgi, ka vienmēr pirms praida tiek
sacelta ūber ažiotāža, visādi āksti velk ārā bērnu un baznīcas
kārtis, mēģina sakurināt tautu vēl un sazin ko..

Pamatā praids ir kas?

Geju un lezbiešu pasākums ar mērķi citiem gejiem un lezbietēm parādīt to, ka nevajag kaunēties un slēpt savu orientāciju,
kā -
tu vari iziet sabiedrībā - pateikt, ka esi gejs un tevi neviens neaiztiks,
visiem būs vienalga. (kas būs iespējams moš pēc 10-20 gadiem)
Bet, dooh, kas notiek pie mums? Šaurpierītes skrien ielās ar krustiem
un kakām rokās un kaut ko bļauj par saviem bērniem,
nigga please, neviens vienkārši apskatoties uz gejiem nav kļuvis par geju, ķīmiskais sastāvs smadzenēs, hormonu proporcijas un viss tas
sarežģītais stuffs, ko es nemaz nezinu, NEVAR izmainīties vnk jo,
pa TV rāda 2 čalus .. un viņi skūpstās, whoa!!

Tīri teorētiski..varētu "izārstēt" homoseksualitāti, sabalansējot
visu to ķīmiju galvā, bet
whats the point?
Tik pat labi varētu sākt "ārstēt" visu kas nav dabisks un pēc visiem
tikumības standartiem, VISU! Hail hitler!

Comments:


[info]zintish at 2009-05-13 16:47 (Linkz)
mīlestību ar jāārstē, jā gan! tā tak ar tehniski sanāk slimīga ķīmiskā reakcija smadzenēs.

da imo vnk dažam baram nav kur savu agresiju izgrūst, vai tas praids, vai 9. maijs, vai ej nu sazin kāds cits iemesls, kur var apvienoties bariņā un padirsties par "citiem".

man arī tas nepatīk. bet pret tādiem masovšķikiem grūti kaut ko pasākt. vismaz es nevaru iedomāties neko iedarbīgu un saprātīgu.
__________________
[info]spiritualized at 2009-05-13 16:54 (Linkz)
Masovšķikiem ? Pirmo reizi dzirdu tādu vārdu?
Homofobiem?

Es varu iedomāties -
teh izglītību un psihologa palīdzību.
[info]zintish at 2009-05-13 16:58 (Linkz)
es pat īsti nez, vai jamos var nodēvēt par homofobiem. savā barā ta viņi savācās un bļaustās visnotaļ aktīvi. un diez vai uz pusi pat tik skaļi bļautu esot pa vienam. vismaz ne uz ielas.

izglītību, audzināšanu. ok. bet tas palīdzētu pret tādiem subjektiem nākotnē. tamējos, kam iesakņota taisnvirziena domāšana diezin vai tik vienkārši varētu pārliecināt.
ziemeļi
[info]ziemelji at 2009-05-13 16:56 (Linkz)
Aj, tā kā viss notiks pie manām mājām, es totāli neizturēšu, ja ieraudzīšu, kādu no tiem lohiem, kam mugurā tie krekli, uz kuriem rakstīt no pride vai kas tml, šausmīgi, šausmīgi.
Cilvēkiem, kas lamās dalībniekus, iešu klāt un teikšu, ka laizos ar viņa meitu/draudzeni/sievu
__________________
[info]spiritualized at 2009-05-13 17:01 (Linkz)
Ja redzi šito duru

Pasaki viņai ka laizies ar viņas meitu.

(lai gan moš viņai ir 11 gadīga meita, tas būtu tik smieklīgi)
ziemeļi
[info]ziemelji at 2009-05-13 17:03 (Linkz)
es viņu ienīstu jau vairākus gadus:) http://klab.lv/users/lode/368896.html
__________________
[info]spiritualized at 2009-05-13 17:09 (Linkz)
Dimiteri ir kaut kāda lošaru ģimenīte.
izkapts
[info]izkapts at 2009-05-13 18:34 (Linkz)
Nē, nu, jaunatne. Nenovērtē šitādu pērli. Tak dzērienu vajag viņai uzsaukt. Es, ja viņu sastaptu, toč ietu kopā uz diseni.
her_crow
[info]her_crow at 2009-05-13 17:01 (Linkz)
vai tu tiešām domā, ka viņi tur baigi sēž mājās nokaunējušies par to kādi viņi ir vientuļi nabadziņi un visi kaunās par savu orientāciju? un ka tapēc viņiem jāiziet ielās lielā gājienā, lai parādītu pārējiem brāļiem un māsām, ka tas pie mums ir iespējams?

nigga, please! tā ir kaut kāda huiņa. kamēr pie mums puse nācijas ir vardarbīgi krievi un otra puse sastāv no idiotiem ar krustiem un kakām, tikmēr te neviens kaut cik atšķirīgs cilvēks uz ielas nevar rādīties.

nahren viņiem vajag visus tos lošus provocēt ar savu gājienu?
__________________
[info]spiritualized at 2009-05-13 17:12 (Linkz)
Jā, es ar pat to esmu domājis, ka nafig vajag,
bet nu - then again, kāpēc gan ne?
Parādīt vidējo pirkstu lošarām un iet gājienā.

Piemēram, tas, ka man rajonā dzīvo dahuja urlu neliek man slēpties mājās.
her_crow
[info]her_crow at 2009-05-13 17:27 (Linkz)
yeah sure. bet tu jau neej viņiem speciāli klāt un nesaki, ka šas viņi visi atrausies no tevis. then again, asas izjūtas 'n shit :D
__________________
[info]spiritualized at 2009-05-13 17:31 (Linkz)
Un geji iet un visiem pēc kārtas saka ka visi šas atrausies no viņiem ar pimpi pa vaigu?
her_crow
[info]her_crow at 2009-05-13 18:20 (Linkz)
blēēē, tas būtu labais!!!
[info]benis at 2009-05-13 19:14 (Linkz)
Tas būtu kolosāls skats.
[info]redz at 2009-05-13 19:14 (Linkz)
fun
Better jungler wins
[info]batou at 2009-05-13 17:47 (Linkz)
tu zini bļa, tev paretam izdodas arī kaut ko vērtīgu iepostēt.
__________________
[info]spiritualized at 2009-05-13 19:48 (Linkz)
bieži, bļe
Better jungler wins
[info]batou at 2009-05-13 21:16 (Linkz)
ņihuja bļa. paretam bļa
brr
[info]brr at 2009-05-13 18:28 (Linkz)
Kad tad, kur tad? Es laikam toč dzīvoju mucā (latvians.lv sen neesmu atvēris), neko tādu neesmu dzirdējis.
[info]dorks_iz_ceesim at 2009-05-13 19:52 (Linkz)
Bet kā viņi var teikt, ka ir tikpat parasti cilvēki, kā mēs (un to es nenoliedzu) un tai pat laikā izmisīgi vēlēties, lai viņiem ļauj rīkot pašiem savu gājienu? Heteroseksuāļi taču to nedara un ja reiz grib, lai sabiedrība viņus pieņem, tad nedomāju, ka šādā plātīšanās ko palīdzēs.
__________________
[info]spiritualized at 2009-05-13 19:58 (Linkz)
Hetro ir vairākums, kāpēc, lai mēs to darītu? Tu izjūti diskrimināciju kā hetro?
[info]dorks_iz_ceesim at 2009-05-13 20:15 (Linkz)
Nu protams, ka nē, bet vai viņi izjūt mazāku diskrimināciju publiski visiem to sakot sejā, nekā mierīgi ejot pa ielu?
ziemeļi
[info]ziemelji at 2009-05-13 20:17 (Linkz)
tu domā nepareizi, jo neredzi citus apstākļus
__________________
[info]spiritualized at 2009-05-13 21:01 (Linkz)
A kāpēc nedrīkst teikt sejā? Tad jau problēma ir tiem kam to pasaka sejā nevis pašam teicējam.
ziemeļi
[info]ziemelji at 2009-05-13 20:17 (Linkz)
Ja es būtu lezbiete un ieslēdzot ziņas, dzirdētu, kā visādi resni šmiti un citi aprobežoti idioti no LPP stāsta, ka esmu nepareizs cilvēks, ka man nav vietas pasaulē, ka nonākšu ellē, ka negatīvi ietekmēju bērnus LOL, utt, es arī ietu gājienā, jo kā var būt, ka šitajā valstī valdībā ir tādi cilvēki, kuri atļaujas tādus izteikumus? atklāti sakot, pat neesot, mani tas aizskar un totāli saprotu to plātīšanos, jū dōrk
[info]dorks_iz_ceesim at 2009-05-13 21:40 (Linkz)
Jā, laikam raksturu atšķirība, jo ja es būtu lezbiete, man svarīgākais būtu patiešām būt kopā ar to cilvēku, un neklausīties, ko saka citi un šķiet, ka apziņa, ka ļoti daudz gribētu mani apmētāt ar sūdiem īpaši neko neuzlabotu. Izteikumi jau nemainīsies, Baznīca un politiķi turpina visas tās šausmas, man vienkārši nešķiet, ka gājieni būs tā lieta, kas liks sabiedrībai beidzot saprast: hei, arī geji IR CILVĒKI
[info]dorks_iz_ceesim at 2009-05-13 21:41 (Linkz)
Jā, laikam raksturu atšķirība, jo ja es būtu lezbiete, man svarīgākais būtu patiešām būt kopā ar to cilvēku, un neklausīties, ko saka citi un šķiet, ka apziņa, ka ļoti daudz gribētu mani apmētāt ar sūdiem īpaši neko neuzlabotu. Izteikumi jau nemainīsies, Baznīca un politiķi turpina visas tās šausmas, man vienkārši nešķiet, ka gājieni būs tā lieta, kas liks sabiedrībai beidzot saprast: hei, arī geji IR CILVĒKI
ziemeļi
[info]ziemelji at 2009-05-13 23:53 (Linkz)
lol, tikuntā tu domā nepareizi.
Raivo
[info]r21vo at 2009-05-13 20:59 (Linkz)
Zoofīli ar varētu no skapja izkāpt un gājieniņu uzķīlēt, citād gadu no gada nekas nemainās ^^
__________________
[info]spiritualized at 2009-05-13 21:00 (Linkz)
dude, visas šitās fīlijas nav saistītas ar seksuālo orientāciju,
seksuālās orientācijas ir tikai 3 (hetro, homo un bisex),
tas ir zinātnisks fakts.
bi
[info]bi at 2009-05-13 21:53 (Linkz)
vienkārši bi
Previous Entry  Next Entry