Izlasīju kruzulis ierakstu un sapratu, ka iegūt mani kā mārketinga mērķauditoriju varētu diezgan elementāri.
pornogrāfija + product placement.
Lai galvenie varoņi atklāti dzer Coca-cola, skujās ar Gillete, staigā Nike sporta čībās, tīra zobus ar Colgate. Iespējas ir bezgalīgas. Turklāt šajā gadījumā pornogrāfija varētu kļūt par reklāmas apmaksātu saturu. T.i. - cilvēkiem nebūtu jāmaksā par skatīšanos uz bildēm/video, jo par visu jau būtu samaksājis reklāmdevējs. Arī satura piegādātājam tas būtu izdevīgi, jo nostādītu viņu labākā situācijā attiecībā pret konkurentiem, kam savs produkts jāpiedāvā par maksu. Arī kvalitāte būtu patīkama, jo ticu, ka tā nauda, kas stāv aiz Coca-cola un tamlīdzīgām korporācijām spētu radīt oriģinālus un estētiskus risinājumus arī šajā jomā. Kāpēc tas vēl nav ieviests? Vai varbūt jau ir ieviests, bet es neko nezinu?
p.s.
Rakstot šo visu atceros, ka esmu kaut ko tādu jau
redzējis Puma izpildījumā (ne pa īstam, bet tomēr).
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: