[iCE2] - Where the big bucks are [entries|archive|friends|userinfo]
[iCE2]

[ website | Kino Kults ]
[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Where the big bucks are [Dec. 20th, 2005|08:57 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
US PC Game Software Sales:
1998 - $1.8 billion
1999 - $1.9 billion
2000 - $1.78 billion (84.9 million units)
2001 - $1.75 billion (83.6 million units)
2002 - $1.4 billion (61.5 million units)
2003 - $1.2 billion (52.8 million units)
2004 - $1.1 billion (45 million units)

US Console & Handheld Game Software Sales:
1998 - $3.7 billion
1999 - $4.2 billion
2000 - $4.1 billion (130.6 million units)
2001 - $4.6 billion (141.5 million units)
2002 - $5.5 billion (162.8 million units)
2003 - $5.8 billion (186.4 million units)
2004 - $6.2 billion (203 million units)

Cipari, kā saka, ir vislabākie argumenti.
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]gamemaster
Date:December 20th, 2005 - 09:46 pm
(Link)
Dzirdēju, ka Britnija un tādi repa "mākslinieki" kā 50-kapeikas ar pārdodot ierakstus miljonu apmērā. Ta jau laikam tā ir augstākās raudzes mūzika. Imo, iemesls mest pie malas klasisko roku - lAi dzīvo tie, kas pārdevuši miljonus!
[User Picture]
From:[info]snake
Date:December 20th, 2005 - 10:53 pm
(Link)
atradis arī īstos salīdzinājumus.

Tātad, sekojoši, Bioware, Lionhead un Rockstar ir popsa "fifķicenta un britnijas" līmenī, bet kaut kāds, diespasarg, The Adventure Company - klasiskais roks? Muhaha
[User Picture]
From:[info]gamemaster
Date:December 20th, 2005 - 10:59 pm
(Link)
Tādā gadījumā tu arī atradis, kur smelties pierādījumus konsoļu dominantei - pārdotajos miljonos. Tas, ka vidusmēra spēlmanītis pērk, nenozīmē, ka tas ir kas labs. Tikpat labi varētu teikt, ka Opelis spārda pakaļu - kā nekā liela daļa Eiropas ar šamo braukā.
[User Picture]
From:[info]madevil
Date:December 21st, 2005 - 09:15 am
(Link)
kur te kaads saka, ka TAS IR LABS ? pat topiks ir "Where the big bucks are" god damnit!
tik taalu jau esi saspiedies, ka katru siikumu jau centies uztvert kaa "konsolju speeka izraadiishanu or something"

vienkaarshi fakti - konsoles peerk vairaak un tur ir lielaaka nauda, nu gluzhi taapat kaa kauchkaads MTV ar saviem saldajiem neegjeriem n shit ja tev taa patiik, bet nu neviens jau nesaka, ka tas uzreiz ir labaak.

jesus
From:[info]petro
Date:December 20th, 2005 - 11:54 pm
(Link)
Labi redzama P2P tīklu lietošanas prasmju izaugsme PC lietotāju vidū. Un tikai nevajag sākt dirst par to, ka uz compjiem pasākuši mazāk spēlītes spēlēt.
From:[info]piepz
Date:December 21st, 2005 - 08:12 am
(Link)
Vajag gan, jo tā ir patiesība (es runāju par attīstītām valstīm, nevis shithole vārdā Latvia).
[User Picture]
From:[info]snake
Date:December 21st, 2005 - 11:55 am
(Link)
Taisnība.
Lai gan arī konsoļu spēles ir tikpat brīvi pieejamas, kā PC spēļu instalācijas (smagas gan - parasti vismaz pāris GB), nez kapēc tajos pašos attīstītajos rietumos konsoļu pirātisms praktiski neeksistē.
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:December 21st, 2005 - 01:03 am
(Link)
pieskaiti naudiņu, kas apgrozas MMORPGos, un daudz kas nostāsies savās vietās (te tiek rēķināti tikai pārdotie juniti, pie tam vēl VISĀM konsolēm + VISIEM hendheldiem (mobiļņiki skaitās?)kopā ņemot. it's not so impressive: piemēram, PC ziedu laikos gaming un kinoindustrijas cipari nebūt nebija tik kosmiskos attālumos viens no otra kā tagad. Respektīvi, 6,2 buljoni tik strauji progresējošai industrijai, kurai platformu skaits ir turpat trīskāršojies, nav īpaši spēcīgs cipars.
kas attiecas uz spēļu budžetiem: man, neviens taču neiet uz filmu tāpēc, ka tās budžets ir bijis 100 mlj, nu, tu saprati domu. Vienīgā lieta, kuru es nevaru neatzīt: konsoles piedāvā vairāk tieši oriģinālspēles, startus jauniem brendiem, pat neskaitot visu krossplatformu.
[User Picture]
From:[info]batou
Date:December 21st, 2005 - 01:09 am
(Link)
visiem zināma patiesība. skumji protams. konsolisku spēli var sajust pat tad ja tā ir labi portēta uz PC.

piem.

SW:KOTOR. saklausījos baigi labās atsauksmes. palaidu. pagāja 5 min aptuveni char creation time. sākās spēle un jau no pirmā dialoga spiedās ārā konsoliskums. kur viss ir tāds tīrs un sterils. kur uzreiz ir skaidrs kas ir jādara. spiest šito podziņu lai noseivotos. 2 maģiskie spelli un daudz klikšķināšanas. nekādas taktikas. pure shit. noslīpētais koka sprungulītis, kas ir tik sasodīti garlaicīgs. obligātais 3D \m/

Fable. daudz iespēju. skaistas lokācijas. viss spīd un laistās. pure shit again. jau no sākuma ir viss pilnīgi skaidrs kur jāiet kas jādara.

kāpēc es te īdu? vienkārši saprotu ka nākotne sola tikai smuki iesaiņotus sūdus.
[User Picture]
From:[info]madevil
Date:December 21st, 2005 - 09:18 am
(Link)
sen zinaams fakts - vis iet uz elli :D ne vairs labu speelju, ne muuzikas, ne filmu. :D we're doomed
[User Picture]
From:[info]snake
Date:December 21st, 2005 - 09:29 am
(Link)
Diemžēl ojektīvi kaut ko atbildēt es tev nevarēšu, par cik uzskatu SW:KOTOR par vienu no dižākajām spēlēm, kas pēdējos gados spēlētas, taču kopumā idejai "konsoles = apzināta visa primitivizācija un novienkāršošana", protams, ka nepiekrītu :)

KOTOR, Jade Empire, arī Fable un upcoming NWN2, manuprāt, pārstāv īpašu RPG paveidu - adventure-RPG, kur uzsvars likts uz ceļošanu, storiju, kinematogrāfiskām katscēnām un ko tik vēl ne, bet nekādā ziņā ne uz pārdomātu varoņa "attīstīšanu" vai, pasargdies, taktiskām cīņām.
Un, zini, man tas ļoti patīk.
[User Picture]
From:[info]madevil
Date:December 21st, 2005 - 10:00 am
(Link)
zinu, ka tu maita gribi sagaidiit kameer Gothic buus uz PS2 un tad tik jamo geimosi :P
[User Picture]
From:[info]batou
Date:December 21st, 2005 - 11:36 am
(Link)
aaai can't get noooou... saaatisfaction...

KOTORa replayability - 0. vēlreiz spēlēt visu to pašu tikai dialogu opcijās izvēlēties atbildi nummur 2? paldies nē.

pasaki, kam vēl ir jēga KOTORā (ja pašas lokācijas bija apbrīnojami garlaicīgas) ja ne kaujām? un kaujas priekš manis bija "o reku vēl četri vazājās, Bastilla ar Jolee protams atkal pisīsies pa aizmuguri ar saviem nekam nevajadzīgajiem spelliem (Artificial Idiocy izmanto to pašu ko pretinieki, centīgi kāstojot spellus kuri kopā ņemot spēj nogalināt veselu 1 stormtrooperu), kamēr mans džedajs apkarināts ar vislabākajām bruņām (dual class = warrior/jedi) un ar power strike atvāc kārtējo pretinieku. vienīgā problēma, paspēt laikā nospiest heal komandu Bastillai un Jolee ja nu tomēr sāk spiest sānos.
vienīgā kaut cik sakarīgā kauja bija tajā tuksnesī ar tiem sand people kuri nāca pa četri vairākas reizes virsū.
nu un tad protams star forge beigas kur tumšie ļautiņi nāca viļniem virsū. sākumā cītīgi katru slaktēju nost, kamēr pieleca, ka spēles veidotājiem gluži vienkārši aptrūcies ideju ko likt priekšā un tad nu izdomājuši eternal respawn.
mūziku neatceros.

labi vēlāk vakarā turpināšu :) tagad jāiet gulēt, jo visa nakts tika pavadīta spēlējot Dandžensīdžu 2 (laba spēle, tikai ar vienu mīnusu - tā nav RPG :))
[User Picture]
From:[info]snake
Date:December 21st, 2005 - 11:53 am
(Link)
Nu come on!!! ;)

1. tas ir STAR WARS! Lai gan šis, iespējams, varētu arī necopīt ;)
2. Nu tur jau tā lieta, ka kaujas ir sekondāras. Ej pa sižetu, dari labos/sliktos darbus, ceļo pa galaktiku, nu un uzkaujies arī šad-tad, un nedod Dievs tev aplauzt zobus vai iesprūst kaujās - jo tas nav galvenais :)
Un saki, Baldurā (vai Icewind Dale) kaujas stipri savādākas? Diez nu vai.
Vienīgais RPG-veidīgais geims, kur bija patiešām challenging kaujas, manā atmiņā ir Jagged Alliance 2 ar (īpaši) addonu.

3. Nu tas gan gudri - zākāt KOTOR par sižeta un sarežģītas kaujas sistēmas trūkumu, pašam spēlējot DSII ;)))
[User Picture]
From:[info]kombains
Date:December 21st, 2005 - 10:31 am
(Link)
Vajadzētu vēl tikai tabuliņu kura parāda cik spēļu tiek izlaists uz PC un konsulēm un cik dublējās.
[User Picture]
From:[info]snake
Date:December 21st, 2005 - 11:53 am
(Link)
Tas būs grūtāk, jo uz konsolēm ir pilns ar tikai Āzijā izlaistajām, bet uz PC savukārt pilns ar tikai Postpadomijā/AEiropā izlaistajām.