Comments: |
| From: | batou |
Date: | December 21st, 2005 - 01:09 am |
---|
| | | (Link) |
|
visiem zināma patiesība. skumji protams. konsolisku spēli var sajust pat tad ja tā ir labi portēta uz PC.
piem.
SW:KOTOR. saklausījos baigi labās atsauksmes. palaidu. pagāja 5 min aptuveni char creation time. sākās spēle un jau no pirmā dialoga spiedās ārā konsoliskums. kur viss ir tāds tīrs un sterils. kur uzreiz ir skaidrs kas ir jādara. spiest šito podziņu lai noseivotos. 2 maģiskie spelli un daudz klikšķināšanas. nekādas taktikas. pure shit. noslīpētais koka sprungulītis, kas ir tik sasodīti garlaicīgs. obligātais 3D \m/
Fable. daudz iespēju. skaistas lokācijas. viss spīd un laistās. pure shit again. jau no sākuma ir viss pilnīgi skaidrs kur jāiet kas jādara.
kāpēc es te īdu? vienkārši saprotu ka nākotne sola tikai smuki iesaiņotus sūdus.
| From: | madevil |
Date: | December 21st, 2005 - 09:18 am |
---|
| | | (Link) |
|
sen zinaams fakts - vis iet uz elli :D ne vairs labu speelju, ne muuzikas, ne filmu. :D we're doomed
| From: | snake |
Date: | December 21st, 2005 - 09:29 am |
---|
| | | (Link) |
|
Diemžēl ojektīvi kaut ko atbildēt es tev nevarēšu, par cik uzskatu SW:KOTOR par vienu no dižākajām spēlēm, kas pēdējos gados spēlētas, taču kopumā idejai "konsoles = apzināta visa primitivizācija un novienkāršošana", protams, ka nepiekrītu :)
KOTOR, Jade Empire, arī Fable un upcoming NWN2, manuprāt, pārstāv īpašu RPG paveidu - adventure-RPG, kur uzsvars likts uz ceļošanu, storiju, kinematogrāfiskām katscēnām un ko tik vēl ne, bet nekādā ziņā ne uz pārdomātu varoņa "attīstīšanu" vai, pasargdies, taktiskām cīņām. Un, zini, man tas ļoti patīk.
| From: | madevil |
Date: | December 21st, 2005 - 10:00 am |
---|
| | | (Link) |
|
zinu, ka tu maita gribi sagaidiit kameer Gothic buus uz PS2 un tad tik jamo geimosi :P
| From: | batou |
Date: | December 21st, 2005 - 11:36 am |
---|
| | | (Link) |
|
aaai can't get noooou... saaatisfaction...
KOTORa replayability - 0. vēlreiz spēlēt visu to pašu tikai dialogu opcijās izvēlēties atbildi nummur 2? paldies nē.
pasaki, kam vēl ir jēga KOTORā (ja pašas lokācijas bija apbrīnojami garlaicīgas) ja ne kaujām? un kaujas priekš manis bija "o reku vēl četri vazājās, Bastilla ar Jolee protams atkal pisīsies pa aizmuguri ar saviem nekam nevajadzīgajiem spelliem (Artificial Idiocy izmanto to pašu ko pretinieki, centīgi kāstojot spellus kuri kopā ņemot spēj nogalināt veselu 1 stormtrooperu), kamēr mans džedajs apkarināts ar vislabākajām bruņām (dual class = warrior/jedi) un ar power strike atvāc kārtējo pretinieku. vienīgā problēma, paspēt laikā nospiest heal komandu Bastillai un Jolee ja nu tomēr sāk spiest sānos. vienīgā kaut cik sakarīgā kauja bija tajā tuksnesī ar tiem sand people kuri nāca pa četri vairākas reizes virsū. nu un tad protams star forge beigas kur tumšie ļautiņi nāca viļniem virsū. sākumā cītīgi katru slaktēju nost, kamēr pieleca, ka spēles veidotājiem gluži vienkārši aptrūcies ideju ko likt priekšā un tad nu izdomājuši eternal respawn. mūziku neatceros.
labi vēlāk vakarā turpināšu :) tagad jāiet gulēt, jo visa nakts tika pavadīta spēlējot Dandžensīdžu 2 (laba spēle, tikai ar vienu mīnusu - tā nav RPG :))
| From: | snake |
Date: | December 21st, 2005 - 11:53 am |
---|
| | | (Link) |
|
Nu come on!!! ;)
1. tas ir STAR WARS! Lai gan šis, iespējams, varētu arī necopīt ;) 2. Nu tur jau tā lieta, ka kaujas ir sekondāras. Ej pa sižetu, dari labos/sliktos darbus, ceļo pa galaktiku, nu un uzkaujies arī šad-tad, un nedod Dievs tev aplauzt zobus vai iesprūst kaujās - jo tas nav galvenais :) Un saki, Baldurā (vai Icewind Dale) kaujas stipri savādākas? Diez nu vai. Vienīgais RPG-veidīgais geims, kur bija patiešām challenging kaujas, manā atmiņā ir Jagged Alliance 2 ar (īpaši) addonu.
3. Nu tas gan gudri - zākāt KOTOR par sižeta un sarežģītas kaujas sistēmas trūkumu, pašam spēlējot DSII ;))) | |