|
Dec. 21st, 2005|11:36 am |
aaai can't get noooou... saaatisfaction...
KOTORa replayability - 0. vēlreiz spēlēt visu to pašu tikai dialogu opcijās izvēlēties atbildi nummur 2? paldies nē.
pasaki, kam vēl ir jēga KOTORā (ja pašas lokācijas bija apbrīnojami garlaicīgas) ja ne kaujām? un kaujas priekš manis bija "o reku vēl četri vazājās, Bastilla ar Jolee protams atkal pisīsies pa aizmuguri ar saviem nekam nevajadzīgajiem spelliem (Artificial Idiocy izmanto to pašu ko pretinieki, centīgi kāstojot spellus kuri kopā ņemot spēj nogalināt veselu 1 stormtrooperu), kamēr mans džedajs apkarināts ar vislabākajām bruņām (dual class = warrior/jedi) un ar power strike atvāc kārtējo pretinieku. vienīgā problēma, paspēt laikā nospiest heal komandu Bastillai un Jolee ja nu tomēr sāk spiest sānos. vienīgā kaut cik sakarīgā kauja bija tajā tuksnesī ar tiem sand people kuri nāca pa četri vairākas reizes virsū. nu un tad protams star forge beigas kur tumšie ļautiņi nāca viļniem virsū. sākumā cītīgi katru slaktēju nost, kamēr pieleca, ka spēles veidotājiem gluži vienkārši aptrūcies ideju ko likt priekšā un tad nu izdomājuši eternal respawn. mūziku neatceros.
labi vēlāk vakarā turpināšu :) tagad jāiet gulēt, jo visa nakts tika pavadīta spēlējot Dandžensīdžu 2 (laba spēle, tikai ar vienu mīnusu - tā nav RPG :))
|
|