- 16.6.10 09:38
- Lai arī ir aizturēts Miķelsons, gan jau, ka pamatoti, es ar novēlošanos pateikšu to, ko gribēju ierakstīt jau pagājšnedēļ - klientu apkalpošanas jomā Latvenergo ir vienkārši ekselents uzņēmums, Pilnīgi jūties kā ārzemēs. Pirmkārt - viņi man zibenīgi uz iesnieguma pamata reiz atskaitīja atpakaļ kļūdaini ieskaitītu lielu naudu (es nepareizi sarēķināju tos kilovatus). Otrkārt, mums laukos kā sezonas maksātājiem neiznāk noņemt rādījumus un maksāt katru mēnesi. Es aizskaitu kādu summiņu avansā un tik šad tad uzrakstu viņiem vēstulīti: padevīgi ziņoju, man te, ziniet, vēl avanss nav notērēts. Viss labi, - viņi tūliņ atbild, - neuztraucieties, dzīvojiet mierīgi, kā jums šķiet, līdz kura mēnesim avansiņu iztērēsiet? Tā arī ierakstisim. ... Un vēl - elektrotīkla bojājumu gadījumos viņi paši zvana, apjautājas, sazinās - nu vienkārši patīkami.
- 13 rakstapiebildīšu
- 16.6.10 09:48
-
izliekas!
- piebilst
- 16.6.10 09:52
-
Maskējas?:)
- piebilst
- 16.6.10 10:18
-
Tā jau ir. Es arī neticu, ka viņš varētu būt kādas shēmas iniciators. Iniciatori veido labu Latviju. Bet kā izpildītājs - nekad nesaki nekad.
- piebilst
- 16.6.10 10:23
-
pusdūšiņa
man šķiet, ka ir citādāk, ja elektrību vajag pievilkt
tikko pusi mūsu ģimenes līdz izmisumam noveda
iesniegums vien maksā 400 latus, turklāt tad, ja kaut ko iebilst, atbild - ja nepatīk, ejiet!
bet tas noteikti no klientu apkalpošanas centra atkarīgs
+ mums būs jāmaksā vairāki tūkstoši par aptuveni 50m kabeļa ievilkšanu, bet saskaņojums no kaimiņu zemes īpašnieka, kas īrs, bija pašiem jāpanāk - tā teikt, samaksājiet mums, bet dariet paši
lai gan pieredze ar skaitītāju pārbaudītājiem un elektroniskajiem maksājumiem ir tiešām pozitīva - piebilst
- 16.6.10 10:34
-
Būs Tev gadījies kāds nelaipns cilvēks pretīm. Bet par izmaksām - jā, tās ir milzīgas. Taču tā atkal ir cita lieta.
- piebilst
- 16.6.10 10:23
-
tieši tā un tieši Miķelsons ir panācis, ka latvenergo pēdējo 5 gadu laikā ir kļuvis par kantori, ar kuru ir patīkami kontaktēt. Man no tiesas būs žēl, ja šmuce būs ķērusi viņu. Bet es nebrīnos, jo Latvijā (un bieži arī pasaulē) diemžēl tik lieli projekti (tec) nevar notikt tīri, pat tad ja kāda puse to ļoti grib.
- piebilst
- 30.6.10 15:43
-
koka klucis Konstantīns
Miķelsona nopelns tur varētu būt tik, cik pieņēmis darbā personāla menedžeri, kurš pieņēmis darbā klientu apkalpošanas daļas vadītāju.
- piebilst
- 16.6.10 11:25
-
varbūt kaut kas ir mainījies, taču pirms pāris gadiem 'izsist' oficiālu atbildi par skaitītāju uzstādīšanu u.tml. bija smagi.
- piebilst
- 16.6.10 11:28
-
man gan liekas, ka tieši attieksme pret klientiem ir briesmīga un rupja-cik nu emsu kontaktējusies. elektronsikā nomakas sistēma tiešām ir laba- es gaidu, kad beidzot latvijas Gāze, ko tādu ieviesīs. a tas, ka Miķelsons uztur TP, ar kaut kādiem otkatiem no pasūtijumiem, tas nu gan man šķiet nevienam nav jaunums. Tikai pierādīt ko un kā tā jau cita lieta, jo man šķiet dumjš viņš nav un ir gana viltīgs vecais
- piebilst
- 16.6.10 14:24
-
tas ir kaut kas jauns.
- piebilst
- 16.6.10 20:01
-
man divas nedēļas iepriekš atsūtīja sms, ka nebūs elektrības no tikiem līdz tikiem. nais. nevis nelāgs pārsteigums, kad brīnies - kur tad strāva?!
- piebilst
- 18.6.10 21:53
-
Es parasti ziemas mēnešos samaksāju internetā par 1 kilovatu. Nav nevienam nekas jāraksta, viss skaidrs.
- piebilst