Wed, Jun. 28th, 2017, 11:49 am

Tie ģimenes ārsti tad streikos vai kā?

Wed, Jun. 28th, 2017, 03:03 pm
[info]begemots

es vienmēr viņus esmu uztvēris par to, kas ir IT industrijā "pirmā līmeņa atbalsts" -- telefonoperatori, kuri tiek galā ar standarta lietām, lai tās nav jādara dārgiem speciālistiem.

man vismaz ir ļoti ērti, ka es pie ģā varu tikt jebkurā dienā, un ļoti daudzas lietas varu nokārtot pa telefonu.

Wed, Jun. 28th, 2017, 03:41 pm
[info]biezpientaure

bet tā jau tas arī ir domāts.

ja pacienti paši sev uzstāda diagnozes vai izdomā, kādus izmeklējumus veikt - tas ir skaisti teorijā, bet reāli viņi nofloodo speciālistus.
varbūt pietrūkst eskalācijas un arbitrāžas - ja ĢĀ noteiktā laikā nespēj lokalizēt problēmu vai piemeklēt efektīvu terapiju, tad pacientam būtu nevis jāskrien pa riteni, bet viņam eveselībā pienāktu ziņojums, ka lietu uz laiku pārņēmis konsīlijs, lai izkustinātu štelles no nulles punkta.
ja bremzēšana bijusi ĢĀ nekompetences dēļ - skatīt lietu, sūtīt uz kvalifikācijas celšanu, piedāvāt pacientam citu ĢĀ, bet neatstāt bez ievērības.

bet ja ļautu cilvēkiem pašiem izdomāt, pie kuriem speciālistiem viņi ies, tas vairotu haosu un entropiju. nu, sāp vēders, pie kura ārsta iet? gastro, neirologa vai uzreiz pie ķīmijterapeita?

Thu, Jun. 29th, 2017, 01:55 am
[info]scaramouche

Tad uzskati, ka Tev ir paveicies.

Anekdotiskā kārtā, nomainīju ĢĀ pēc visiem priekšrakstiem - lai pēc iespējas tuvāk mājām. Ha! Pierakstīties var labākajā gadījumā tikai pēc mēneša. Un tā sauktajā "akūtajā stundā" tikt nevar, ja vien nestājas rindā vismaz 2 stundas pirms iestādes atvēršanas, jo vietējās pensionāres sāk rindā stāvēt agri.

(Es ļoti novērtēju, ka ir iespējams par privātiem līdzekļiem speciālistus pa tiešo apmeklēt. Ja nevarētu, droši vien nebūtu vairs dzīvs.)

Thu, Jun. 29th, 2017, 09:32 pm
[info]begemots

jā, tā ir nelaime.

es novērtēju. man, protams, ir citas lietas, kas pie viņa nepatīk, bet pamatā tomēr jānovērtē, kas ir.