shrdlu - I have seen the future, brother [entries|archive|friends|userinfo]
shrdlu

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

I have seen the future, brother [Dec. 27th, 2021|09:17 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Tātad, nākotnes pasaulē primārā sacensība būs starp:

Totalitāro konservatīvo kolektīvismu - superlielvalstīm, kas ar brutālām represijām, propogandu, mākslīgo intelektu utml. manipulatīvām metodēm nodrošinās pilnīgu kontroli pār savu populāciju (tāds kā superorganisms/skudru pūznis, kas izmanto cilvēkus kā zobratus, lai sasniegtu savus mērķus)

un

Individuālo liberālo transhumānismu - tehnoloģiski uzlabotiem pārcilvēkiem, kuriem reģenerācijas tehnoloģijas, gēnu inženierija, mākslīgā intelekta implanti un mind uploading ļaus iegūt spējas un varu, kas pašlaik ir pieejamas tikai valstīm vai lielām organizācijām.

Tātad nākotnes karš būs nevis starp lielvalstīm, bet, piemēram, starp Krieviju/Ķīnu un kādu nelielu pārcilvēku grupu vai pat vienu konkrētu indivīdu.
LinkLeave a comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:December 27th, 2021 - 11:35 pm
(Link)
Nu vai arī viņi nekaros, jo karš - tas ir par resursiem bet ja resursu pietiek (kosmoss ir liels) - zūd jēga karot. Tas pats iemesls kāpēc visticamāk agresīvi citplanētieši kas te brauc iekarot paliks tikai holivudas filmās.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:December 27th, 2021 - 11:52 pm
(Link)
Konservatīva kā Ķīna, tu domā? Jo jā, Ķīna salīdzoinājumā ar woke komunistiem, kuriem par prezidentu tik pat labi varētu tagad kalpot zirgs, viņi ir salīdzinoši mazāk plānprātīgi.
Tāpat smieklīgi, ka tu domā, ka tu un tamlīdzīgi dabūs baigi ostīt futūristisko tehnoloģiju spēku. Šīs tehnoloģijas jau tiek pielietotas tavu "konservatīvo kolektīvistu" labā, lai atņemtu pēdējās brīvības ilūzijas. Tu drīkstēsi tupēt savā "podā" ar zīmogu pierē un baroties no prusakiem.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:December 28th, 2021 - 12:28 am
(Link)
Vajag pašam strādāt pie futūristisko tehnoloģiju tapšanas.
[User Picture]
From:[info]shrdlu
Date:December 28th, 2021 - 12:56 am
(Link)
Šajā gadījumā ar konservatīvo kolektīvismu es domāju ideju, ka valsts ir augstākā vērtība, kurai viss ir pakārtots, pretstatot to relatīvi modernajai idejai, ka valsts eksistē dēļ pilsoņiem. Apmēram šī raksta garā: https://carnegie.ru/commentary/86091.

Jebkura tehnoloģijas jau var tikt lietota dažādiem mērķiem, atkarībā no ideoloģijas, vai nu represijām un populācijas kontrolei vai indivīda brīvības nostiprināšanai.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:December 28th, 2021 - 03:01 am
(Link)
Relatīvi modernajai? Tāds vispār bija arī demokrātijas un liberālisma motto, kamēr šie jēdzieni netika nolaupīti.

Jebkuru tehnoloģiju var lietot tie, kuru īpašumā tās atrodas. Ja vien tu pats savā pagrabā kā Džons Starks neradi jaunus tehnoloģiskus sasniegumus, tad vis ticamāk to darīsi kādā korporatīva uzņēmumā, kas visi ir tādā vai citādā veidā "internacionālā kapitāla" īpašumā.
[User Picture]
From:[info]shrdlu
Date:December 28th, 2021 - 09:42 am
(Link)
Ai, nu labi, negribēju te vispār jaukt iekšā pašreizējo konservatīvo/liberālo sadalījumu un ne tik esošo progresīvā woke sviestu. Skaidrs, ka advancētas tehnoloģijas nevar izstrādāt atsevišķi indivīdi garāžā, bet kad tās jau ir gatavas un plaši pieejamas, tās var izmantot dažādiem mērķiem. Pamatdoma paliek - vai nu virsroku ņem totalitāras superlielvalstis, kas pilnīgi iznīcina jebkādu individualitāti vai arī indivīdi apgreido sevi par pārcilvēkiem, lai nekļūtu par šo mega organismu sastāvdaļām.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:December 28th, 2021 - 10:51 am
(Link)
Totalitāro lielvalstu spēks slēpjas tajā, ka pilsoņi paši viens otru denuncē, dažreiz pat fiziski nīcina. Tas ir slow burning pilsoņu karš. Tava doma par valsts vs indivīdi, kas pret to cīnās varētu būt aktuāla kaut kad pirms 20ā gadsimta.
Tas, ka Rotšīldi sevi apgreidos par pārcilvēkiem, mūs neglābs.:D
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:December 28th, 2021 - 11:36 am
(Link)
Nē, mūs glābs tas ka apgreidosim sevi.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:December 28th, 2021 - 12:10 pm
(Link)
Ja tās jūsu tehnoloģijas nav kāds low tech, tad apgreidu piejamība nebūs atkarīga no jums.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:December 28th, 2021 - 12:41 pm
(Link)
1) kā jau te agrāk tika minēts, viss ko iemācamies ražot sērijveidā ir pieejams daudziem. Ok, būsim reālisti, viss visiem pieejams nebūs, bet es neesmu komunists, mani tas tikļoti neuztrauc, galvenais lai lietas ar laiku kļūst pieejamākas.
2) primāri lietas ir un būs pieejamas pētniekiem, inženieriem, tiem kas strādā tajos laboros un cehos. Un tas ir arī taisnīgi.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:December 28th, 2021 - 01:08 pm
(Link)
Inženieri un cehi pieder tām pašām korporācijām, kas izspiego tavu privāto dzīvi, atņem mums pilsoniskas brīvības un propagandē woke madness. To īpašnieki diezgan koordinēti un neatlaidīgi bīda politikas, kas cilvēkus padara vājus, stulbus un bez tiesībām. Bet pēkšņi notiks brīnums un viņi atļaus visādiem randomiem padarīt sevi brīvākus. Viss, ko tu dabūsi ir jaunākā modeļa aifounu, kas darbosies kā infolinks galvas kausā ar smalki kūrētu google OSu, lai tu nekad neapmaldītos nepareizās domās.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:December 28th, 2021 - 01:16 pm
(Link)
Šajā vietā es drusku pastāstīšu par to kā notiek pētījumi. Galīgi nav tā ka viss pieder korporācijām. Ir apmēram 50 uz 50. Arī tur kur es strādāju, tas nav nekāds noslēpums. Faktiski katrs var izvēlēties - darīt citiem par naudu vai darīt sev un iegūt vairāk akadēmiskas atpazīstamības. Ja tu dari firmām par naudu, tad protams rezultāti pieder viņiem, zato tev [laboram, unim, grupai] ir piķis par ko bīdīt savas lietas, kas pieder tev un ko tu publicē atklātā zinātniskajā presē. Īsumā - ja tev ir piķis, tu dari lietas sev. Parasti ja tev ir laba galva un rokas ne no dyrsas, tad piķis tev ir. Lieto kā gribi. Es domāju ka te ir zināmas paralēles ar, teiksim amatniecību, tu vari taisīt lietas arī priekš sevis. Morāle - tālu ne viss pieder korporācijām, lai kā viņiem to gribētos :D. Ir ļoti daudz ievērojamu pētnieku kuri tur zem sava goda strādāt korporācijām un strādā tikai vispārībai.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:December 28th, 2021 - 01:40 pm
(Link)
Jūs šeit runājāt par viegli pieejamu mass-producet augmentāciju, kas iespējama tikai ar pamatīgu kapitāla ieguldīšanu. Visi šādi potenciāli investori mūsdienās pieder vieniem un tiem pašiem pāris megainvestoriem vāji maskētā hierarhijā. Tāpat kā Pepsi un Cocacola, kas sen vairs nav konkurenti, bet pieder vienai un tai pašai brigādei. Tiem, kas gribēs kaut ko ražot un izplatīt, būs jāskūpsta gredzens tā vai tā.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:December 28th, 2021 - 01:50 pm
(Link)
Bez korporatīvajām sistēmām vēl ir valstu sistēmas, kā nacionālās laboratorijas un institūti un tad ir lielās universitātes. Tāpat veiksmīgi pētnieki un izstrādātāji mēdz veidot savas kompānijas. Un redzi, ja kaut kas ir nevis patentēts bet publicēts atklātā zinātniskā presē, tad jebkurš var izlasīt, turpināt, uzlabot. Starp citu, realitātē notiek arī šķaudīšana uz patentiem, piemēram kad Brazīlijā vajadzēja noteikta vaida pretvēža medikamentus kuri bija patentēti, Bolsonaru valdība pieņēma likumu ka viņi to ražos neatkarīgi un būtībā piedrāza patenta īpašniekus. No lielajām valstīm Krievija un Ķīna mēdz izpildīties līdzīgi.

Par ko ir stāsts? Par to ka mūsdienu pasaulē būt monopolistam un uzlikt kaut kam ķepu ir visai mazreāli. Jā tev var būt tās zināšanas priekš tevis un tavas korporācijas bet tu nevari izdarīt tā lai citiem nebūtu. Agrāk pie mazāk attīstītām komunikācijas un zināšanu disseminēšanas sistēmām tas bija drusku reālāk, tagad sorry, vilciens aizgājis.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:December 28th, 2021 - 02:48 pm
(Link)
Rietumu valstis ir pakārtotas korporāciju un biljonāru klanu varai. Politiķi ir viņu vezīri, ne vairāk. Bet varbūt ir iespējams atrast kādu valsti, kur pateicoties patriotismam un pretestībai pret globālistu varu, vēl ir iespējams neatkarīgs darbs.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:December 28th, 2021 - 02:57 pm
(Link)
Kā jau es minēju arī pašās rietumu valstīs ir no biznesa neatkarīgas struktūras, universitātēs u.c.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:December 28th, 2021 - 03:47 pm
(Link)
Universitātes = valsts un valstis owno bizness. Tieši tāpēc universitātēs ir centrālais wokisma avots.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:December 28th, 2021 - 04:00 pm
(Link)
Universitātes visādas ir. Ne visas valstīm pieder.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:December 28th, 2021 - 02:00 pm
(Link)
Jā, viens konkrēts piemērs, kā lielajiem naudas turētājiem iestājās oblomingo un lietas nenotiek tā kā viņi grib.

Lielās zinātniskās izdevniecības savus žurnālsu izplata par maksu. Rakstu pilnie teksti ir aiz paywall. Kas notiek? Uzrodas meitene

https://en.wikipedia.org/wiki/Alexandra_Elbakyan

kura uzraksta softu, izveido sistēmu kura tagad ir zināma kā sci hub

un kur visu to var dabūt bez maksas.

Visi satura īpašnieki nu jau no 2011 cīnās pret šo. Viņiem sanāk? Viņiem nesanāk, sci hub darbojas.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:December 28th, 2021 - 02:50 pm
(Link)
Nujā, piratebay un rutracker arī pagaidām darbojas. Nav gluži androīdu ražošana.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:December 28th, 2021 - 02:57 pm
(Link)
Nu jā tikai šis ir zināšanām. Brīva zināšanu izplatīšana.
[User Picture]
From:[info]resort
Date:December 28th, 2021 - 10:00 am
(Link)
Līdzīgi kā Konveja Dzīvē, biomasa kulsies savā sulā, ik pa laikam izšaujot radījumu, kas aizmuks no mums. Manuprāt, naivi domāt, ka augstāks saprāts kulsies te kopā ar mums. Būs tā - kompis vienu brīdi šķitīs uz superatmošanās sliekšņa un nākamajā mēs būsim palikuši pašu panikas radītās drupās (skat. pandehmiju) ar pliku krānu rokā. Tas nenozīmēs, ka mums nesanāca atmodināt kompi. Tas nozīmēs, ka mēs bijām noderīgais idiots-bootloaderis, kas palīdzēja tapt kaut kam, ko mēs nenomērīsim, gluži kā "planieru bise" nevar nomērīt tālāk par savu zupas katlu.

Sacensība būs, bet ultimālo augli nez vai baudīs kāda no pusēm.