Es, savukārt, iefigēju par taksistu, kuram šķiet, ka pagriezienus, mainot joslas, rāda tikai lohi, un arī piesprādzējas tikai lohi (jo aizmugures sēdeklī sprādzes bija zem sēdekļa pārvalka atstātas).
Brauc jau viņi labi, bet besī tā pilnīgā citu satiksmes dalībnieku ignorēšana.
taksometros man šķiet nav jāsprādzējas
Pirmkārt, jau kādu laiku ir jāsprādzējas visur. Otrkārt, piesprādzējas taču drošības, nevis noteikumu dēļ?
bet tad, ja dzīvot gribas?
| From: | pata |
Date: | January 23rd, 2008 - 01:29 pm |
---|
| | | (Link) |
|
kā reizi 5dien naktī braucu ar baigi foršo taksistu - onka jau gados. Un viņš mani palūdza piesprādzēties. Es arī parasti takšos to nedaru, bet viņš man paskaidroja - ja noķer policija un pasažieris nav piepsrādzējies, tad šoferim soda punkti, bet pasažierim jāšķiras no 20 Ls, ar domu, ka sodu plāno paaugstināt līdz 60 Ls.
Mani visvairāk iespaidoja, kad taksists ar kuru es braucu rēnā darbadienas rītā ap 11iem, Pļavniekos, kad nekādu sastrēgumu vairs nebija, lai tiktu garām 2.joslā avarējušu mašīnu (jo 1.joslā patlaban tai brauca garām trolejbuss), slaiki apbrauca to pa zaļo atdalošo joslu -- tādu, kurai betona apmale ir man gandrīz līdz celim. Es iekrampējos rokturī un pie sevis nodomāju - ja redzētu no malas, domātu, ka pasažieris taksistu pātago laikam... nē, kabi pagaidīt burtiski 20 sekundes kamēr trolejbuss tiek garām.
Moš šitādi jāaudzina, pierakstot numuru un pēcāk takšu firmai sakot, ka ar viņu nekad-nekad vairs nebrauksi? Varbūt tad šamie sāktu aizdomāties.
Darbinieku trūkums dara zilus brīnumus. Varbūt vajadzēja. Es tā vietā vienkārši vairs cenšos ar to taksometru firmu nebraukt.