| From: | artis |
Date: | December 31st, 2006 - 03:25 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tas vai šis ir tas gadījums ir nebūtiski. šobrīd mēs runājam par nāvessodiem, nevis saddamu. loģika ir vienkārša, brīnos, ka tu nesaproti - skat.
exceptio probat regulam in casibus non exceptis. kā tevis minētās lietas nogalina
iespējams nevainīgu cilvēku? piemērojot
lietas cilvēka dzīvībai tu pieļauj induktīvu loģisko kļūdu. mans arguments tuvāk standartformai: cilvēka dzīvībai ir vērtība. daži cilvēki izdara noziegumus. dažus cilvēkus soda. dažus cilvēkus soda nepatiesi. nāvessods var būt sods, kas piespriests nepatiesi. tātad, pastāv iespēja, ka tu nogalini nevainīgu cilvēku.
From: | divi_g |
Date: | December 31st, 2006 - 03:35 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Oki. Vispirms neliela piezīme Tavai "standartformai" - lēmumus par sodiem, tsk nāvessodiem, pieņem cilvēki, līdz ar to: cilvēka dzīvībai ir vērtība. daži cilvēki izdara noziegumus. cilvēki soda dažus cilvēkus. cilvēki dažus cilvēkus soda nepatiesi. nāvessods var būt sods, ko cilvēki piesprieduši nepareizi (btw, nepareizi, nevis nepatiesi). tātad, pastāv iespēja, ka cilvēku lēmums par sodu rezultātā tiek nogalināts nevainīgs cilvēks.
Un, sekojoši, cilvēki vada automašīnas. Automašīnas mēdz notriekt citus cilvēkus. Tātad, pastāv iespēja, ka darbības, kas veiktas ar automašīnu, nogalina nevainīgus cilvēkus. Ierosinu automašīnas aizliegt. Utt.