Par Sviesta Cibas jaunumiem (un gļukiem) - Kādas ir privilēģijas lietotājiem, perm.user un tiem kas maksā (paid user)?

Februāris 16., 2004

watt
13:28 - Kādas ir privilēģijas lietotājiem, perm.user un tiem kas maksā (paid user)?
1) Cibas lietotāji (free.user):
+ drīkst meklēt katalogā. (tie, kam nav ieviests lietotājs, nevar)
+ var pievienot līdz 70 draugus
+ var izmantot līdz 8 lietotāja bildītes
+ var veidot dažādus dizainus savām dienagrāmatām
+ var veidot aptaujas. (hmm, jāiztulko tās lapas!)

2) perm.user (lietotāja id<915 un citi ievērojami sasniegumi)
+ klāt pie visa, ko var darīt (1) parasti lietotāji, var:
+ izmantot 14 lietotāja bildes
+ pievienot 150 draugus
+ lietot t.s. "maksas fīčas" (konkrēts saraxts vēlāk)
(piemēram, pievienot t.s. "syndicated accounts", RSS lentas no citām lapām)

3) paid user (dārgākie lietotāji)
+ silda manu sirdi
+ klāt pie visa, ko var darīt (1) parasti lietotāji, var:
+ izmantot 24 lietotāja bildes
+ pievienot 300 draugus

From:[info]gorgona
Date:16. Februāris 2004 - 15:08
(Link)
piesakos palīdzēt ar tulkošanu :)
[User Picture]
From:[info]watt
Date:16. Februāris 2004 - 15:27
(Link)
es tikko apskatījos, diemžēl viņš nav tulkojams, jo visi teksti ir iekšā kodā atstāti, nevis internacionalizēti :(

Nāksies vēlāk pasvīst, ja paši livejournal džeki nepratīsies :)

[User Picture]