AK KUNGS!
mykoob saņēmu vēstuli no viena sava pagājušā gada skolnieka, puikas, un viņš vienkārši stāsta man, kā viņam iet, un prasa, kā iet man, un saka, ka jūtas sevī nedaudz vīlies par pirmajām angļu valodas atzīmēm, un atzīst, ka īsti nezina, kā situāciju uzlabot (lai gan turpat uzskaita vairākas patiešām jēgpilnas metodes, ko viņš jau ir izdomājis izmantot). šī ir viena no aizkustinošākajām lietām pasaulē. un tik labs piemērs arī tam, kā reāli tas, ko viņiem centos iemācīt vairāk par valodu, metakognitīvās prasmes, ir "aizgājis" - cilvēkam ir skaidrs mērķis, viņš plāno soļus, kā to sasniegt, un meklē atgriezenisko saiti un atbalstu, ir spējīgs kritiski izvērtēt savu sniegumu. es esmu tik pateicīga, ka viņš man uzrakstīja. made my evening.
mykoob saņēmu vēstuli no viena sava pagājušā gada skolnieka, puikas, un viņš vienkārši stāsta man, kā viņam iet, un prasa, kā iet man, un saka, ka jūtas sevī nedaudz vīlies par pirmajām angļu valodas atzīmēm, un atzīst, ka īsti nezina, kā situāciju uzlabot (lai gan turpat uzskaita vairākas patiešām jēgpilnas metodes, ko viņš jau ir izdomājis izmantot). šī ir viena no aizkustinošākajām lietām pasaulē. un tik labs piemērs arī tam, kā reāli tas, ko viņiem centos iemācīt vairāk par valodu, metakognitīvās prasmes, ir "aizgājis" - cilvēkam ir skaidrs mērķis, viņš plāno soļus, kā to sasniegt, un meklē atgriezenisko saiti un atbalstu, ir spējīgs kritiski izvērtēt savu sniegumu. es esmu tik pateicīga, ka viņš man uzrakstīja. made my evening.
piešņauktā salvete | nošķaudīties