124 zirgspēki |
[Oct. 25th, 2010|11:43 am] |
|
|
|
Comments: |
kapēc pagriezienā nevar būt izspiests sajūgs?
From: | divi_g |
Date: | October 25th, 2010 - 12:02 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Risks zaudēt vadāmību.
From: | divi_g |
Date: | October 25th, 2010 - 12:09 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Vadāmību nodrošina tas, ka saķeres zaudēšanas gadījumā Tu vari to atjaunot, manipulējot ar vilkmi no motora (nedaudz uzgāzējot vai atmetot gāzi). Ja sajūgs ir izspiests, tad šādas iespējas nav (un atlaist sajūgu arī vairs laika nav + tad vēl sanākt čakarēties ar starpgāzi).
Bet vispār ripināt ar izspiestu sajūgu nav tehniski veselīgi - tiek bez vajadzības noslogots izspiedējgultnis un citas detaļas, labāk ielikt neitrālajā pārnesumā.
O! Šis bija gudri, tomēr saprotami :)
From: | divi_g |
Date: | October 25th, 2010 - 12:12 pm |
---|
| | | (Link) |
|
:)
Lūk, šis man līdz galam nav skaidrs. Pirms pagrieziena standarta situācijā samazina ātrumu, pārliek zemākā pārnesumā, atlaiž sajūgu un negāzējot griežas. Pat CSN grāmatiņā trekniem burtiem ierakstīts: "Pagriezienā iebrauc ar tādu ātrumu, ar kādu plāno to izbraukt". Bet kāpēc to nevarētu darīt ar izspiestu sajūgu, nezinu. Būs jāpajautā. | |