mana daļa ir zaļa... - 124 zirgspēki [entries|archive|friends|userinfo]
Rigoleta

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| pukstētājs taujātājs klejotājs ]

124 zirgspēki [Oct. 25th, 2010|11:43 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Linktu saki?

Comments:
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:October 25th, 2010 - 11:58 am
(Link)
kapēc pagriezienā nevar būt izspiests sajūgs?
From:[info]divi_g
Date:October 25th, 2010 - 12:02 pm
(Link)
Risks zaudēt vadāmību.
[User Picture]
From:[info]rigoleta
Date:October 25th, 2010 - 12:05 pm
(Link)
Kādā veidā?
From:[info]divi_g
Date:October 25th, 2010 - 12:09 pm
(Link)
Vadāmību nodrošina tas, ka saķeres zaudēšanas gadījumā Tu vari to atjaunot, manipulējot ar vilkmi no motora (nedaudz uzgāzējot vai atmetot gāzi). Ja sajūgs ir izspiests, tad šādas iespējas nav (un atlaist sajūgu arī vairs laika nav + tad vēl sanākt čakarēties ar starpgāzi).

Bet vispār ripināt ar izspiestu sajūgu nav tehniski veselīgi - tiek bez vajadzības noslogots izspiedējgultnis un citas detaļas, labāk ielikt neitrālajā pārnesumā.
[User Picture]
From:[info]rigoleta
Date:October 25th, 2010 - 12:12 pm
(Link)
O! Šis bija gudri, tomēr saprotami :)
From:[info]divi_g
Date:October 25th, 2010 - 12:12 pm
(Link)
:)
[User Picture]
From:[info]rigoleta
Date:October 25th, 2010 - 12:04 pm
(Link)
Lūk, šis man līdz galam nav skaidrs. Pirms pagrieziena standarta situācijā samazina ātrumu, pārliek zemākā pārnesumā, atlaiž sajūgu un negāzējot griežas. Pat CSN grāmatiņā trekniem burtiem ierakstīts: "Pagriezienā iebrauc ar tādu ātrumu, ar kādu plāno to izbraukt". Bet kāpēc to nevarētu darīt ar izspiestu sajūgu, nezinu. Būs jāpajautā.