mana daļa ir zaļa... - 124 zirgspēki [entries|archive|friends|userinfo]
Rigoleta

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| pukstētājs taujātājs klejotājs ]

124 zirgspēki [Oct. 25th, 2010|11:43 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
29 punkti: jūra laikā neieslēgtu/neizslēgtu pagrieziena rādītāju, pagriezienos izspiesti sajūgi, viltīga STOP zīme, viena nepārtraukta līnija, novirzīšanās no maršruta un pašā pēdējā pagriezienā gājējs-stāvētājs.
Linktu saki?

Comments:
[User Picture]
From:[info]delvira
Date:October 25th, 2010 - 11:51 am
(Link)
brauc šurp, te tam visam nav nozīmes, brauc kad, kā un kam virsū gribi :-))
[User Picture]
From:[info]rigoleta
Date:October 25th, 2010 - 11:53 am
(Link)
:D Motivējoši.
From:[info]divi_g
Date:October 25th, 2010 - 11:54 am
(Link)
Nu, nav traki, es teiktu. Labi, ka daļa kļūdu sagrupējas grupās, vieglāk būs tikt galā :)
[User Picture]
From:[info]rigoleta
Date:October 25th, 2010 - 12:00 pm
(Link)
Nav, nav traki. Tiesa gan, tā kā šodien uz punktiem bija pirmā reize, man ļāva vizināties tikai pa šoseju uz vietējo pufaikciemu. Otrais gan ir īsta CSDD paradīze - visu veidu krustojumi dažādās kombinācijās, iereibuši gājēji, sapsihojušies suņi un kronis visam - uz brauktuves izbērta malkas krava :D
From:[info]divi_g
Date:October 25th, 2010 - 12:02 pm
(Link)
Nu bet labi, tas jau arī jāiemācās kopā ar instruktoru, lai pēc tam nav pārsteigumi pašam :) Grūti mācībās, viegli kaujā! :)
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:October 25th, 2010 - 11:58 am
(Link)
kapēc pagriezienā nevar būt izspiests sajūgs?
From:[info]divi_g
Date:October 25th, 2010 - 12:02 pm
(Link)
Risks zaudēt vadāmību.
[User Picture]
From:[info]rigoleta
Date:October 25th, 2010 - 12:05 pm
(Link)
Kādā veidā?
From:[info]divi_g
Date:October 25th, 2010 - 12:09 pm
(Link)
Vadāmību nodrošina tas, ka saķeres zaudēšanas gadījumā Tu vari to atjaunot, manipulējot ar vilkmi no motora (nedaudz uzgāzējot vai atmetot gāzi). Ja sajūgs ir izspiests, tad šādas iespējas nav (un atlaist sajūgu arī vairs laika nav + tad vēl sanākt čakarēties ar starpgāzi).

Bet vispār ripināt ar izspiestu sajūgu nav tehniski veselīgi - tiek bez vajadzības noslogots izspiedējgultnis un citas detaļas, labāk ielikt neitrālajā pārnesumā.
[User Picture]
From:[info]rigoleta
Date:October 25th, 2010 - 12:12 pm
(Link)
O! Šis bija gudri, tomēr saprotami :)
From:[info]divi_g
Date:October 25th, 2010 - 12:12 pm
(Link)
:)
[User Picture]
From:[info]rigoleta
Date:October 25th, 2010 - 12:04 pm
(Link)
Lūk, šis man līdz galam nav skaidrs. Pirms pagrieziena standarta situācijā samazina ātrumu, pārliek zemākā pārnesumā, atlaiž sajūgu un negāzējot griežas. Pat CSN grāmatiņā trekniem burtiem ierakstīts: "Pagriezienā iebrauc ar tādu ātrumu, ar kādu plāno to izbraukt". Bet kāpēc to nevarētu darīt ar izspiestu sajūgu, nezinu. Būs jāpajautā.
[User Picture]
From:[info]murks
Date:October 25th, 2010 - 05:13 pm
(Link)
oi, 29! nenovērtēju Tevi! :D
[User Picture]
From:[info]rigoleta
Date:October 25th, 2010 - 05:39 pm
(Link)
Nekas, nekas, turpinājumā vēl būs visādi izbraucieni pa pilsētas centru un šaurajām, grubuļainajām vecpilsētas ielām. Es tos Tavus 150 paturu prātā ;)