Comments: |
lūdzu, izstāsti man, kur ir veloceliņš maršrutā mūkusalas iela - grīziņkalns. tas, ka rīgā ir 2 veloceliņi un 1 nepabeigts, tavuprāt nozīmē, ka ar velosipēdiem drīkst braukt tikai pa tiem un nekur citur?
kurā mirklī tu no mana jautājuma "kam domāti riteņbraucēju celiņi" nonāci pie tā, ka es postulēju braukšanu tikai pa tiem? tur kur viņi, pa viņiem jābrauc, kur nav tur jāskatās atbilstoši situācijai - iela vai ietve
vispār tur bija diskusija par to, ka viņa brauc metru no apmales. kas ir apmēram ielas vidus;)
nu ja, jo tas metrs gar apmali ir pilns ar iegrimušām lūkām, bedrēm un rišu malām. kas ir labāk - ass manevrs ap bedri vai braukšana taisnā un +/- paredzamā trajektorijā? es ļično šajā gadījumā nerunāju par, teiksim, vīlēšanu pa brīvības ielas brauktuvi, es to nedaru, man pasaulē dārgākais ir sava škura :) bet ir ielas, kur arī es braucu pa brauktuvi. kā jau minēju, ja visi satiksmē iesaistītie spēj iejusties pārējo satiksmes dalībnieku ādā un rēķinās ar to, ka nav vieni paši pasaulē, tad satiksme ir dafiga drošāka. mir družba žvačka.
davai, iejūties uz mirkli autovadītāju ādā, kuram katru dienu jādomā, kā izdzīvot uz šiem debīlajiem ceļiem, kur gājēji un riteņbraucēji uzskata, ka viņiem vienkārši pienākas par kaut ko. es piemēram tādam -1metra no malas braucējam neko ļaunu nedarīšu, sapratīšu un piecietīšu, bet vai tu/riteņbraucēj varētu to novērtēt? man ir lielas šaubas par to
par ko es arī runāju, ka visiem jāiejūtas visu ādā. davai, iejūties tā riteņbraucēja ādā arī kādreiz.
esmu braukusi ar riteni pāris gadus:))) laikā kad neviens nerunāja par to ka riteņbraucējiem arī kādas tiesības ir tā kā es zinu par ko runāju tagad man ir bērns un riteņbraukšana ir nereāla tamdēļ
tad ja tev kā reiz ir īpaši viegli iejusties visās lomās un būt priekšzīmīgi iejūtīgam satiksmes dalībniekam :)
a par ko es te runāju vispār
давайте жить дружно :))) | |