|
[Sep. 18th, 2008|01:17 pm] |
|
|
|
Comments: |
nu man pietika ar pieņēmējas ģevuškas atbildi uz jautājumu "vai varu izkonspektēt meistaram lietas būtību - mūsu meistari ar klientiem nerunā", lai saprastu iestādijuma būtību, bet diemžēl skarbā realitāte ir tāda, ka neviens cits kantoris ar tā konglomerāta izstrādājumiem nekrāmējas, vismaz pa garantiju, un arī neesmu atradis censoņus, kas cirstu zivi kautvai par naudu arī garantijas laikā
vienīgais cilvēks, kurš tajā kantorī atstāja reāli kopengāgenu iespaidu, bija zaķis pieņēmējs martas ielā. meistars tur slimo, bet zaķis fiksi apķērās, ka lai arī mana modeļa displeja nav noliktavā, der arī cita modeļa displejs, kurš ir merķeļa ielā, kā vēstī datu bāze.
ar to arī pozitīvā daļa beidzās. merķeļa ielas meistars bija izgājis pusdienās, un pieņēmēja vai nu nesaprata, vai neņēma pierē manu teikto par cita modeļa displeja derīgumu (bļe ka nepierakstīju to modeli). sarunājām, ka sagaidīs telefončegs meistaru un tad jau zināsim. lūk, tas bija pirms 3 dienām. nākamajā dienā viņi pusdienās aizgāja kopā un kantori aizklapēja.
3 dienas !!! tu uztraucies par TRĪS dienām ??? tur cilvēki nedēļām gaida savus teļefončegus
es varu arī nedēļām gaidīt telefončegu, bet nu joptvaimaķ ka 3 dienu laikā nevar pateikt to, kas būtībā bija jāpasaka minūtes laikā pie iesniegšanas! | |