|
[Oct. 8th, 2013|11:31 pm] |
|
|
|
Comments: |
te nu arī redzama mūsu atšķirība - es domāju, ka arī gājējam "ir jāfiltrē". un nav runa tikai par velo un gājēju satiksmi, arī tikai gājēju satiksmē tās dalībniekiem "ir" (nevis "būtu labi") jāapzinās, ka telpa ir jādala ar citiem.
par infrastruktūras bēdām vispār skumji runāt, uz papīra, protams, ir paredzēts, ka visos jaunos projektos jāparedz veloinfrastruktūra, un tad tu pajautā "un kur tad būs tā veloinfrastruktūra daugavgrīvas ielā ŠAIPUS vanšu tilta" un tev atbildē tikai blisina acis. plus vēl ļ. nepatīkamais punkts par būvnieku attieksmi pret gājējiem un velo - satiksmes izmaiņas un paziņojumi par tām pienākas tikai auto, gājēji un velo lai paši tiek galā, viņu var ievest kilometrīgos tupikos tā vietā, lai pieliktu vienu sūda zīmi un novirzītu satiksmi.
Uz veloceliņa vai ielas gājējam ir jāfiltrē. Uz ietves... nu nav gan tomēr.
Gājējs var būt kaut vai alkohola reibumā, miegazāļu iedarībā utt utjp, un tik un tā būt gājējs. Gājējs nerada būtisku risku pārējiem, kam šī telpa ir paredzēta. (Riteņbraucējiem tā tomēr nav paredzēta, riteņbraucējiem tā ir tikai atļauta, gājējus netraucējot).
jopcik, sakolapsēji komentus :)
atkārtoju, tā arī ir mūsu atšķirība. es nedomāju, ka gājējs uz ietves citu gājēju vidū drīkst uzvesties dajebkā un nerēķināties ar citiem. tu tā domā.
man gan nav skaidrs, kā tu domā gājēja filtrēšanu uz veloceliņa vai brauktuves, kur gājējam vispār nav jāatrodas. | |