|
[Jan. 12th, 2012|12:27 am] |
|
|
|
Comments: |
Šādi jautājumi ir normāli. Turklāt vajag izmantot un ierušināties kāda paspārnē, ja ir tāda iespēja. Rīga 2012 ir diezgan labs iemesls, lai sagrābtu kādu daļu no pīrādziņa. Jo tik un tā kāds jau pagrābs.
2014? mēs ejam uz pīrādziņa darba grupas sapulcēm :)
2014, jā. Tas ir labi. Tur noteikti ir/būs kas apgūstams. Labs atspēriena punkts turpmākai attīstībai un darbībai.
nuuu tur ir "apgūstams" pasākumiem utml, kas sausajā atlikumā neko baigi neatstāj :)
Tieši tā. Ne jau tīrais kapitāls vienmēr ir svarīgākais. Piemēram, ir nepieciešams kaut kas specifisks - jaunas klientu grupas piesaistīšana, kāda iekārta, materiāli. Lūdzu: pasākums sevī ietvers lielāku reklāmas kampaņu, kas orientēta uz potenciālo mērķaud. (klienti šeit ir kapitāls), pasākumam nepieciešamas tādas un tādas iekārtas/materiāli, kas tiek gan izmantoti pasākumā, gan pēc tam paliek turpmākā lietošanā.
Man gan nav nekādas izglītības ekonomikā, cik nu no vidusskolas laikiem, īstie ekonomisti droši vien skaļi nosmej. | |