| Jan. 10th, 2009 @ 03:28 pm |
---|
turpinot tēmu - kāda ir jūsu attieksme pret tādiem lj-cut tekstiem kā, piemēram, "neveriet vaļā tie, kam nepatīk vardarbība". es pieturos pie nostājas, ka ir jāļauj katram pašam izlemt, vai vērt vaļā, neatkarīgi no tā, vai viņam patīk vai nepatīk vardarbība, tādējādi daļa "neveriet vaļā" ir ne tikai lieka, bet arī suģestē uz pretestību un ietver sevī slēptus apzinātus vai neapzinātus nodomus |
bet tās taču ir tikai rūpes
|
From: | punkts |
Date: |
January 7th, 2009 - 04:20 pm |
|
|
|
(Link) |
|
ja es pilnīgi droši zinātu, ka autors neapzinās, ko dara, tad, jā
pilnīgi droši, tas ir ļoti daudz
|
From: | punkts |
Date: |
January 7th, 2009 - 04:26 pm |
|
|
|
(Link) |
|
tādēļ tikmēr saglabāšu šaubas
From: | slikts |
Date: |
January 7th, 2009 - 04:08 pm |
|
|
|
(Link) |
|
no mana skatpunkta interesantāka ir ironija, ka tavi ieraksti par īstās dzīves huligānu ir piesaistījuši līdzjūtīgu Cibas huligānu
|
From: | punkts |
Date: |
January 7th, 2009 - 04:20 pm |
|
|
|
(Link) |
|
skaties, ka nekļūstam draugi
From: | slikts |
Date: |
January 7th, 2009 - 04:27 pm |
|
|
|
(Link) |
|
kādi vēl draugi, mēs jau esam brāļi
From: | slikts |
Date: |
January 7th, 2009 - 06:36 pm |
|
|
|
(Link) |
|
mums ar viņu nav ekskluzīvs darījums
|
From: | kro |
Date: |
January 7th, 2009 - 08:00 pm |
|
|
|
(Link) |
|
"neveriet vaļā [..]", darbojas tik uz noteiktām grupām.
What you witness, is whateva.
|
|